En misschien is de kitten gechipt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Stali het volgende:
Wat ziekten betreft, ga morgen even langs de dierenarts?
Goeie tip gaan we gelijk doen!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Oh yeah, geef de kitten een verstopplek! Kartonnen doos met een handdoek o.i.d.
Beessie is bang... Lekker laten verstoppen, en een doos o.i.d. met kattenbakkorrels geven. Nog beter om de kitten daar ook even in te zetten, zodat-ie het weet te vinden... Anders heb je morgenochtend nog verrassingen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:06 schreef Henk-B het volgende:
Ze blaast wel erg als we eten willen neerzetten oid.
En ze miauwt!
We hebben een kattenbak in de gang staan, maar ze zit nu lekker in de doos!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beessie is bang... Lekker laten verstoppen, en een doos o.i.d. met kattenbakkorrels geven. Nog beter om de kitten daar ook even in te zetten, zodat-ie het weet te vinden... Anders heb je morgenochtend nog verrassingen.
Die wil je echt niet meer kwijt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:59 schreef Henk-B het volgende:
Nu afwachten op reacties van Amivendi en als die niet komen, hou ik er misschien wel zelf!!![]()
Maar op de tweede foto al een stuk beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef kasper het volgende:
Op die eerste foto kijkt ze wel erg zielig.
Mijn ouders hebben twee zwaar verwilderde katten tot huiskatten omgetoverd en die twee katten werden wel in mijn kamer gezet. Ze zaten (uiteraard niet tegelijkertijd, het speelde na elkaar), onder mijn bed en in mijn kinderkamer. Bang en blazen. Vriendelijk praten en verder gewoon negeren en je ding doen. Ze nemen vanzelf je huis over.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Henk-B het volgende:
Oke dagje verder en ze is nog steeds bang, tenminste als we bij haar in de buurt komen of langs lopen, dan blaast ze, Als we haar dan oppakken laat ze dat wel toe, maar wel bang.
Als ik door het raam naar haar kijk zonder dat ze het ziet, speelt ze wel al met een aantal speeltjes!
De andere katten worden wel inmiddels al gek van het "opgesloten zitten".
Wanneer kan ik ze bij elkaar doen?
En welke risico's zitten daar nog aan verbonden? (Fip of kattenaids, etc)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef Henk-B het volgende:
Dank voor jullie reacties.
Terwijl ik vorig bericht schreef, is ze de hobbykamer binnen gekomen.
Maar ook weer snel terug en nu ligt ze ons in de gaten te houden vanaf de gang.
Wel nog iets anders, de ziekte FIP, heb er al heel veel over gelezen op inet en het bevalt me helemaal niet.
Het is een dodelijke ziekte die wordt veroorzaakt door het Corona-virus ( die later muteert), 80% van alle katten zouden het Corona-virus kunnen hebben.
1 tot 5% van alle Corona-virus dragers muteert tot FIP.
Ook is het besmettelijk via speeksel en ontlasting.
Nu dus het volgende.
Ik had eerst 1 kat (Marley), na 2 maanden kwam daar Simba bij, toen niet wetende over de Fip ziekte. ( het kan dus zijn dat 1 of alletwee dragers zijn van het corona-virus en dan nog hoeft er niks aan de hand te zijn)
Ga morgen even naar de DA om jouw ongerustheid uit te sluiten
Nu komt er dus nog een katje bij en omdat ik deze zelf op straat gevonden heb, zoek ik alles op van kattenziektes.
Ik ben nu dus bang dat dalijk dit katje misschien drager is van het Corona-virus deze weer overgeeft op de andere katten en die misschien Fip daardoor krijgen.
PFFFFFFFFFF wat een verhaal en uitzoekerij he?
Ik ben eigenlijk met alles zo panisch, soms een nare afwijking, want je doet niks meer spontaan!
Of vinden jullie dat ik me aanstel?
Of je leest gewoon het topic voor je volkomen nutteloos post, want daar is ie eergisteren al geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:55 schreef vronie het volgende:
Ga morgen even langs de DA ,met deze lieverd om je zelf gerust te stellen
Dat is niet zo moeilijk te bedenken, er zijn zat (stomme) mensen die hun poes ongestereliseerd buiten dumpen, gewoon omdat ze ze niet meer moeten ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef j31 het volgende:
Ik heb ook een zwerfkitten "gevangen": Mijn nieuwe kitten! .. Wel sneu he, wat doen die kleintjes zo alleen op straat![]()
Oh, dat wist ik niet... My wrongquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Fip moet volgens mij echt met een bloedonderzoek worden vastgesteld. En dat is geen standaard procedure bij een check up.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:37 schreef Henk-B het volgende:
Tja ik zou nog niet weten hoe oud ze is. We hebben om 10 uur een afspraak bij de dierenarts!
Ze heeft de nacht rustig doorgebracht.
Ben nog steeds wel bang voor mijn eigen katten ivm ziektes, maar jullie hebben al aangegeven dat ik me daar niet zo erg ongerust over hoeft te maken. ( wanneer ze gescheiden zijn)
Komt waarschijnlijk dat we haar zelf buiten hebben gevonden, wanneer we haar uit het asiel hadden gehaald, had ik me daar niet zo erg zorgen over gemaakt.
Hier nog een fotootje!
[ afbeelding ]
Hmm dus met andere woorden, ik kan ze bij elkaar beginnen te plaatsen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
fip is niet 1,2,3 vast te stellen. Wij hebben ooit een kat met fip gehad die daar ook aan overleden is. De andere 2 katten hebben het in die bijna 4jr tijd niet opgelopen. Als je het echt zeker wilt weten moet je een bloedonderzoek laten uitvoeren en dat is behalve vervelend voor de kat ook niet goedkoop.
JA!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:20 schreef Barbaaf het volgende:
En, is er al een nóg vrolijkere foto gemaakt?
dat blazen dat doen alle jongen katjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds blaast ze als je bij haar in de buurt komt, maar zodra je haar oppakt is dat over.
Dan begint ze te spinnen, lekker te draaien enz.
Hier weer een fotootje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:37 schreef Henk-B het volgende:
Tja ik zou nog niet weten hoe oud ze is. We hebben om 10 uur een afspraak bij de dierenarts!
Ze heeft de nacht rustig doorgebracht.
Ben nog steeds wel bang voor mijn eigen katten ivm ziektes, maar jullie hebben al aangegeven dat ik me daar niet zo erg ongerust over hoeft te maken. ( wanneer ze gescheiden zijn)
Komt waarschijnlijk dat we haar zelf buiten hebben gevonden, wanneer we haar uit het asiel hadden gehaald, had ik me daar niet zo erg zorgen over gemaakt.
Hier nog een fotootje!
[ afbeelding ]
hihi jut en jul op een krabpaalquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Henk-B het volgende:
Het gaat heel erg goed, blaast veel minder en is lekker aan het spelen.
Meer foto's van de katten
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zondag 14 september 2008 18:33 schreef CartWOman het volgende:
Mooie katten, Henk.Kitten ziet er al stukken beter uit, wat een moppie.
Geweldige actie van jullie.
Het gaat dus al goed nu ze bij elkaar zijn? En heb je al een naam?
Edit: en wie verandert eindelijk ff de TT?![]()
Dank voor je antwoord.quote:Op maandag 22 september 2008 08:49 schreef Lienekien het volgende:
Ze kan bijv. iets verkeerd gegeten hebben, of een virusje hebben.
Katten zijn soms heel ziek en lamlendig, maar met de goede behandeling knappen ze verbazingwekkend snel weer helemaal op.
Je hebt passieve en actieve vaccinaties. Bij passief wordt de anti-stof ingespoten welke het imuunsysteem overneemt. Bij actief wordt een verzwakte bacterie ingespoten en zal het beestje zelf een anti-stof aan moeten maken. Daar kunnen ze een beetje ziek van worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Henk-B het volgende:
Verder vertelde zij dat als het katje iets onder de leden heeft, het met een vaccinatie aangewakkert zou kunnen worden. Dit omdat wordt geinjecteerd met een "levende bacterie"
Dank je wel!quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoop met jullie mee, Henk.![]()
Het lijkt op een darmprobleem, maar je weet het niet. Heel goed dat de DA Kiki een dagje observeert, hopelijk is medicatie afdoende en huppelt ze na morgen weer door het huis.![]()
Gaat het tussen Kiki en Marley al wat beter?
Bedankt voor het advies!quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:23 schreef bluejean het volgende:
Mijn ouders hebben ook een voormalig zwerfkatje. Werd als kitten ook van de een op andere dag ontzettend lusteloos. Was amper meer iets mee te bereiken. Hij heeft uiteindelijk van de dierenarts een medicijn gekregen en ik heb 'm elke dag meerdere malen water in zijn bekje gespoten met een kleine injectiespuit (zonder naald uiteraard). Het katje is gelukkig na een paar dagen weer opgeknapt.
Water geven is sowieso essentieel, dus misschien ook een goed idee om hem, na zijn avontuur bij de DA, nog een beetje bij te 'wateren'?
Succes met je katje iig.
Ik kan het me hélemaal voorstellen dat je je zo druk maakt!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:56 schreef Henk-B het volgende:
Heb zelf maar gebeld, maar de dokter was in vergadering. Dat was anderhalf uur geleden.
Heeft nog steeds niet gebeld, tsjonge wat kan een mens zich druk maken zeg!
Dank je!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het me hélemaal voorstellen dat je je zo druk maakt!
Is ook niet meer dan normaal als je van je diertje houdt.
Zal voor je duimen dat ze zich al een stuk beter voelt!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:53 schreef Dipkip het volgende:
Ja, want katten hebben heel vaak gewoon een griepje, verkoudheidje of een kateren de dierenarts houdt die kat vast voor de lol daar aan het infuus.
Ik vraag me af wat je nu wilt bereiken met deze posts?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Oksel het volgende:
Wedden dat Henk straks een dikke rekening mag betalen.. en dat er uiteindelijk niets aan de hand was? En je kan een kat prima vocht toedienen met een druppelaar.
Als ik hoest ga ik ook niet naar de dierenarts idd!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Stelletje mietjes hier..![]()
Mijn perfect gezonde katten hebben nog NOOIT een dierenarts gezien. En zullen dat ook niet zijn bij elke kuch en scheet. Als ik diarree heb ga ik ook niet naar de dierenarts, als ik hoest ook niet. Overtrokken reacties tegenwoordig..Niets meer gewend.
Ik snap deze reactie wel maar onthoud dat dit een kitten is he waarbij het gevaarlijk kan zijn als deze een paar dagen aan de diarree is.. Ik heb ook altijd zoiets van, doe rustig aan en niet meteen het ergste denken maar toen ik mijn kitten kreeg hoorde ik van die mensen dat hij al een week aan de diarree was maar dat ze nog niet naar de DA waren geweest. Ik heb toen na een paar dagen maar eens gebeld en de DA had toen niet meteen dezelfde dag tijd maar toen ze hoorde dat t al een paar dagen was schrok ze en moest ik meteen een andere DA bellen en zorgen dat ik dezelfde dag nog terecht zou kunnen omdat het voor een kitten veel gevaarlijker is dan een volwassen kat. En ze had trouwens niesziekte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Stelletje mietjes hier..![]()
Mijn perfect gezonde katten hebben nog NOOIT een dierenarts gezien. En zullen dat ook niet zijn bij elke kuch en scheet. Als ik diarree heb ga ik ook niet naar de dierenarts, als ik hoest ook niet. Overtrokken reacties tegenwoordig..Niets meer gewend.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef j31 het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie wel maar onthoud dat dit een kitten is he waarbij het gevaarlijk kan zijn als deze een paar dagen aan de diarree is.. Ik heb ook altijd zoiets van, doe rustig aan en niet meteen het ergste denken maar toen ik mijn kitten kreeg hoorde ik van die mensen dat hij al een week aan de diarree was maar dat ze nog niet naar de DA waren geweest. Ik heb toen na een paar dagen maar eens gebeld en de DA had toen niet meteen dezelfde dag tijd maar toen ze hoorde dat t al een paar dagen was schrok ze en moest ik meteen een andere DA bellen en zorgen dat ik dezelfde dag nog terecht zou kunnen omdat het voor een kitten veel gevaarlijker is dan een volwassen kat. En ze had trouwens niesziekte.
Dat was de 1e en laatste keer (op de sterilisatie na) dat die kat een dierenarts heeft gezien en dat geldt ook voor mijn andere poes. Dus ik geef je helemaal gelijk maar dit is een kitten wat ook nog een tijd op straat heeft geleefd dus je weet niet waar die vandaan komt en wat hij allemaal onder de leden kan hebben, in dit geval kun je het beste toch maar gewoon voorzichtig zijn?
Al verder iets gehoord trouwens Henk?
We zijn net op bezoek geweest en tja ze lag er nog steeds lusteloos/versuft bij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hebben net gebeld en ze is uit zich zelf al wel naar haar etensbakje gelopen en heeft gegeten!!!
Ze hebben infuus toegediend, maar ze had nog wel last van diarree. Dit gaan ze nu onderzoeken.
Hij zei weer dat hij niet verwacht dat het ernstigs is, hoewel uitdroging ook niet goed was.
Hij zei dat ze al naar huis kon, maar voor het beestje was het misschien wel beter om daar nog lekker een dag in een warm hok te zitten met de juiste voeding en medicatie.Ze gaan ook iets geven tegen de diarree.
We hebben dus besloten dat ze daar nog een nachtje blijft.
We mogen dalijk wel even op ziekebezoek!
Tot zover iets opgelucht! Dank allen voor de steun!
Ja dank je wel!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef CartWOman het volgende:
Hmm dat klinkt nog niet echt jofel... met vocht en medicijnen kunnen ze na een dag al flink opknappen, maar daarom is het goed dat ze nog een dagje blijft.
Ik duim weer mee.
Ja ik ook , maar ze hebben gewoon nog steeds niet gebeld.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me af hoe het met het beestje gaat.
Ja, dat heb ik al een keer gedaan, maar de DA heeft spreekuur.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef Ticootje het volgende:
Bel ze dan!
Het zijn 2 verschillende medicijnen, de 1 moet 2 maal daags, nog 3 dagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Burdie het volgende:
Houdgreep, bekje open, pil in d'r keel duwen. Succes.
Hoe lang moet ze die medicijnen nog?
En heb je meer foto's?![]()
![]()
.
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat moet goed voelen, de opluchting. Ze ziet er tevreden uit. En wat een lieve buurvrouw.
Ja dat hebben we geprobeerd. Wil nog niet echt lukken. We houden ze nu maar even gescheiden.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef Nouwk het volgende:
Komt omdat je katje nu vreemd ruikt, misschien is je andere kat niet zo gecharmeerd van de dierenarts. Je kunt even door een mandje oid heen halen, dan ruikt ze weer 'poes'.
yup! geeft hier ook oorlog terwijl het normaal zo vredelievend is hier in huis!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die ruikt natuurlijk naar Dierenarts... Dat is niet lekker!
als ze natvoer (blik) eet is dat niet zo erg hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:29 schreef Henk-B het volgende:
Okidokie!
Tot nu toe gaat alles de goede kant op, het enige wat ze nog niet doet (of wij hebben het niet gezien), is drinken.
Ze ruikt er een beetje aan en loopt dan weg.
Het is idd een soort licht verteerbaar natvoer.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:32 schreef Ole het volgende:
[..]
als ze natvoer (blik) eet is dat niet zo erg hoor!
Hmm weet jij iets meer??quote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef Cat22 het volgende:
Tipje om de poezels weer aan elkaar te laten wennen:
Aai de ene, vooral bij het kopje want daar zitten de geurklieren, en ga daarna met je handen over de andere. Zo wennen ze weer aan elkaars geur. Of laat Kitty Kiki slapen op een dekentje waar je andere kat op gelegen heeft. Dan ruikt ze ook weer meer 'normaal'. En verder heeft het wat tijd nodig tot die akelige geuren weer zijn weggetrokken.
Fijn dat het verder goed gaat met de jongedame!
quote:
Ze krijgt op dit moment alleen natvoer.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
Krijgt Kiki alleen blikvoer/natvoer? Of ook brokjes?
Ik heb hier gisteravond met onze asielkat namelijk uitgevonden dat als ik wat water over zijn brokjes sprenkel, hij ze èn veel lekkerder vindt (dan komt de geur meer vrij) en het water wordt een soort jus-met-smaakje, wat hij er lekker tussenuit gaat zitten lebberen!
Nee hoor, dit is freudiaans. In de opvang waar ik vrijwilliger ben zat een poesje dat Kitty heette. Topic: Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één! . Ze heeft haar eerste twee weken doorgebracht bij mijn moederpoes en is daarna naar een ander gezin verhuisd waar ze na veel gezondheidsproblemen gelukkig helemaal hersteld is. Ze zal ongeveer net zo oud zijn als Kiki. Maar ze is jouw Kiki niet, Kitty ziet er anders uit en ik weet naar welke eigenaar 'mijn' Kitty is gegaan. Die heeft haar bij de geboorte Kitty gedoopt en ik weet zeker dat ze later niet is omgedoopt. Maar kitten+buik+ziek = Kitty (als ik niet oplet).quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm weet jij iets meer??![]()
Want in het dierenziekenhuis stond ze idd te boek als Kitty, de assistente had deze naam gegeven omdat we toen nog geen naam hadden verzonnen!
Bedankt voor het advies we gaan het proberen!
Aha, ik dacht dat je misschien wel een medewerker van het Dierenziekenhuis was.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is freudiaans. In de opvang waar ik vrijwilliger ben zat een poesje dat Kitty heette. Topic: Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één! . Ze heeft haar eerste twee weken doorgebracht bij mijn moederpoes en is daarna naar een ander gezin verhuisd waar ze na veel gezondheidsproblemen gelukkig helemaal hersteld is. Ze zal ongeveer net zo oud zijn als Kiki. Maar ze is jouw Kiki niet, Kitty ziet er anders uit en ik weet naar welke eigenaar 'mijn' Kitty is gegaan. Die heeft haar bij de geboorte Kitty gedoopt en ik weet zeker dat ze later niet is omgedoopt. Maar kitten+buik+ziek = Kitty (als ik niet oplet).![]()
Enne: graag gedaan en succes ermee!
Water of kattenmelk? Als het water is, kan je wellicht eens Whiskas kattenmelk voorzetten.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:29 schreef Henk-B het volgende:
Tot nu toe gaat alles de goede kant op, het enige wat ze nog niet doet (of wij hebben het niet gezien), is drinken.
Ze ruikt er een beetje aan en loopt dan weg.
Nee merk verder niks aan hem, maar Fip openbaart zich niet gelijk als je het corona virus hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef j31 het volgende:
Merk je ook iets aan em dan? Dat ie niet wil spelen of lusteloos is? Ik dacht dat FIP het vaakst voorkomt bij jonge katten en ik dacht dat je dan bijna niks aan de kat merkt.. Verder ken ik die ziekte niet zo goed maar ik denk niet dat je al bezorgt hoeft te zijn hoor al snap ik dat best. Hou Simba ff in de gaten, kan ook een keer een wat minder dagje hebben..
Simba eet en drinkt goed, maar zal het zeker in de gaten houden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zou me er nog niet te druk om maken. misschien heeft Simba gewoon een beetje stress doordat Kiki een beetje anders rook. een dierenartsgeurtje kan dieren erg van slag brengen. en als jij van slag bent, poep je ook wel eens dunner. houd in de gaten of Simba goed eet en drinkt, en of het aanhoud.
en slotte is het 'iets dunner', en dat is iets anders als 'aan de race', toch?
Ze drinkt inmiddels ook weer, daar zijn we dus ook ernorm blij om!quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Water of kattenmelk? Als het water is, kan je wellicht eens Whiskas kattenmelk voorzetten.
Ja ze zijn allebei geënt, alleen kan je niet tegen Fip enten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
trouwens, Simba en je andere kat zijn toch geënt? dat is niet voor niks he, lieve schat
Ik zou willen dat ik eens een keer zou kunnen denken dat het niet altijd het ergste is.quote:Op zondag 28 september 2008 00:11 schreef Henno het volgende:
Toen onze Noorse boskat nog een kitten was, had ie ook diarreeproblemen... bleek een of andere infectie te zijn, die met een antibioticakuur grotendeels opgelost was (het beest heeft altijd een beetje zwakke darmen gehouden, zodat wisselen van voer wat problematisch blijft... maar we geven nu al jaren hetzelfde droge voer en daar gaat het goed mee)
Om maar te laten zien dat het niet om iets ernstigs hoeft te gaan. Onze ervaring is trouwens dat onze katten nat voer erg lekker vinden, maar er onmiddelijk van die zachte en stinkende drollen van krijgen... Dan krijg je eens zo'n proefzakje met van dat natte spul, ze verscheuren je hand er bijna bij, zo lekker vinden ze het... en zitten ze weer dagenlang stinkpoep te producerenWij geven onze katten dus alleen droge brokjes en water, werkt hier het beste.
Haha ja is ook zo maar toch verwacht je niet he. Hoelang is t bij jou nu dan? Hier vandaag een week en eigenlijk heb ik de laatste dagen geen verbetering gezien maar onze dierenarts zei wel dat t een tijd kon duren dus ik kijk t nog ff aan. Ik voel wel dat zn knie nog heel dik isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Burdie het volgende:
Mijn kat heeft ook een gescheurde kruisband, ze kunnen maar net een rare beweging hebben gemaakt he.
Twee weken, bijna drie. Ze heeft 10 dagen pijnstillers gehad en sindsdien gaat het snel beter. Ze mag ws morgen weer naar buitenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:03 schreef j31 het volgende:
[..]
Haha ja is ook zo maar toch verwacht je niet he. Hoelang is t bij jou nu dan? Hier vandaag een week en eigenlijk heb ik de laatste dagen geen verbetering gezien maar onze dierenarts zei wel dat t een tijd kon duren dus ik kijk t nog ff aan. Ik voel wel dat zn knie nog heel dik is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |