quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
Wow. mijn vingerkootje staat ineens scheef.
Noem me maar Den.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:43 schreef Fha het volgende:
En nee ik hoef er niet over te praten hoor priester
Geen idee, maar nu staat hij weer recht (wat overigens nog meer pijn deed) en word het dik. Dus ik doe er wel even ijs op en ga morgen even langs de doker hahaquote:
Slaap lekker dus?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:42 schreef de_priester het volgende:
[..]
verkeerde account, of heet je ook marc
Dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:44 schreef de_priester het volgende:
[..]
he zwarte !
morgen zit deze toch wel weer vol
quote:
Whehe. Had je maar specifieker moeten zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:46 schreef de_priester het volgende:
[..]heel men TT naar de klote dus
Wat lukt niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef es70 het volgende:
Potversnotje, mijn sollicitatiebriefschrijvenskills laten te wensen over.
Het lukt niet zo goed.
pwnquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Had je maar specifieker moeten zijn
Ik zal proberen het te onthoudenquote:
Mezelf 'verkopen'quote:
Daar ben ik ook niet echt goed in nee hahaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
begin anders bij een lager bedrag, zeg, 2.50 euro.
Nog veeel flauwer!quote:
Nee bedankt, heb me zaterdag nog gebrand aan surinaamse sambalquote:
Jij gaat de rest aanvullen tot een aanvaardbaar salarisquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
begin anders bij een lager bedrag, zeg, 2.50 euro.
nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij gaat de rest aanvullen tot een aanvaardbaar salaris.
Het was ook niet bedoeld als stormloop topic hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:57 schreef de_priester het volgende:
he fha.... je topic is nu al doodgebloed over dat wijf
mag ik mijn kuttopic gifje plaatsen?
Verbieden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
Wat is hoofdpijn toch een vervelende uitvinding.
Ja! en schadeclaims eisen!quote:
Thee helpt niet tegen hoofdpijnquote:
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Thee helpt niet tegen hoofdpijn
ik ook maar dan wek ik mn ouders met de geur van pizza.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:04 schreef Sander170 het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik zin in pizza.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Ja en ik wil pizza maar heb geen pizza's in huis, da's balen zeg.
ikke 4 maar ze smaken voor geen meter...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Ja en ik wil pizza maar heb geen pizza's in huis, da's balen zeg.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef Sander170 het volgende:
Ja hé, geen honger ofzo maar dat lekker gedoe, freetkicks en dergelijke shitsooi!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef Sander170 het volgende:
Het word steeds gekker eh lekker uh lekkerder hier hahaha.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef Sander170 het volgende:
Ja ik ook, lekker bier, maar ook chips enzo!!!!
Yesquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Yesmaar ja dan moet ik weer op staan enzo
neem een slokjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef Fha het volgende:
Kut ik weet niet meer of ik net suiker in mn beker gooide of niet
Ik durf nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
De TT klopt nu niet meer, marc is herrezen
Smorgensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:52 schreef Ladylike het volgende:
zo, post gedaan en dossiers opgeruimd.
Nu even uren invullen en dan hoop ik tijd voor fok te hebben
Maar in ieder geval: goede morgen iedereen![]()
jo Bquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:56 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent al flink aan het werk LL.
Goedemorgen ksc'ers.
gewoon vertrouwen hebben in een ontbrekende planning, komt alles goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom ben ik nu aan het snotneuzen? Precies 1 dag voor mijn reis naar het buitenland
Je wilt op Kate Ryan huppelen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
dat ehmmm ding huppelt hier precies mee op Kate Ryan
Hoiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:56 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent al flink aan het werk LL.
Goedemorgen ksc'ers.
Goed zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Wie is Kate Ryanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
dat ehmmm ding huppelt hier precies mee op Kate Ryan
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziekquote:
Nu maar op de afwijzing wachtenquote:
Maaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziek![]()
sorry was, lui eerste hit op googlequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt. Dat nummer is toch uit het jaar kruik
(ongeveer
).
Dat ding hypert idd lekker met 'r meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
sorry was, lui eerste hit op google
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou d´r niet gelijk uit bed trappen nee
Klopt wel, maar het blert lekker meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
Zoiets ja. Ooit nog gecovered door Alizeequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
ik zeg toch ook niet gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...
Elize...bijvoorbeeld
Belangrijke brief ??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Erg warm word ik er niet van, al doet ze zich wel lekker voor
ELLA ELLAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
under my umbrella...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het wat overdreven in die clip. Het moet niet regenen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jou.
Sollicitatiebrief...quote:
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven in die clip. Het moet niet regenen....
Die zong ze dus gisteren lekker valsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Zit ook niet echt vlees op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterop d´r arm, en ze heeft ook een raar hoofd
een pak slaagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spannend.![]()
Mag ik vragen waarop je gesolliciteerd hebt?
Er zijn een hoop lekkere belgen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
maar voor een belg is ze best lekker
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangselquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jou.
Ik las ze heeft een lelijke tatoo op haar ster.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterop d´r arm, en ze heeft ook een raar hoofd
die blonde van K3 was lekker, maar die begint er nu ook al verlept uit te zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop lekkere belgen hoor
quote:
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangsel![]()
BENGEL!![]()
![]()
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spannend.![]()
Mag ik vragen waarop je gesolliciteerd hebt?
dat lijkt me idd best wel pijnlijk, maar ook wel grappig een clownshoofd en dan de mond rond de uitgangquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las ze heeft een lelijke tatoo op haar ster.dacht al au.
alle tandartsen zijn nakomelingen van Mengele, maar tandartsassistentes zijn liefquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebt. Tandartsassistente bij een praktijk in Amsterdam. Weg van dit dorp
. En dan, uiteindelijk, als alles gaat zoals ik het graag zou willen, verhuizen
.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangsel![]()
BENGEL!![]()
![]()
Totdat je in die stoel ligt en er ineens een boven je staat met 2 boren in haar hand al dreigendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
alle tandartsen zijn nakomelingen van Mengele, maar tandartsassistentes zijn lief
het boren doet de tandarts, de assistente doet alleen maar lieve dingen en die van mij heeft lekkere tietenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Totdat je in die stoel ligt en er ineens een boven je staat met 2 boren in haar hand al dreigend
Heb je daar voor gesturdeerd ? En dan altijd post gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebt. Tandartsassistente bij een praktijk in Amsterdam. Weg van dit dorp
. En dan, uiteindelijk, als alles gaat zoals ik het graag zou willen, verhuizen
.
Duimendraaien op werk, mijn baas zal blij met me zijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
dadelijk trouwens naar diabetes consulente, duimen jullie even (ja alweer) dat mijn bloedwaardes nog steeds goed zijn
nog wel ja, straks moet ik bloedprikkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef Pheno het volgende:
Je post nog Klonk, dus het zal wel goed zijn
Even quoten hier, anders klopt de uitspraak niet meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, je bent blauw, die posten altijd door slotjes.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |