Je kunt in de OP zetten dat mensen je moeten PM'en.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
goeienavend....:) en hebben jullie al nagedacht over vrijdag? en hoe ga ik regelen dat ik weet wie er komen, ik heb geen tijd om aan t eind vd dag dit hele topic door te worstelen in de hoop dat 1 iemand komt opdagen vrijdag
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt in de OP zetten dat mensen je moeten PM'en.
Ik kom waarschijnlijk niet vrijdag.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb een plaat die iedereen even door mag gaan sms'en.
The BPA - Toe Jam.
Mag wat mij betreft ook de zomerhit worden!
ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil een andere request door-smsse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffer dan Toe Jam?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik wil een andere request door-smsse
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wil ook vrijdag....
Ja.... en daar heb ik zó geen zin in...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tsjaaa...jij heb familie-aangelegenheden
Ontvangstcommité spelen. Althans, dat is het (eigenlijk door Michiel geopperde) plan.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook.
Ik ga er vanuit dat die toch wel langs komt hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Zij *wijst naar medeforummers*, gaan iets van een ontvangstcommité organiseren voor het 2-jarig jubileum van EkStra Weekend...quote:
Ah! Kijk! Wat lief!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel feliciteren voor de peperbus met hun 2 jarig jubileum
'k kan me de 1 jaar uitzending nog herinneren als de dag van gisterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah! Kijk! Wat lief!
2 jaar alweer, gaat hard!
Was er toen niet zo'n vreemde snuiter met vlaaien in de studio?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan me de 1 jaar uitzending nog herinneren als de dag van gisteren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was er toen niet zo'n vreemde snuiter met vlaaien in de studio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |