Jammer, maar begrijpelijk. Muijs was een goeie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Martijn Muijs van Radio 3FM naar KXradio
jeukt het ook zo bij jou, net als de robert jensen lachbandquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef snotlap het volgende:
kan iemand die lachband even wegtiefen?
De weinige keren dat ik luisterde, hoop toch altijd later wakker te worden dan 4:00-6:00 , vondik het geen onprettig geluid.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef snotlap het volgende:
Ik vond muijs zo'n typische lokale-radio reclame-stem hebben.
''bij slagerij porkmans nu 3 koteletten en een kilo gehakt voor maar 8 euro'
hmja.. dan zal het wel aan mijn hormoonhuishouding liggen, maar ik vond het niet zo prettigquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik luisterde, hoop toch altijd later wakker te worden dan 4:00-6:00 , vondik het geen onprettig geluid.
quote:
Die is er wel, maar wordt bijna niet gebruikt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef snotlap het volgende:
gekke vraag mischien.. maar is er niet gewoon een chatkanaal ergens?
Ik hoor wel eens geruchten...quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef snotlap het volgende:
gekke vraag mischien.. maar is er niet gewoon een chatkanaal ergens?
EJ is een freakin' held. Helaas kan ie niet helemaal los, bij MIDNR kon dat wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker droog is die Erik ook![]()
"Nou dit is echt weer hilarisch"
Je zou ook zo mijn zus kunnen zijn. Ik ben blond, zit niet in een rolstoel, kan ook niet zingen en verveel me ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:26 schreef snotlap het volgende:
Die zangeres lijkt op mij
alleen zit ik dan in een rolstoel, en ben ik denk ik een cm of 10 langer, heb ik bruin haar en kan ik niet zingen. we konden zo zussen zijn
Dat probleem kent dit topic al 693 edities lang, luisteren lullen , becommentarierenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef snotlap het volgende:
Eej, maar wel lief van jullie dat jullie 3fm hebben geadopteerd hier in dit forum.
Dat ding staat hier de hele dag aan, en ik moet zeggen, dit is best lachen.. zo even er over lullen en luisteren tegelijk
Nou is Rob wel eens vaker te laat, maar is dit niet wat overdreven?quote:
En ga je ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:27 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf krijgt net een nieuwsbrief van Giel.
Vanwege de 1000e Giel komt Nachtegiel a.s. vrijdagnacht vanuit Woodstock te Bloemendaal aan Zee, en als je een mailtje terugstuurt mag je langskomen.
Omdat ik momenteel aan het revalideren ben en geen baan meer heb om naartoe te gaan en iedereen die ik ken overdag moet werken. Maar eh.. ik kwam hier niet om de huilie uit te hangen. Laten we het over leuke dingen hebbenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou is Rob wel eens vaker te laat, maar is dit niet wat overdreven?
altijd leuk hoor, hardop denkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:40 schreef snotlap het volgende:
hmz.. nu beantwoord ik net mijn eigen vraag....lekker zinvol bezig
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:35 schreef Againzender het volgende:
En bedankt Michiel, Axel (oudste zoon) begint nu gelijk om pepernoten te roepen
Michiel heeft wel gelijk. Axel denkt nu dat het al bijna Sinterklaas is.quote:
Zo vroeg al fan, komt helemaal goed dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:51 schreef Againzender het volgende:
Axel zingt mee. Weet niet wat precies, maar het is iets met een zolder
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Sjowhan, inderdaad jammer van Muijs..
ik pak het gewoon net zo aan als mijn moeder vroeger: altijd muziek aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo vroeg al fan, komt helemaal goed dus
Deed mijne ook, daarom ken ik nu veel van die ouwe meuk, zoals Beach Boys enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik pak het gewoon net zo aan als mijn moeder vroeger: altijd muziek aan
ideaal inderdaad zo'n moeder. en ze was ook niet te beroerd om mij mee te nemen naar Brucequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Deed mijne ook, daarom ken ik nu veel van die ouwe meuk, zoals Beach Boys enzo
Radio 10 Gold![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ideaal inderdaad zo'n moeder. en ze was ook niet te beroerd om mij mee te nemen naar Bruce
Mijn ouders luisteren naar Helmut Lotti, Corry Konings en Willeke Alberti. De Stones en de Beatles vonden ze niet veel aan in hun jeugd... Ik ben ze nu langzamerhand een beetje aan het opvoeden, want dit kon echt niet langer. Zo vinden ze Crowded House wel tofquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:06 schreef Marc63 het volgende:
Enige wat ik op het gebied van muzieksmaak van mn vader heb overgenomen is I Want to Break Free van Queen. Helaas kan ik niet zeggen dat ik het complete oeuvre van Queen door mn vader heb leren waarderen, want hij vindt maar een paar nummers mooi van Queen...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik Sinterklaas van Henk & Henk alvast aanvragen
Mijn vader luistert o.a. naar Celine Dion en volgens mij heeft Gerard inspiratie opgedaan voor de "DEUTSCHE SCHALLPLATTE"-commercial toen hij de muziekcollectie van mn moeder zag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn ouders luisteren naar Helmut Lotti, Corry Konings en Willeke Alberti. De Stones en de Beatles vonden ze niet veel aan in hun jeugd... Ik ben ze ze nu langzamerhand een beetje aan het opvoeden, want dit kon echt niet langer. Zo vinden ze Crowded House wel tof![]()
eerlijk gezegd vind ik dat Willeke Alberti een paar prachtige nummers heeft, "het is nog niet voorbij" enzo.
Beatles en Stones heeft mijn moeder volgens mij alles van. Ergens op zolder staat nog een pallet LP's, en die zet ze nog vaak op. Verder is vooral haar CD collectie extreem breed, met muziek van de jaren 50 tot nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn ouders luisteren naar Helmut Lotti, Corry Konings en Willeke Alberti. De Stones en de Beatles vonden ze niet veel aan in hun jeugd... Ik ben ze ze nu langzamerhand een beetje aan het opvoeden, want dit kon echt niet langer. Zo vinden ze Crowded House wel tof![]()
eerlijk gezegd vind ik dat Willeke Alberti een paar prachtige nummers heeft, "het is nog niet voorbij" enzo.
Leuke moederquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beatles en Stones heeft mijn moeder volgens mij alles van. Ergens op zolder staat nog een pallet LP's, en die zet ze nog vaak op. Verder is vooral haar CD collectie extreem breed, met muziek van de jaren 50 tot nu.
Laatst vroeg ze of ik wel eens van Pigeon Detectives had gehoord, vond ze zo'n leuk bandje
Heeft ze toevallig interesse om een uiterst sympathieke 33 jarige jongeman te adopteren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beatles en Stones heeft mijn moeder volgens mij alles van. Ergens op zolder staat nog een pallet LP's, en die zet ze nog vaak op. Verder is vooral haar CD collectie extreem breed, met muziek van de jaren 50 tot nu.
Laatst vroeg ze of ik wel eens van Pigeon Detectives had gehoord, vond ze zo'n leuk bandje
die heeft ze alquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig interesse om een uiterst sympathieke 33 jarige jongeman te adopteren?
mensen weten van gekkigheid soms niet wat ze met hun geld moeten doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef snotlap het volgende:
een bruiloft die de bruiloft van maxima doet verbleken..
met alle respect he.. maar als je een milioen hebt.. dan heb je toch wel iets beters om dat geld aan te besteden dan aan een bruiloft????
Gefeliciteerd! Een broertjequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft ze al
wacht ff, ik ben 34 tegewoordig
Succes met revaliderenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef snotlap het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel aan het revalideren ben en geen baan meer heb om naartoe te gaan en iedereen die ik ken overdag moet werken. Maar eh.. ik kwam hier niet om de huilie uit te hangen. Laten we het over leuke dingen hebben
Muijs gaat 3FM verlaten en gaat naar KX radioquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo vroeg al fan, komt helemaal goed dus
[..]
Heb ik iets gemist
Ah, okquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muijs gaat 3FM verlaten en gaat naar KX radio
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef snotlap het volgende:
een bruiloft die de bruiloft van maxima doet verbleken..
met alle respect he.. maar als je een milioen hebt.. dan heb je toch wel iets beters om dat geld aan te besteden dan aan een bruiloft????
Guis zal dan wel naar het tijdstip 4 en 6 gaan, aangezien Domien al Weekend DnA doet. Benieuwd wie er dan op het tijdslot van Guis gaat zitten. Hoorde laatst dat het Miljuschka Witzenhausen eindelijk gelukt is om in het opleidingstraject te komen, maar daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muijs gaat 3FM verlaten en gaat naar KX radio
Er is al geen zaad meer over om te doden, maar anders...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
En wat is dit toch een zouteloze butplaat.
Hoi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke ik leuker vind, deze of Pork&Beans
Ach, waarom kiezen, ze zijn allebei![]()
![]()
Heb hetzelfdequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.
Scherpquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die plaat wordt uitgebracht op het moment dat EJ weer op de radio is
Stra stra stra straquote:
dus toch....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik kwam van het weekend een oude 3FM-nieuwsbrief tegen van april. Daar stond in dat Black Kids in april al op de playlist stond.
Er zit een groot fan op de muziekredactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
Vooral dit nummer.. yukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
het is wel een beetje over the top iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef snotlap het volgende:
ik heb niks tegen homo pop, maar mika gaat me gewoon behoorlijk irriteren
Stuurde je laatst toch een vage foto van die Fury die hier tegenover stond? Nu is die gast met een Plymouth Vaillantquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
relax vind ik ook wel grappig maar de rest is heel vervelend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef on_air het volgende:
Love love me love love me love love me me me me me
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij blijft Martijn gewoon op 3FM: http://www.danieldubbeldam.nl/martijn2/2008/08/25/radioroddels/
De titel doet mij vermoeden dat er weinig van waar is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat er toch nietOf lees ik ergens overheen?
EJ belooft zoveelquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:56 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. is EJ's magische videorecorder kapot ofzo? Ze zeiden nog (geloof ik) dat EJ zijn magische videorecorder ook meenam in Veenstra's Vreet Vermaak..
Spannende basketbalwedstrijdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
74-75.
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik bedenk me dat ik alweer bijna jarig ben
Leuke locatie welquote:Gelukkig vier ik het ver weg, geen feestje, gewoon lekker ergens in San Francisco de kroeg in duiken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig vier ik het ver weg, geen feestje, gewoon lekker ergens in San Francisco de kroeg in duiken
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik ben het vandaag![]()
[..]
Leuke locatie wel![]()
Dit is puur vakantiequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Zijn die tripjes van jou hoofdzakelijk bedrijfsmatig?
Verdorie en niet even eerder meldenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik ben het vandaag![]()
[..]
Leuke locatie wel![]()
Voor zover ze er nog rijden zal ik dat zeker doen jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel mooie foto's maken van ouwe Amerikanen hè.
Had je beter naar cuba kunnen gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor zover ze er nog rijden zal ik dat zeker doen ja
Jepquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je beter naar cuba kunnen gaan
Guis zou inderdaad best wel eens de opvolger kunnen zijn, maar als het maar niet die muts is..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Guis zal dan wel naar het tijdstip 4 en 6 gaan, aangezien Domien al Weekend DnA doet. Benieuwd wie er dan op het tijdslot van Guis gaat zitten. Hoorde laatst dat het Miljuschka Witzenhausen eindelijk gelukt is om in het opleidingstraject te komen, maar daar zit ik niet op te wachten.
Maar aan de andere kant, Guis luisterde ik ook maar zelden.
Die mening delen we..quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijke <piep> plaat de nieuwe van Marco B.
Als ik Giel nou wat minder zou horen, dat zou pas fijn zijn....quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Op Annemieke's weblog staan de genomineerden voor de Marconi-Awards.
Ik zie weer teveel Giel en te weinig Gerard/Arbeidsvitaminen.
JA. Wat moet dat gezeik op 3FM! Tussen al die mooie, nieuwe en vooral goede muziek door!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
draaiden ze hem alweer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
ja, vreemd is dat. Alsof ze op een idee gebracht worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Skunk Anansie
Opvallend dat een 'oude' artiest dan ineens weer twee keer binnen een uur of 2 gedraaid wordt...
Hmm, Bart Arens als aanstormend talent? Is Bart pas zo kort op de radio dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Op Annemieke's weblog staan de genomineerden voor de Marconi-Awards.
Ik zie weer teveel Giel en te weinig Gerard/Arbeidsvitaminen.
Duidelijk geval van "concurrentie vervalsing".quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Monique Smid...
Echt hoogstaande tekst weer...![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Duidelijk geval van "concurrentie vervalsing".
Doordat C&S dat nummer draaien aan het eind van hun programma zappen een hoop luisteraars naar een andere zender, waardoor ze niet meer naar MetMichiel luisteren.
Zonder dat soort truckjes kunnen ze het gewoon niet van Michiel en Maricha winnen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Duidelijk geval van "concurrentie vervalsing".
Doordat C&S dat nummer draaien aan het eind van hun programma zappen een hoop luisteraars naar een andere zender, waardoor ze niet meer naar MetMichiel luisteren.
Zonder dat soort truckjes kunnen ze het gewoon niet van Michiel en Maricha winnen.
quote:
Zeker, 2 feestjesquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh... watte??
Hij's aan het uitleggen hoe je een kalender ophangt op het toiletquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Uh... watte??
Ah!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij's aan het uitleggen hoe je een kalender ophangt op het toilet
quote:
Heb 3 jaar frans gehad. En ieder schooljaar flikte ik het om 1 voldoende te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah!
Toilette kwam ik nog uit, punaise ook, en *iets* ophangen ook, maar verder...?
Hihi!
Frans was ook mn enige onvoldoende op mijn eindexamenlijst. Ik stond een 4,8. Ik mocht een herexamen doen... haalde ik een 3,3Gelukkig telde t hoogste
Dan wel met beeld erbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef Broekie het volgende:Wheatus - Teenage Dirtbag
Al vind ik de versie van Girls Aloud voor het Radio One Established 1967 album van de BBC ook erg prettig
Gefeliciteerd!quote:
Nou... al 4 jaar niet meer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm just a teenage dirtbag baby, like you
Waarschijnlijk werkt Rick te hard op de redactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Wat was de MetMichiel-nieuwsbrief vroeg deze week.
Jammer? Ik vond het heerlijk toen ik 20 werd! En nog heerlijker toen ik 21 werd!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
ik nog 1 maandje. Dan ben ik voorgoed tiener-af.
*checkt leeftijd*quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jammer? Ik vond het heerlijk toen ik 20 werd! En nog heerlijker toen ik 21 werd!
(en nu mag t wel weer ophouden eigenlijk..)
Zo'n typisch ouwe lullen-antwoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*checkt leeftijd*
Joh, het begint nu pas!
quote:
Heb jij ff geluk dat ik nog geen goeie kon verzinnen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:47 schreef Sersjee het volgende:
Ontruim de kamer maar vast, want er komt een kneiter van een request aan.
Je kunt in de OP zetten dat mensen je moeten PM'en.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
goeienavend....:) en hebben jullie al nagedacht over vrijdag? en hoe ga ik regelen dat ik weet wie er komen, ik heb geen tijd om aan t eind vd dag dit hele topic door te worstelen in de hoop dat 1 iemand komt opdagen vrijdag
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt in de OP zetten dat mensen je moeten PM'en.
Ik kom waarschijnlijk niet vrijdag.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb een plaat die iedereen even door mag gaan sms'en.
The BPA - Toe Jam.
Mag wat mij betreft ook de zomerhit worden!
ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil een andere request door-smsse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffer dan Toe Jam?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil een andere request door-smsse
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wil ook vrijdag....
Ja.... en daar heb ik zó geen zin in...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tsjaaa...jij heb familie-aangelegenheden
Ontvangstcommité spelen. Althans, dat is het (eigenlijk door Michiel geopperde) plan.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook.
Ik ga er vanuit dat die toch wel langs komt hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Zij *wijst naar medeforummers*, gaan iets van een ontvangstcommité organiseren voor het 2-jarig jubileum van EkStra Weekend...quote:
Ah! Kijk! Wat lief!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel feliciteren voor de peperbus met hun 2 jarig jubileum
'k kan me de 1 jaar uitzending nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah! Kijk! Wat lief!
2 jaar alweer, gaat hard!
Was er toen niet zo'n vreemde snuiter met vlaaien in de studio?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan me de 1 jaar uitzending nog herinneren als de dag van gisteren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was er toen niet zo'n vreemde snuiter met vlaaien in de studio?
Nu is het voor de rest (Ik ga niet, want ik ben zaterdag in H'sum), nog even taak om binnen te komenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah! Kijk! Wat lief!
2 jaar alweer, gaat hard!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was er toen niet zo'n vreemde snuiter met vlaaien in de studio?
Heel erg leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel...je kapsel zit nogsteeds leuk!!! ik vind het zoooo hip
Maricha wat vind jij er van?
Nee zeker niet! Ik lig ergens op mijn luie reet in de warmte van Frankrijk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Maricha jij komt toch zeker ook vrijdag?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |