Ah!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij's aan het uitleggen hoe je een kalender ophangt op het toilet
quote:
Heb 3 jaar frans gehad. En ieder schooljaar flikte ik het om 1 voldoende te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah!
Toilette kwam ik nog uit, punaise ook, en *iets* ophangen ook, maar verder...?
Hihi!
Frans was ook mn enige onvoldoende op mijn eindexamenlijst. Ik stond een 4,8. Ik mocht een herexamen doen... haalde ik een 3,3Gelukkig telde t hoogste
Dan wel met beeld erbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef Broekie het volgende:Wheatus - Teenage Dirtbag
Al vind ik de versie van Girls Aloud voor het Radio One Established 1967 album van de BBC ook erg prettig
Gefeliciteerd!quote:
Nou... al 4 jaar niet meer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm just a teenage dirtbag baby, like you
Waarschijnlijk werkt Rick te hard op de redactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Wat was de MetMichiel-nieuwsbrief vroeg deze week.
Jammer? Ik vond het heerlijk toen ik 20 werd! En nog heerlijker toen ik 21 werd!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
ik nog 1 maandje. Dan ben ik voorgoed tiener-af.
*checkt leeftijd*quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jammer? Ik vond het heerlijk toen ik 20 werd! En nog heerlijker toen ik 21 werd!
(en nu mag t wel weer ophouden eigenlijk..)
Zo'n typisch ouwe lullen-antwoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*checkt leeftijd*
Joh, het begint nu pas!
quote:
Heb jij ff geluk dat ik nog geen goeie kon verzinnen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:47 schreef Sersjee het volgende:
Ontruim de kamer maar vast, want er komt een kneiter van een request aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |