Er is al geen zaad meer over om te doden, maar anders...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
En wat is dit toch een zouteloze butplaat.
Hoi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke ik leuker vind, deze of Pork&Beans
Ach, waarom kiezen, ze zijn allebei![]()
![]()
Heb hetzelfdequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.
Scherpquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die plaat wordt uitgebracht op het moment dat EJ weer op de radio is
Stra stra stra straquote:
dus toch....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik kwam van het weekend een oude 3FM-nieuwsbrief tegen van april. Daar stond in dat Black Kids in april al op de playlist stond.
Er zit een groot fan op de muziekredactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
Vooral dit nummer.. yukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
het is wel een beetje over the top iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef snotlap het volgende:
ik heb niks tegen homo pop, maar mika gaat me gewoon behoorlijk irriteren
Stuurde je laatst toch een vage foto van die Fury die hier tegenover stond? Nu is die gast met een Plymouth Vaillantquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
relax vind ik ook wel grappig maar de rest is heel vervelend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef on_air het volgende:
Love love me love love me love love me me me me me
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij blijft Martijn gewoon op 3FM: http://www.danieldubbeldam.nl/martijn2/2008/08/25/radioroddels/
De titel doet mij vermoeden dat er weinig van waar is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat er toch nietOf lees ik ergens overheen?
EJ belooft zoveelquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:56 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. is EJ's magische videorecorder kapot ofzo? Ze zeiden nog (geloof ik) dat EJ zijn magische videorecorder ook meenam in Veenstra's Vreet Vermaak..
Spannende basketbalwedstrijdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
74-75.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |