Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef snotlap het volgende:
een bruiloft die de bruiloft van maxima doet verbleken..
met alle respect he.. maar als je een milioen hebt.. dan heb je toch wel iets beters om dat geld aan te besteden dan aan een bruiloft????
Guis zal dan wel naar het tijdstip 4 en 6 gaan, aangezien Domien al Weekend DnA doet. Benieuwd wie er dan op het tijdslot van Guis gaat zitten. Hoorde laatst dat het Miljuschka Witzenhausen eindelijk gelukt is om in het opleidingstraject te komen, maar daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muijs gaat 3FM verlaten en gaat naar KX radio
Er is al geen zaad meer over om te doden, maar anders...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
En wat is dit toch een zouteloze butplaat.
Hoi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aston Martin DB9 en een V8 Vantage Roadster voor erbij.
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke ik leuker vind, deze of Pork&Beans
Ach, waarom kiezen, ze zijn allebei![]()
![]()
Heb hetzelfdequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om Troublemaker te zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik Pork & Beans al zo vaak gehoord heb.
Scherpquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat die plaat wordt uitgebracht op het moment dat EJ weer op de radio is
Stra stra stra straquote:
dus toch....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik kwam van het weekend een oude 3FM-nieuwsbrief tegen van april. Daar stond in dat Black Kids in april al op de playlist stond.
Er zit een groot fan op de muziekredactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
Vooral dit nummer.. yukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Green Day wordt toch eigenlijk best vaak gedraaid op 3FM
het is wel een beetje over the top iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef snotlap het volgende:
ik heb niks tegen homo pop, maar mika gaat me gewoon behoorlijk irriteren
Stuurde je laatst toch een vage foto van die Fury die hier tegenover stond? Nu is die gast met een Plymouth Vaillantquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
relax vind ik ook wel grappig maar de rest is heel vervelend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Mike
Grace Kelly is de enige leuke plaat die ze hebben uitgebracht...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef on_air het volgende:
Love love me love love me love love me me me me me
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... volgens mij blijft Martijn gewoon op 3FM: http://www.danieldubbeldam.nl/martijn2/2008/08/25/radioroddels/
De titel doet mij vermoeden dat er weinig van waar is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat er toch nietOf lees ik ergens overheen?
EJ belooft zoveelquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:56 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. is EJ's magische videorecorder kapot ofzo? Ze zeiden nog (geloof ik) dat EJ zijn magische videorecorder ook meenam in Veenstra's Vreet Vermaak..
Spannende basketbalwedstrijdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
74-75.
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik bedenk me dat ik alweer bijna jarig ben
Leuke locatie welquote:Gelukkig vier ik het ver weg, geen feestje, gewoon lekker ergens in San Francisco de kroeg in duiken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig vier ik het ver weg, geen feestje, gewoon lekker ergens in San Francisco de kroeg in duiken
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik ben het vandaag![]()
[..]
Leuke locatie wel![]()
Dit is puur vakantiequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Zijn die tripjes van jou hoofdzakelijk bedrijfsmatig?
Verdorie en niet even eerder meldenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik ben het vandaag![]()
[..]
Leuke locatie wel![]()
Voor zover ze er nog rijden zal ik dat zeker doen jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel mooie foto's maken van ouwe Amerikanen hè.
Had je beter naar cuba kunnen gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor zover ze er nog rijden zal ik dat zeker doen ja
Jepquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je beter naar cuba kunnen gaan
Guis zou inderdaad best wel eens de opvolger kunnen zijn, maar als het maar niet die muts is..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Guis zal dan wel naar het tijdstip 4 en 6 gaan, aangezien Domien al Weekend DnA doet. Benieuwd wie er dan op het tijdslot van Guis gaat zitten. Hoorde laatst dat het Miljuschka Witzenhausen eindelijk gelukt is om in het opleidingstraject te komen, maar daar zit ik niet op te wachten.
Maar aan de andere kant, Guis luisterde ik ook maar zelden.
Die mening delen we..quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijke <piep> plaat de nieuwe van Marco B.
Als ik Giel nou wat minder zou horen, dat zou pas fijn zijn....quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Op Annemieke's weblog staan de genomineerden voor de Marconi-Awards.
Ik zie weer teveel Giel en te weinig Gerard/Arbeidsvitaminen.
JA. Wat moet dat gezeik op 3FM! Tussen al die mooie, nieuwe en vooral goede muziek door!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
draaiden ze hem alweer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
ja, vreemd is dat. Alsof ze op een idee gebracht worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Skunk Anansie
Opvallend dat een 'oude' artiest dan ineens weer twee keer binnen een uur of 2 gedraaid wordt...
Hmm, Bart Arens als aanstormend talent? Is Bart pas zo kort op de radio dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Op Annemieke's weblog staan de genomineerden voor de Marconi-Awards.
Ik zie weer teveel Giel en te weinig Gerard/Arbeidsvitaminen.
Duidelijk geval van "concurrentie vervalsing".quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Monique Smid...
Echt hoogstaande tekst weer...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |