Jammer, maar begrijpelijk. Muijs was een goeie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Martijn Muijs van Radio 3FM naar KXradio
jeukt het ook zo bij jou, net als de robert jensen lachbandquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef snotlap het volgende:
kan iemand die lachband even wegtiefen?
De weinige keren dat ik luisterde, hoop toch altijd later wakker te worden dan 4:00-6:00 , vondik het geen onprettig geluid.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef snotlap het volgende:
Ik vond muijs zo'n typische lokale-radio reclame-stem hebben.
''bij slagerij porkmans nu 3 koteletten en een kilo gehakt voor maar 8 euro'
hmja.. dan zal het wel aan mijn hormoonhuishouding liggen, maar ik vond het niet zo prettigquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik luisterde, hoop toch altijd later wakker te worden dan 4:00-6:00 , vondik het geen onprettig geluid.
quote:
Die is er wel, maar wordt bijna niet gebruikt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef snotlap het volgende:
gekke vraag mischien.. maar is er niet gewoon een chatkanaal ergens?
Ik hoor wel eens geruchten...quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef snotlap het volgende:
gekke vraag mischien.. maar is er niet gewoon een chatkanaal ergens?
EJ is een freakin' held. Helaas kan ie niet helemaal los, bij MIDNR kon dat wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker droog is die Erik ook![]()
"Nou dit is echt weer hilarisch"
Je zou ook zo mijn zus kunnen zijn. Ik ben blond, zit niet in een rolstoel, kan ook niet zingen en verveel me ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:26 schreef snotlap het volgende:
Die zangeres lijkt op mij
alleen zit ik dan in een rolstoel, en ben ik denk ik een cm of 10 langer, heb ik bruin haar en kan ik niet zingen. we konden zo zussen zijn
Dat probleem kent dit topic al 693 edities lang, luisteren lullen , becommentarierenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef snotlap het volgende:
Eej, maar wel lief van jullie dat jullie 3fm hebben geadopteerd hier in dit forum.
Dat ding staat hier de hele dag aan, en ik moet zeggen, dit is best lachen.. zo even er over lullen en luisteren tegelijk
Nou is Rob wel eens vaker te laat, maar is dit niet wat overdreven?quote:
En ga je ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:27 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf krijgt net een nieuwsbrief van Giel.
Vanwege de 1000e Giel komt Nachtegiel a.s. vrijdagnacht vanuit Woodstock te Bloemendaal aan Zee, en als je een mailtje terugstuurt mag je langskomen.
Omdat ik momenteel aan het revalideren ben en geen baan meer heb om naartoe te gaan en iedereen die ik ken overdag moet werken. Maar eh.. ik kwam hier niet om de huilie uit te hangen. Laten we het over leuke dingen hebbenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou is Rob wel eens vaker te laat, maar is dit niet wat overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |