Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef snotlap het volgende:
een bruiloft die de bruiloft van maxima doet verbleken..
met alle respect he.. maar als je een milioen hebt.. dan heb je toch wel iets beters om dat geld aan te besteden dan aan een bruiloft????
Guis zal dan wel naar het tijdstip 4 en 6 gaan, aangezien Domien al Weekend DnA doet. Benieuwd wie er dan op het tijdslot van Guis gaat zitten. Hoorde laatst dat het Miljuschka Witzenhausen eindelijk gelukt is om in het opleidingstraject te komen, maar daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muijs gaat 3FM verlaten en gaat naar KX radio
Er is al geen zaad meer over om te doden, maar anders...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
En wat is dit toch een zouteloze butplaat.
Hoi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke ik leuker vind, deze of Pork&Beans
Ach, waarom kiezen, ze zijn allebei![]()
![]()
Heb hetzelfdequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.
Scherpquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die plaat wordt uitgebracht op het moment dat EJ weer op de radio is
Stra stra stra straquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |