&tvpquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, wat een waardeloze uitzending zeg.
Bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef TC03 het volgende:
Hier verder.
Je hebt niets gemist hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
Gemist, want ik zat zomergasten te kijken.
Laat me raden: Ajax?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Badabingea het volgende:
PSV. Die zie ik dit seizoen echt geen kampioen worden.
Dat wordt al jaren gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Badabingea het volgende:
PSV. Die zie ik dit seizoen echt geen kampioen worden.
Zie VI seizoensgidsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig waren de lijstjes nu wel in het voordeel van PSV.
Dat biedt perspectief
Volgens Derksen werd Ajax met 2 vingers in de neus kampioen, die man zit er altijd naast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig waren de lijstjes nu wel in het voordeel van PSV.
Dat biedt perspectief
Maar ze konden het niet laten om over de OS te beginnen en hoe geweldig het niet was. Daarvoor kijk ik Studio Sportzomer niet Studio VOETBAL. Wat de Ronalds, Youri en Jack ervan vinden interesseert me geen reet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
Ach ik heb wel met plezier gekeken.
Maar dat zal meer te maken hebben gehad met het feit dat er eindelijk weer een voetbalprogramma op TV was dan de kwaliteit van de uitzending.
http://player.omroep.nl/?serid=314quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Niet eens op uitzending gemist
Idd ik las in de gids dat hij iets van 1 keer per maand langs komt om scheidsrechterszaken te besprekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Is Dick Jol nu een vaste analyticus?
Lijkt me wat vreemd. Echt heel veel voetbal-knowhow heeft hij volgens mij niet en verder maakt hij bijna alleen matige grappen.
Nog niksquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:54 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?serid=314
daar staat het meestal de volgende dag.
Dat was om te laten merken dat zijn telefoon nog leefde met al die nummers natuurlijk en trots als een aap wassie op zijn OS zwembad avontuur.quote:
Met Jack van Gelder is er niets aan da's mijn stelling.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
Credits voor wie ze verdient: zonder Hugo Borst is Studio Voetbal geen bal aan.
Waarschijnlijk zijn pillen vergeten op vakantie en nu moet ie bijkomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:49 schreef DrDentz het volgende:
waar was Hugo dan, ik wist niet dat hij nog een leven had buiten Studio Voetbal
Ja stel je voor, een andere sport dan voetbal, dat kan toch helemaal niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:58 schreef uwbftp het volgende:
Deze aflevering was wel een beetje zinloos zeg... beetje OS beelden lol
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:01 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja stel je voor, een andere sport dan voetbal, dat kan toch helemaal niet.
Op de OS was er ook voetbal sukkel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:25 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:25 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.
Jawel ik begin nu met kijken.quote:
Hij lomt één keer per maand langs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Is Dick Jol nu een vaste analyticus?
Lijkt me wat vreemd. Echt heel veel voetbal-knowhow heeft hij volgens mij niet en verder maakt hij bijna alleen matige grappen.
Deze keer bleef ie op de vlakte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij lomt één keer per maand langs.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben na een half uur in slaap gevallen
Anyone?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Kan iemand printscreens maken van die voorspellingen en ze hier neerzetten aub?
NOs Studio Voetbalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:32 schreef tong80 het volgende:
Wie is zondag de gast.
Saaier dan vorige week kan niet.
Ajax TVquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:02 schreef maril het volgende:
[..]
NOs Studio Voetbal
22.42-23.38 uur (Ned1):
Wekelijks opiniërend
voetbalprogramma met
vanaf dit seizoen weer
volop beelden van de
Nederlandse Eredivisie.
Aan tafel zitten
KNVB-voorzitter
Michael van Praag,
analyticus Youri Mulder
en Hugo Borst.
Presentatie: Jack van Gelder.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
En begonnen met Borst er weer bij
Ook al vond hij van gangelen een slechte commentator. Youri is amateur met dat apparaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef BB-King het volgende:
Jack haat Jan van Halst.
Van Halst zit zich nu te ergeren voor de tv.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef GGMM het volgende:
Youri is een amateur vergeleken met Van Halst.
youri moet in de training bij van halstquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Van Halst zit zich nu te ergeren voor de tv.
Ssst.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Youri zuigt echt heel hard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Van Halst zit zich nu te ergeren voor de tv.
Ik miste dit deel, hoe bedoelde hij dit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
"Was je tevreden met de presentator...?"
Wat een hond die Borst.²
Waarschijnlijk een zeer geniepige vraag over Jan Joost van Gangelen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste dit deel, hoe bedoelde hij dit?
Dat, plus het apparaat kan niks lijkt het, hij zet rondjes en spoelt dingen terug, lekker duidelijk. Ik mis Van Halst z'n pijltjes e.d.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Heeft Youri nooit geoefend met dat apparaat ofzo ?
wat een afgang...
Mja inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
wat een afgang...
Dat riep ik al eerder in dit topic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mulder, maak eens zinnen af en zei hij nou een rug in je tegenstander :S?
Calimero. Kijk dan niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah PSV hebben we ook even een minuutje gehad
Dat doet ie al jaren, dus zo'n originele vaststelling was het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat riep ik al eerder in dit topic.²
De uitslag van de CL loting is ook niet het vermelden waard. Twente doet immers niet meequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah PSV hebben we ook even een minuutje gehad
Ja, ik heb inderdaad gelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doet ie al jaren, dus zo'n originele vaststelling was het niet
Het gaat altijd over Ajax maakt niet uit waar ze staanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:04 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk, weer over Ajax. CL-loting en voorronde CL is minder belangrijk dan Evander Sno.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Sno één klein nadeel hij kan niet voetballen
Moeten ze het Ajax logo boven in de studio hangenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het gaat altijd over Ajax maakt niet uit waar ze staan
Dat gevoel zal nooit bij psv-supporters weggaan vrees ik. Al zijn jullie 25 x landskampioen achter elkaar, AJAX BOEEHOOEEEquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten ze het Ajax logo boven in de studio hangen
Hehe true, ik moet eerlijk toegeven dat Voetbal Insite vele malen beter te pruimen is dan dit gezooi.. NOS zal ook noit veranderen op dat gebied..quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:10 schreef DrDentz het volgende:
En Feyenoord krijgt er nog van langs. Ajacieden.
Komt dat helemaal niet meer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef detulp050 het volgende:
Was er nog maar Voetbal Insite inderdaad.
Idd!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Hij kwam toevallig tegen mijn elleboog aan"
Ja, inderdaad, de man van de anti-mening.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef El-Salvador het volgende:
Die Mulder vind het wel weer rood. Altijd tegen de stroming die vent.
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, wat een moraalridders. Amrabat doet helemaal niets. Het is geen ballet.
Nou inderdaad. Guz was gewoon terecht rood, de rest... niet zo miepen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, wat een moraalridders. Amrabat doet helemaal niets. Het is geen ballet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
5 wedstrijden voor De Guzman + 5 voor zijn reactie.
nog wel voor die beenbreekactie uit de supercup toch? morgen uitspraak toch?quote:
Nouja, Jonathan is gewoon niet zo slim. Don't blame him.quote:
Ewaaaaa jij ook hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen, maar wat deed Amrabat fout? Hij wilde slechts de Zidane-pirouette doen en raakte per ongeluk de speler. Door die actie tegen Hofs heeft hij nu telkens de schijn tegen.²
Genee heeft tenminste humor. Als hij om zijn eigen grappen lacht is het leuk, bij Van Gelder vooral ongemakkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer gaan ze het nou eens over de snor van Derksen en de föhn van Genee hebben? En dan een knorrige Van Gelder die verklaart dat het hem 'niks ken interesseren'.
Ja man, ff mijn hamstrings versterken.quote:
Ik mis zelfs die dertien woorden Van Willem van Hanegem iedere VIquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer gaan ze het nou eens over de snor van Derksen en de föhn van Genee hebben? En dan een knorrige Van Gelder die verklaart dat het hem 'niks ken interesseren'.
Morgen om 15:00 op www.vi.nl weerquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik mis de mot tussen Wilfred en Derksen.²
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, ff mijn hamstrings versterken.²
Dit is het SV topic. Kthanxbai.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 op www.vi.nl weer
Genee en humor???quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Genee heeft tenminste humor. Als hij om zijn eigen grappen lacht is het leuk, bij Van Gelder vooral ongemakkelijk
Dat was een genante vertoning. Zelfs als het een persiflage was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
wat een afgang...
Nee hoor dat was zijn sprint in fastforwardquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wtf was die Greene aan het breakdancen ofzo
Haha, idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is eigenlijk erg pijnlijk voor de spelers dat tegenwoordig alles gezien wordt.²
Dat dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef 456 het volgende:
Dat praten vorig jr vond ik ook wel wat hebben eigenljk
Wij hadden vroeger bij Reeland 1 in Dordrecht net zo'n keeper, als ie weer eens een bal doorliet feekte hij een blessure, uiteraard om zijn eigen falen te camoufleren.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:26 schreef GGMM het volgende:
Ik mis ook die opmerkingen van die man bij VI tijdens de samenvattingen bedenk ik me nu.
21=5
Fred Grim deed dat ook altijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger bij Reeland 1 in Dordrecht net zo'n keeper, als ie weer eens een bal doorliet feekte hij een blessure, uiteraard om zijn eigen falen te camoufleren.²
Psst Had voor deze gelegenheid weer een rood wijntje opengetrokken!quote:
Hij gaat hier nog problemen mee krijgen bij Schalke04. Hij beticht zijn eigen sponsor van oneerlijke praktijken met zijn "ik denk het niet..."quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:29 schreef El-Salvador het volgende:
Youri wordt GEPWND door zn eigen uitspraken, heerlijk!
cocu heeft denk ik het meeste talent, maar de boer zit bij ajax, dus ik ga voor de boer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef 456 het volgende:
wie komt er verder in het vak:
de boer of cocu?
Ik gok de Boer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef 456 het volgende:
wie komt er verder in het vak:
de boer of cocu?
Jezus wat ben jij zielig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
cocu heeft denk ik het meeste talent, maar de boer zit bij ajax, dus ik ga voor de boer.
Jij kijkt pas sinds dit weekend weer naar voetbal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef 456 het volgende:
Nog nooit zoveel mensen in 1 weekend in het voetbal met zon ding zien lopen
je moet sarcasme snappen of niet, jij valt onder de tweede.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef djstoffel het volgende:
maar heb niet de illusie dat het een keer over vitesse en sparta zal gaan, daar steekt AJACKS V GELDER wel weer een stokje voor:.
Jack: welkom bij studio voetbal, met als gasten Sander westerveld oud keeper van Vitesse waar hij samen werkte met Henk ten Cate,die tot op een paar weken geleden nog trainer was van ajakss. (Filmpje van ten Cate bij ajax)
Jack: En Piet Velthuizen, keeper van Vitesse waar Aad de Mos trainer is, de Mos is natuurlijk oud trainer van ajakss(filmpje van de Mos bij ajax)
Jack: IK beginnen met ajakss, want er is weer een hoop gebeurd, deze week.
Jack: Sander, wat vindt jij van ajakss?
Sander: Um, nou ik vindt...
Jack: (valt Sander in de rede)Cruijff zegt dat van Basten trainer moet worden, mee eens? IK wel
Sander: Nou ik heb nog nooit met van Basten gewerkt, maar ik denk dat hij gezien zijn verleden best bij ajax zou passen.
Jack: Dat denk IK nou ook, Piet, wat vindt jij van ajakss?
Piet: Een kutclub
Jack: Haha, IK ben ook niet voor Ajakss hoor, IK ben voor AFC
Mulder: Twente is ook goed hoor
Jack: Straks gaan we het ook nog over Sparta, Twente en Vitesse hebben, IK wil het eerst nog even over ajakss hebben.
Borst: ik hoorde van iemand op de wc dat ajax een nieuwe trainer zoekt.
Jack: dat klopt Hugo, ten Cat is namelijk weg, die is naar Chelsea, IK heb ten Cate gesproken, en die zegt dat het heel moeilijk werken is bij ajakss. Piet, stel je bent trainer van ajakks, denk je dan dat het moeilijk werken is?
Piet: Ik denk het wel.
Jack: Zie je wel, IK wist het!
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Borst: Piet, als stekelburg weggaat bij ajax, is ajax dan een optie voor jou?
Jack: dat wou IK net vragen.
Piet: Nou ik weet niet hoor, ik zit nu bij Vitesse, en daar wil ik me eerst bewijzen op het hoogste niveau.
Jack: oh het zit er al weer op, bedenkt Youri, bedankt Hugo, bedankt sander, en succes bij sparta, bedankt Piet en succes bij Vitesse
Ah, dus ik moet sarcasme niet snappen? Zal ik doen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet sarcasme snappen of niet, jij valt onder de tweede.
Iig wel weer na 3jr op zo-avond jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij kijkt pas sinds dit weekend weer naar voetbal.²
Ah, ok. Sorry.quote:
Welke stoepVMBO'er heeft dat geschreven?quote:
quote:
Welke stoeptegel kan nog niet eens de eerste regel van het betreffende bericht lezenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welke stoepVMBO'er heeft dat geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |