&tvpquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, wat een waardeloze uitzending zeg.
Bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef TC03 het volgende:
Hier verder.
Je hebt niets gemist hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
Gemist, want ik zat zomergasten te kijken.
Laat me raden: Ajax?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Badabingea het volgende:
PSV. Die zie ik dit seizoen echt geen kampioen worden.
Dat wordt al jaren gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Badabingea het volgende:
PSV. Die zie ik dit seizoen echt geen kampioen worden.
Zie VI seizoensgidsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig waren de lijstjes nu wel in het voordeel van PSV.
Dat biedt perspectief
Volgens Derksen werd Ajax met 2 vingers in de neus kampioen, die man zit er altijd naast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig waren de lijstjes nu wel in het voordeel van PSV.
Dat biedt perspectief
Maar ze konden het niet laten om over de OS te beginnen en hoe geweldig het niet was. Daarvoor kijk ik Studio Sportzomer niet Studio VOETBAL. Wat de Ronalds, Youri en Jack ervan vinden interesseert me geen reet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:32 schreef koningdavid het volgende:
Ach ik heb wel met plezier gekeken.
Maar dat zal meer te maken hebben gehad met het feit dat er eindelijk weer een voetbalprogramma op TV was dan de kwaliteit van de uitzending.
http://player.omroep.nl/?serid=314quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Niet eens op uitzending gemist
Idd ik las in de gids dat hij iets van 1 keer per maand langs komt om scheidsrechterszaken te besprekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Is Dick Jol nu een vaste analyticus?
Lijkt me wat vreemd. Echt heel veel voetbal-knowhow heeft hij volgens mij niet en verder maakt hij bijna alleen matige grappen.
Nog niksquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:54 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?serid=314
daar staat het meestal de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |