Kan niet meer helaas.quote:
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, wat een moraalridders. Amrabat doet helemaal niets. Het is geen ballet.
Nou inderdaad. Guz was gewoon terecht rood, de rest... niet zo miepen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, wat een moraalridders. Amrabat doet helemaal niets. Het is geen ballet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
5 wedstrijden voor De Guzman + 5 voor zijn reactie.
nog wel voor die beenbreekactie uit de supercup toch? morgen uitspraak toch?quote:
Nouja, Jonathan is gewoon niet zo slim. Don't blame him.quote:
Ewaaaaa jij ook hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan aan mij liggen, maar wat deed Amrabat fout? Hij wilde slechts de Zidane-pirouette doen en raakte per ongeluk de speler. Door die actie tegen Hofs heeft hij nu telkens de schijn tegen.²
Echt ongelovelijk idd. Wat een kutprogramma eigenlijk.quote:
Genee heeft tenminste humor. Als hij om zijn eigen grappen lacht is het leuk, bij Van Gelder vooral ongemakkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer gaan ze het nou eens over de snor van Derksen en de föhn van Genee hebben? En dan een knorrige Van Gelder die verklaart dat het hem 'niks ken interesseren'.
Ja man, ff mijn hamstrings versterken.quote:
Ik mis zelfs die dertien woorden Van Willem van Hanegem iedere VIquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer gaan ze het nou eens over de snor van Derksen en de föhn van Genee hebben? En dan een knorrige Van Gelder die verklaart dat het hem 'niks ken interesseren'.
Morgen om 15:00 op www.vi.nl weerquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik mis de mot tussen Wilfred en Derksen.²
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, ff mijn hamstrings versterken.²
Dit is het SV topic. Kthanxbai.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Morgen om 15:00 op www.vi.nl weer
Genee en humor???quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Genee heeft tenminste humor. Als hij om zijn eigen grappen lacht is het leuk, bij Van Gelder vooral ongemakkelijk
Dat was een genante vertoning. Zelfs als het een persiflage was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
Heeft Youri nooit geoefend met dat apparaat ofzo ?
wat een afgang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |