quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan wel merken dat ik een weekje op vakantie ben geweest
http://www.nu.nl/news/171(...)er_dan_verwacht.html
ooh okay. Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Ben al ff bezig met een nieuw kek Dunst-gifje.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk ! Black And Gold.![]()
Oja, vrijdag MYA op locatie maar de playlist verschijnt ditmaal wel online. las het net op de site..
Als je apk papieren en de historie apk papieren aangeven dat de auto in topstaat is, waarvan de apk op moment van kopen 1 maand oud is. zou ik ook niet heel erg gaan twijfelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
dan is collega een suffie, zo een oto laat je toch eerst keuren door de ANWB of n onafhankelijke garage....die vent die m verkocht heeft is vast heel blij
Kan ik niet, maar het staat gewoon op de MYA site. Vandaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij sommige playlisten al van te voren kan zien
Wel zo prettig te weten wat er komt , zeker bij MYAquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk ! Black And Gold.![]()
Oja, vrijdag MYA op locatie maar de playlist verschijnt ditmaal wel online. las het net op de site..
Rene zal het wel kunnen maar zijn vrouwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh Rene Froger gaat een armoe proggie doen (wisten we al als t goed is) maar hij zit in Hilversum-noord in een echte achterbuurt...zal ik vanmiddag ff langs gaan?
jah kweetnie, als ik een afgetrapte peugot 205 koop ga ik ook niet moeilijk doen maar als ik n porshe zou kopen laat ik m echt wel eerst bij een andere garage keuren, en heb al genoeg in t verleden meegemaakt met oto's kopen om te weten dat dat echt een goede zet is en het geld waard is om dat van te voren te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je apk papieren en de historie apk papieren aangeven dat de auto in topstaat is, waarvan de apk op moment van kopen 1 maand oud is. zou ik ook niet heel erg gaan twijfelen.
Auto rijd verder prima zonder iets van de gebrekken te merken.
Ik vind het ook bijzonder prettig om van te voren te zien welke platen worden gedraaid.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel zo prettig te weten wat er komt , zeker bij MYA
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gruwelijk niks an idd! [ afbeelding ].
Een Peugot? Een Porshe?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kweetnie, als ik een afgetrapte peugot 205 koop ga ik ook niet moeilijk doen maar als ik n porshe zou
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder prettig om van te voren te zien welke platen worden gedraaid.![]()
Eliza, ik kom nog terug op de zonnebril (PM je dan wel even, maar dat zal in de loop van deze dag zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |