Nee hoor dat was zijn sprint in fastforwardquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wtf was die Greene aan het breakdancen ofzo
Haha, idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is eigenlijk erg pijnlijk voor de spelers dat tegenwoordig alles gezien wordt.²
Dat dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef 456 het volgende:
Dat praten vorig jr vond ik ook wel wat hebben eigenljk
Wij hadden vroeger bij Reeland 1 in Dordrecht net zo'n keeper, als ie weer eens een bal doorliet feekte hij een blessure, uiteraard om zijn eigen falen te camoufleren.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:26 schreef GGMM het volgende:
Ik mis ook die opmerkingen van die man bij VI tijdens de samenvattingen bedenk ik me nu.
21=5
Fred Grim deed dat ook altijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger bij Reeland 1 in Dordrecht net zo'n keeper, als ie weer eens een bal doorliet feekte hij een blessure, uiteraard om zijn eigen falen te camoufleren.²
Psst Had voor deze gelegenheid weer een rood wijntje opengetrokken!quote:
Hij gaat hier nog problemen mee krijgen bij Schalke04. Hij beticht zijn eigen sponsor van oneerlijke praktijken met zijn "ik denk het niet..."quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:29 schreef El-Salvador het volgende:
Youri wordt GEPWND door zn eigen uitspraken, heerlijk!
cocu heeft denk ik het meeste talent, maar de boer zit bij ajax, dus ik ga voor de boer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef 456 het volgende:
wie komt er verder in het vak:
de boer of cocu?
Ik gok de Boer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef 456 het volgende:
wie komt er verder in het vak:
de boer of cocu?
Jezus wat ben jij zielig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
cocu heeft denk ik het meeste talent, maar de boer zit bij ajax, dus ik ga voor de boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |