Ik vraag me af wat je nu wilt bereiken met deze posts?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:11 schreef Oksel het volgende:
Wedden dat Henk straks een dikke rekening mag betalen.. en dat er uiteindelijk niets aan de hand was? En je kan een kat prima vocht toedienen met een druppelaar.
Als ik hoest ga ik ook niet naar de dierenarts idd!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Stelletje mietjes hier..![]()
Mijn perfect gezonde katten hebben nog NOOIT een dierenarts gezien. En zullen dat ook niet zijn bij elke kuch en scheet. Als ik diarree heb ga ik ook niet naar de dierenarts, als ik hoest ook niet. Overtrokken reacties tegenwoordig..Niets meer gewend.
Ik snap deze reactie wel maar onthoud dat dit een kitten is he waarbij het gevaarlijk kan zijn als deze een paar dagen aan de diarree is.. Ik heb ook altijd zoiets van, doe rustig aan en niet meteen het ergste denken maar toen ik mijn kitten kreeg hoorde ik van die mensen dat hij al een week aan de diarree was maar dat ze nog niet naar de DA waren geweest. Ik heb toen na een paar dagen maar eens gebeld en de DA had toen niet meteen dezelfde dag tijd maar toen ze hoorde dat t al een paar dagen was schrok ze en moest ik meteen een andere DA bellen en zorgen dat ik dezelfde dag nog terecht zou kunnen omdat het voor een kitten veel gevaarlijker is dan een volwassen kat. En ze had trouwens niesziekte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Stelletje mietjes hier..![]()
Mijn perfect gezonde katten hebben nog NOOIT een dierenarts gezien. En zullen dat ook niet zijn bij elke kuch en scheet. Als ik diarree heb ga ik ook niet naar de dierenarts, als ik hoest ook niet. Overtrokken reacties tegenwoordig..Niets meer gewend.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef j31 het volgende:
[..]
Ik snap deze reactie wel maar onthoud dat dit een kitten is he waarbij het gevaarlijk kan zijn als deze een paar dagen aan de diarree is.. Ik heb ook altijd zoiets van, doe rustig aan en niet meteen het ergste denken maar toen ik mijn kitten kreeg hoorde ik van die mensen dat hij al een week aan de diarree was maar dat ze nog niet naar de DA waren geweest. Ik heb toen na een paar dagen maar eens gebeld en de DA had toen niet meteen dezelfde dag tijd maar toen ze hoorde dat t al een paar dagen was schrok ze en moest ik meteen een andere DA bellen en zorgen dat ik dezelfde dag nog terecht zou kunnen omdat het voor een kitten veel gevaarlijker is dan een volwassen kat. En ze had trouwens niesziekte.
Dat was de 1e en laatste keer (op de sterilisatie na) dat die kat een dierenarts heeft gezien en dat geldt ook voor mijn andere poes. Dus ik geef je helemaal gelijk maar dit is een kitten wat ook nog een tijd op straat heeft geleefd dus je weet niet waar die vandaan komt en wat hij allemaal onder de leden kan hebben, in dit geval kun je het beste toch maar gewoon voorzichtig zijn?
Al verder iets gehoord trouwens Henk?
We zijn net op bezoek geweest en tja ze lag er nog steeds lusteloos/versuft bij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hebben net gebeld en ze is uit zich zelf al wel naar haar etensbakje gelopen en heeft gegeten!!!
Ze hebben infuus toegediend, maar ze had nog wel last van diarree. Dit gaan ze nu onderzoeken.
Hij zei weer dat hij niet verwacht dat het ernstigs is, hoewel uitdroging ook niet goed was.
Hij zei dat ze al naar huis kon, maar voor het beestje was het misschien wel beter om daar nog lekker een dag in een warm hok te zitten met de juiste voeding en medicatie.Ze gaan ook iets geven tegen de diarree.
We hebben dus besloten dat ze daar nog een nachtje blijft.
We mogen dalijk wel even op ziekebezoek!
Tot zover iets opgelucht! Dank allen voor de steun!
Ja dank je wel!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef CartWOman het volgende:
Hmm dat klinkt nog niet echt jofel... met vocht en medicijnen kunnen ze na een dag al flink opknappen, maar daarom is het goed dat ze nog een dagje blijft.
Ik duim weer mee.
Ja ik ook , maar ze hebben gewoon nog steeds niet gebeld.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me af hoe het met het beestje gaat.
Ja, dat heb ik al een keer gedaan, maar de DA heeft spreekuur.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef Ticootje het volgende:
Bel ze dan!
Het zijn 2 verschillende medicijnen, de 1 moet 2 maal daags, nog 3 dagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Burdie het volgende:
Houdgreep, bekje open, pil in d'r keel duwen. Succes.
Hoe lang moet ze die medicijnen nog?
En heb je meer foto's?![]()
![]()
.
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat moet goed voelen, de opluchting. Ze ziet er tevreden uit. En wat een lieve buurvrouw.
Ja dat hebben we geprobeerd. Wil nog niet echt lukken. We houden ze nu maar even gescheiden.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef Nouwk het volgende:
Komt omdat je katje nu vreemd ruikt, misschien is je andere kat niet zo gecharmeerd van de dierenarts. Je kunt even door een mandje oid heen halen, dan ruikt ze weer 'poes'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |