abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:38:19 #1
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61124870
Wat ons weer gebeurde!!!

Vanmiddag toen we naar buiten gingen zagen we een hele kleine zwerfkitten onder de auto zitten.
We probeerde haar te vangen, want het is nogal een drukke straat.
Niet gelukt.

Nu komen we net thuis en zagen we haar voor de deur zitten.
Hebben haar net gevangen.

Hier een fotootje!!!

Maar nu de vraag!

Wij hebben zelf 2 katten die we nu van haar gescheiden hebben, maar is de kans op een overdraagbare ziekte groot op deze manier(gescheiden dus?)
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_61125182
Arme poelie... ze is bang.

Lief dat je dit doet. Meld haar ook even aan bij Amivedi he, ze is nog jong en misschien is ze ergens geglipt en wordt ze gemist.

Wat ziekten betreft, ga morgen even langs de dierenarts? Wel bon bewaren mocht de eigenaar zich melden.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:50:10 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61125310
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Stali het volgende:
Wat ziekten betreft, ga morgen even langs de dierenarts?
En misschien is de kitten gechipt!
Gescheiden houden lijkt me voor nu afdoende tegen besmettingen.

Oh yeah, geef de kitten een verstopplek! Kartonnen doos met een handdoek o.i.d.
censuur :O
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:56:13 #4
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61125509
Oke dank jullie wel.

We gaan idd morgen naar de Dierenarts.
Ik meld haar ook even aan op Amivendi.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:56:41 #5
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61125536
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:50 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Oh yeah, geef de kitten een verstopplek! Kartonnen doos met een handdoek o.i.d.
Goeie tip gaan we gelijk doen!!!
pi_61125652
Och gos....ze is echt bang, die oortjes...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:06:52 #7
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61125821
Ze blaast wel erg als we eten willen neerzetten oid.
En ze miauwt!
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:19:10 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61126260
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:06 schreef Henk-B het volgende:
Ze blaast wel erg als we eten willen neerzetten oid.
En ze miauwt!
Beessie is bang... Lekker laten verstoppen, en een doos o.i.d. met kattenbakkorrels geven. Nog beter om de kitten daar ook even in te zetten, zodat-ie het weet te vinden... Anders heb je morgenochtend nog verrassingen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:21:36 #9
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61126353
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Beessie is bang... Lekker laten verstoppen, en een doos o.i.d. met kattenbakkorrels geven. Nog beter om de kitten daar ook even in te zetten, zodat-ie het weet te vinden... Anders heb je morgenochtend nog verrassingen.
We hebben een kattenbak in de gang staan, maar ze zit nu lekker in de doos!!!
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:33:49 #10
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61126765
Weekje of 10/12 oud? Ziet er wel schattig uit. Ooit kwam er bij ons eentje aanlopen, doodsbang enzo, tot we een schoteltje melk neerzette. Daarna was het beessie niet meer weg te slaan Direkt op schoot springen en snorren, erg leuk
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:37:56 #11
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61130892
Tja ik zou nog niet weten hoe oud ze is. We hebben om 10 uur een afspraak bij de dierenarts!
Ze heeft de nacht rustig doorgebracht.

Ben nog steeds wel bang voor mijn eigen katten ivm ziektes, maar jullie hebben al aangegeven dat ik me daar niet zo erg ongerust over hoeft te maken. ( wanneer ze gescheiden zijn)
Komt waarschijnlijk dat we haar zelf buiten hebben gevonden, wanneer we haar uit het asiel hadden gehaald, had ik me daar niet zo erg zorgen over gemaakt.

Hier nog een fotootje!

dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:44:18 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61130956
Aggos, wat een wurm.
Ik ben benieuwd wat de dierenarts ervan zegt.

Zo op de foto te zien is het niet echt een heel erg 'verwaarloosd' beestje dus ik vraag me af of ze niet idd ergens ontsnapt is ofzo.

Wel een lieverdje hoor!
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:46:47 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_61130981
Aawww, arm bang diertje... Goed dat jullie haar aan hebben gemeld bij Amivedi, en naar de DA gaan. Het beste wat je kunt doen denk ik.

Succes straks!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:48:13 #14
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61130999
Wat een lieve poez
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61131009
Wat een hoopje ellende is het nog, arm beestje.
Ben benieuwd hoe het verder gaat, HenkB. Succes bij de dierenarts.

Misschien kun je een foto uitprinten en vragen of je bij de dierenarts een flyer op mag hangen?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:51:53 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61131048
Als je eigen katten zijn ingeënt én je houdt ze nu apart, loop je niet veel risico.

Goede actie, ik duim mee voor een goede afloop (=fijn huisje voor de poes).
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:59:06 #17
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61134656
Hoi allen!

We zijn terug en alles lijkt in orde. Ze vond haar wat verwilderd. Wel had ze wat vlooien en heeft ze een wormenkuur gehad.
Hebben gelijk het huis schoongemaakt met antivlooienmiddel.
Nieuwe kattenbak voor haar gekocht en wat nieuwe speeltjes

Ze heeft nog geen inentingsprik gekregen, omdat de arts niet wist of dat ze die al heeft gekregen. Ik hou haar nog wel gescheiden van mijn andere katten,
Nu afwachten op reacties van Amivendi en als die niet komen, hou ik er misschien wel zelf!!
Tegen niemand zeggen nog he!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:08:02 #18
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_61134917
Goede actie!

Zoekt ze al wat toenadering?
Wil ze geaaid worden?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:08:19 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61134927
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:59 schreef Henk-B het volgende:
Nu afwachten op reacties van Amivendi en als die niet komen, hou ik er misschien wel zelf!!
Die wil je echt niet meer kwijt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:10:47 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61135002
't Is wel een schatje om te zien Als iemand haar kwijt is zullen ze beslist wel op zoek gaan. Maar ik hoop stiekem voor jou dat ze van niemand is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:18:59 #21
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_61135250
Op die eerste foto kijkt ze wel erg zielig.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:21:24 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_61135323
Fijn dat alles goed is! Ze gaat vast nog wel bijtrekken. Als je d'r een beetje de kat uit de boom laten kijken ( ) komt ze denk ik vanzelf wel naar je toe.
Ze was dus niet gechipt neem ik aan? Inderdaad Amivedi even afwachten...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:20:47 #23
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61138601
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef kasper het volgende:
Op die eerste foto kijkt ze wel erg zielig.
Maar op de tweede foto al een stuk beter
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_61143672
wat een lieverd, zielig om te zien he, als ze zo bang zijn.
gewoon helemaal met rust laten, poezel laten bepalen wanneer ze het tijd vindt voor contact en lekker laten verstoppen, ze komt vanzelf wel een keer.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_61143679
Aahw lief hopelijk worden de foto's steeds blijer!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:27:05 #26
203045 j31
http://www.hullekes.nl
pi_61146632
Ik heb ook een zwerfkitten "gevangen": Mijn nieuwe kitten! .. Wel sneu he, wat doen die kleintjes zo alleen op straat Deze zat de eerste avond alleen onder de bank zielig te zijn.. Beetje gelokt met eten en toen wilde hij wel beetje spelen en nu zit hij niet meer onder de bank maar komt vanzelf naar je toe enzo. Is alleen een beetje schrikkerig met harde geluiden en de deurbel maar goed.. best logisch. In mijn topic staan foto's van poesje
pi_61148994
Wat een lieverd! Goed dat jij je het lot van het beestje hebt aangetrokken. En dat geldt ook voor j31
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:40:07 #28
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61150840
Ze heeft zojuist, naast de `kleine beurt` ook de `grote beurt` op de kattenbak gedaan. En nu ligt ze in de kattenbak te slapen.

Btw de DA schat haar iets van 9 weken.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:57:44 #29
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61177371
Oke dagje verder en ze is nog steeds bang, tenminste als we bij haar in de buurt komen of langs lopen, dan blaast ze, Als we haar dan oppakken laat ze dat wel toe, maar wel bang.

Als ik door het raam naar haar kijk zonder dat ze het ziet, speelt ze wel al met een aantal speeltjes!

De andere katten worden wel inmiddels al gek van het "opgesloten zitten".
Wanneer kan ik ze bij elkaar doen?
En welke risico's zitten daar nog aan verbonden? (Fip of kattenaids, etc)
pi_61177982
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Henk-B het volgende:
Oke dagje verder en ze is nog steeds bang, tenminste als we bij haar in de buurt komen of langs lopen, dan blaast ze, Als we haar dan oppakken laat ze dat wel toe, maar wel bang.

Als ik door het raam naar haar kijk zonder dat ze het ziet, speelt ze wel al met een aantal speeltjes!

De andere katten worden wel inmiddels al gek van het "opgesloten zitten".
Wanneer kan ik ze bij elkaar doen?
En welke risico's zitten daar nog aan verbonden? (Fip of kattenaids, etc)
Mijn ouders hebben twee zwaar verwilderde katten tot huiskatten omgetoverd en die twee katten werden wel in mijn kamer gezet. Ze zaten (uiteraard niet tegelijkertijd, het speelde na elkaar), onder mijn bed en in mijn kinderkamer. Bang en blazen. Vriendelijk praten en verder gewoon negeren en je ding doen. Ze nemen vanzelf je huis over. .

Als je nieuwe kitten tot rust is gekomen, doe dan gewoon eens een kwartiertje de deur open om ze te laten kennis maken. Misschien gaan ze naar elkaar grauwen. Maar het jonge katje zal zich wrs. wel ondergeschikt opstellen en natuurlijk wel blazen en doen. Niet te snel ingrijpen maar laat ze ook weer niet te lang kennismaken en dan morgen weer. Als je tijd hebt doe je dat 's morgens en 's avonds. Afhankelijk van hoe het gaat doe je dit een dag of drie en zet dan gewoon de deuren open en blijf erbij zonder meteen in te grijpen als ze grillig worden. Laat ze langzaam aan elkaar wennen en laat op zulke momenten niet alle aandacht en liefde gaan naar de vreemde poes.

Superlief dat jullie het katje een huis bieden trouwens. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 augustus 2008 @ 22:24:14 #31
13151 crew  Rewimo
pi_61178336
Meestal wordt een nieuwe kat, zeker als het een jonkie is, vrij snel geaccepteerd. Bij mijn katten heeft het nooit langer dan een week geduurd. Daarna willen ze nog weleens blazen als ze elkaar onverwacht tegenkomen maar dat doen de mijne nu ook nog weleens (en die kennen elkaar al een paar jaar). Zolang ze maar de ruimte hebben om elkaar te ontlopen gaat het meestal gewoon goed.

Ik heb mijn nieuwe katten overigens nooit apart gehouden, altijd meteen bij elkaar gezet (al snap ik dat je dat bij een zwervertje met het oog op eventuele ziektes niet meteen doet).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:29:42 #32
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61180483
Dank voor jullie reacties.

Terwijl ik vorig bericht schreef, is ze de hobbykamer binnen gekomen.
Maar ook weer snel terug en nu ligt ze ons in de gaten te houden vanaf de gang.

Wel nog iets anders, de ziekte FIP, heb er al heel veel over gelezen op inet en het bevalt me helemaal niet.
Het is een dodelijke ziekte die wordt veroorzaakt door het Corona-virus ( die later muteert), 80% van alle katten zouden het Corona-virus kunnen hebben.
1 tot 5% van alle Corona-virus dragers muteert tot FIP.
Ook is het besmettelijk via speeksel en ontlasting.

Nu dus het volgende.

Ik had eerst 1 kat (Marley), na 2 maanden kwam daar Simba bij, toen niet wetende over de Fip ziekte. ( het kan dus zijn dat 1 of alletwee dragers zijn van het corona-virus en dan nog hoeft er niks aan de hand te zijn)

Nu komt er dus nog een katje bij en omdat ik deze zelf op straat gevonden heb, zoek ik alles op van kattenziektes.
Ik ben nu dus bang dat dalijk dit katje misschien drager is van het Corona-virus deze weer overgeeft op de andere katten en die misschien Fip daardoor krijgen.

PFFFFFFFFFF wat een verhaal en uitzoekerij he?
Ik ben eigenlijk met alles zo panisch, soms een nare afwijking, want je doet niks meer spontaan!

Of vinden jullie dat ik me aanstel?
pi_61182818
tvp
pi_61182995
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef Henk-B het volgende:
Dank voor jullie reacties.

Terwijl ik vorig bericht schreef, is ze de hobbykamer binnen gekomen.
Maar ook weer snel terug en nu ligt ze ons in de gaten te houden vanaf de gang.

Wel nog iets anders, de ziekte FIP, heb er al heel veel over gelezen op inet en het bevalt me helemaal niet.
Het is een dodelijke ziekte die wordt veroorzaakt door het Corona-virus ( die later muteert), 80% van alle katten zouden het Corona-virus kunnen hebben.
1 tot 5% van alle Corona-virus dragers muteert tot FIP.
Ook is het besmettelijk via speeksel en ontlasting.

Nu dus het volgende.

Ik had eerst 1 kat (Marley), na 2 maanden kwam daar Simba bij, toen niet wetende over de Fip ziekte. ( het kan dus zijn dat 1 of alletwee dragers zijn van het corona-virus en dan nog hoeft er niks aan de hand te zijn)

Ga morgen even naar de DA om jouw ongerustheid uit te sluiten

Nu komt er dus nog een katje bij en omdat ik deze zelf op straat gevonden heb, zoek ik alles op van kattenziektes.
Ik ben nu dus bang dat dalijk dit katje misschien drager is van het Corona-virus deze weer overgeeft op de andere katten en die misschien Fip daardoor krijgen.

PFFFFFFFFFF wat een verhaal en uitzoekerij he?
Ik ben eigenlijk met alles zo panisch, soms een nare afwijking, want je doet niks meer spontaan!

Of vinden jullie dat ik me aanstel?
pi_61183017
Ga morgen even langs de DA ,met deze lieverd om je zelf gerust te stellen
pi_61183065
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:55 schreef vronie het volgende:
Ga morgen even langs de DA ,met deze lieverd om je zelf gerust te stellen
Of je leest gewoon het topic voor je volkomen nutteloos post, want daar is ie eergisteren al geweest.

Henk, succes met die kleine.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61183110
Ik heb in mijn omgeving al jaren niks meer over fip gehoord. Maar dat is uiteraard geen garantie oid.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 augustus 2008 @ 08:43:58 #38
13151 crew  Rewimo
pi_61184458
Bel de DA even om te vragen hoe het zit met het risico. Misschien kun je je katten laten testen?
pi_61184542
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef j31 het volgende:
Ik heb ook een zwerfkitten "gevangen": Mijn nieuwe kitten! .. Wel sneu he, wat doen die kleintjes zo alleen op straat
Dat is niet zo moeilijk te bedenken, er zijn zat (stomme) mensen die hun poes ongestereliseerd buiten dumpen, gewoon omdat ze ze niet meer moeten ofzo.

Dat beest raakt zwanger, krijgt een nest en hoppa, daar heb je je schattige zwerfkittens.

Als die verdomde mensen nou gewoon geld in dat beest hadden gestoken, en hadden geholpen, dan had je hier geen last van.

Mijn schoonmoeder heeft zo een mammapoes opgevangen, die heeft bij haar een nestje gekregen met 5 hele mooie kittentjes
Veel werk, maar het loont wel. Anders zouden ook deze kittens allemaal buiten zwerven, nu krijgen ze goed baasje.
Gelukkig zijn deze goed opgevoed en hebben ze allemaal een huisje gekregen. (waarvan 2 bij mij thuis )
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:40:42 #40
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61185457
Kleine update van het thuisfront (vriendin van Henk-B, Henk is nu op het werk. Hoi schat ):

Ik heb de kitten gepakt en op schoot genomen, omdat ik het wilde borstelen om te zien of ze nog vlooien heeft. Het lijkt erop dat de vlooien verleden tijd zijn. Het borstelen vond ze heerlijk. Zo lekker dat ze ervan ging spinnen.

Nu ga ik met een dopje haar wat water geven. Ik vind namelijk dat ze weinig tot niets drinkt.
Ik heb haar net water van m`n handen laten likken, maar een dopje is toch wat effectiever.

Dat was het voor nu, van mijn kant
  Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 09:51:16 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_61185679
Klinkt alsof het erg goed gaat!

Als jullie toch twijfelen over de gezondheid van het katje, kan je voor de zekerheid de DA nog eens bellen. Daar is die ten slotte voor.
Maar toen jullie er de laatste keer heen zijn geweest, neem ik aan dat ie dat soort dingen toen ook nagekeken heeft, toch? Persoonlijk denk ik dus dat jullie vrij zeker kunnen zijn dat het goed is. Maar mocht je toch twijfelen, dan weet je wat je kan doen.
pi_61185683
Katten drinken bijna altijd heel weinig, het liefste zouden ze volgens mij helemaal niet drinken. Kan je haar geen voer geven waar genoeg vocht in zit? In de natuur krijgt een kat bijna alle vocht die het nodig heeft via de prooi dieren binnen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:52:39 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61185711
Fip moet volgens mij echt met een bloedonderzoek worden vastgesteld. En dat is geen standaard procedure bij een check up.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 09:58:42 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_61185848
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Fip moet volgens mij echt met een bloedonderzoek worden vastgesteld. En dat is geen standaard procedure bij een check up.
Oh, dat wist ik niet... My wrong
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:09:04 #45
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61186041
Ik heb het geprobeerd met het dopje, maar ze lijkt inderdaad geen dorst te hebben.
Er staat zowel droog als nat voer en kattenmelk voor haar.

We horen haar vooral `s avonds, als wij in bed liggen, eten en drinken. Misschien is de kust dan veilig(er).

De dierenarts heeft globaal naar haar gekeken, niet echt grondig onderzocht.
Ik moest er naar vragen om in de oren te kijken, op vlooien te controleren en een wormenkuur te geven. Ik ben niet echt weg van deze dierenarts. Maar ja deze zit nu eenmaal in de buurt....
We zijn ooit met onze andere poes in het dierenziekenhuis in Rotterdam-Zuid geweest, was daar wel over te spreken.

Volgende week maak ik daar een afspraak voor de inenting en vraag meteen of ze haar grondig willen inspecteren
pi_61191351
fip is niet 1,2,3 vast te stellen. Wij hebben ooit een kat met fip gehad die daar ook aan overleden is. De andere 2 katten hebben het in die bijna 4jr tijd niet opgelopen. Als je het echt zeker wilt weten moet je een bloedonderzoek laten uitvoeren en dat is behalve vervelend voor de kat ook niet goedkoop.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:30:01 #47
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61194218
Wat een schatje Hier plaats ik toch even een TVP
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61195061
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 08:37 schreef Henk-B het volgende:
Tja ik zou nog niet weten hoe oud ze is. We hebben om 10 uur een afspraak bij de dierenarts!
Ze heeft de nacht rustig doorgebracht.

Ben nog steeds wel bang voor mijn eigen katten ivm ziektes, maar jullie hebben al aangegeven dat ik me daar niet zo erg ongerust over hoeft te maken. ( wanneer ze gescheiden zijn)
Komt waarschijnlijk dat we haar zelf buiten hebben gevonden, wanneer we haar uit het asiel hadden gehaald, had ik me daar niet zo erg zorgen over gemaakt.

Hier nog een fotootje!

[ afbeelding ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 16:20:51 #49
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61195712
En, is er al een nóg vrolijkere foto gemaakt?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:26:49 #50
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61197370
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
fip is niet 1,2,3 vast te stellen. Wij hebben ooit een kat met fip gehad die daar ook aan overleden is. De andere 2 katten hebben het in die bijna 4jr tijd niet opgelopen. Als je het echt zeker wilt weten moet je een bloedonderzoek laten uitvoeren en dat is behalve vervelend voor de kat ook niet goedkoop.
Hmm dus met andere woorden, ik kan ze bij elkaar beginnen te plaatsen?
Waarom is dat trouwens naar voor de kat?
Het is toch niks meer als bloed prikken of zie ik iets over het hoofd?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:20 schreef Barbaaf het volgende:
En, is er al een nóg vrolijkere foto gemaakt?
JA!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')