dat blazen dat doen alle jongen katjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:55 schreef Henk-B het volgende:
Nog steeds blaast ze als je bij haar in de buurt komt, maar zodra je haar oppakt is dat over.
Dan begint ze te spinnen, lekker te draaien enz.
Hier weer een fotootje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:37 schreef Henk-B het volgende:
Tja ik zou nog niet weten hoe oud ze is. We hebben om 10 uur een afspraak bij de dierenarts!
Ze heeft de nacht rustig doorgebracht.
Ben nog steeds wel bang voor mijn eigen katten ivm ziektes, maar jullie hebben al aangegeven dat ik me daar niet zo erg ongerust over hoeft te maken. ( wanneer ze gescheiden zijn)
Komt waarschijnlijk dat we haar zelf buiten hebben gevonden, wanneer we haar uit het asiel hadden gehaald, had ik me daar niet zo erg zorgen over gemaakt.
Hier nog een fotootje!
[ afbeelding ]
hihi jut en jul op een krabpaalquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:26 schreef Henk-B het volgende:
Het gaat heel erg goed, blaast veel minder en is lekker aan het spelen.
Meer foto's van de katten
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zondag 14 september 2008 18:33 schreef CartWOman het volgende:
Mooie katten, Henk.Kitten ziet er al stukken beter uit, wat een moppie.
Geweldige actie van jullie.
Het gaat dus al goed nu ze bij elkaar zijn? En heb je al een naam?
Edit: en wie verandert eindelijk ff de TT?![]()
Dank voor je antwoord.quote:Op maandag 22 september 2008 08:49 schreef Lienekien het volgende:
Ze kan bijv. iets verkeerd gegeten hebben, of een virusje hebben.
Katten zijn soms heel ziek en lamlendig, maar met de goede behandeling knappen ze verbazingwekkend snel weer helemaal op.
Je hebt passieve en actieve vaccinaties. Bij passief wordt de anti-stof ingespoten welke het imuunsysteem overneemt. Bij actief wordt een verzwakte bacterie ingespoten en zal het beestje zelf een anti-stof aan moeten maken. Daar kunnen ze een beetje ziek van worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Henk-B het volgende:
Verder vertelde zij dat als het katje iets onder de leden heeft, het met een vaccinatie aangewakkert zou kunnen worden. Dit omdat wordt geinjecteerd met een "levende bacterie"
Dank je wel!quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Ik hoop met jullie mee, Henk.![]()
Het lijkt op een darmprobleem, maar je weet het niet. Heel goed dat de DA Kiki een dagje observeert, hopelijk is medicatie afdoende en huppelt ze na morgen weer door het huis.![]()
Gaat het tussen Kiki en Marley al wat beter?
Bedankt voor het advies!quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:23 schreef bluejean het volgende:
Mijn ouders hebben ook een voormalig zwerfkatje. Werd als kitten ook van de een op andere dag ontzettend lusteloos. Was amper meer iets mee te bereiken. Hij heeft uiteindelijk van de dierenarts een medicijn gekregen en ik heb 'm elke dag meerdere malen water in zijn bekje gespoten met een kleine injectiespuit (zonder naald uiteraard). Het katje is gelukkig na een paar dagen weer opgeknapt.
Water geven is sowieso essentieel, dus misschien ook een goed idee om hem, na zijn avontuur bij de DA, nog een beetje bij te 'wateren'?
Succes met je katje iig.
Ik kan het me hélemaal voorstellen dat je je zo druk maakt!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:56 schreef Henk-B het volgende:
Heb zelf maar gebeld, maar de dokter was in vergadering. Dat was anderhalf uur geleden.
Heeft nog steeds niet gebeld, tsjonge wat kan een mens zich druk maken zeg!
Dank je!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het me hélemaal voorstellen dat je je zo druk maakt!
Is ook niet meer dan normaal als je van je diertje houdt.
Zal voor je duimen dat ze zich al een stuk beter voelt!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:53 schreef Dipkip het volgende:
Ja, want katten hebben heel vaak gewoon een griepje, verkoudheidje of een kateren de dierenarts houdt die kat vast voor de lol daar aan het infuus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |