Dat was om te laten merken dat zijn telefoon nog leefde met al die nummers natuurlijk en trots als een aap wassie op zijn OS zwembad avontuur.quote:
Met Jack van Gelder is er niets aan da's mijn stelling.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
Credits voor wie ze verdient: zonder Hugo Borst is Studio Voetbal geen bal aan.
Waarschijnlijk zijn pillen vergeten op vakantie en nu moet ie bijkomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 03:49 schreef DrDentz het volgende:
waar was Hugo dan, ik wist niet dat hij nog een leven had buiten Studio Voetbal
Ja stel je voor, een andere sport dan voetbal, dat kan toch helemaal niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:58 schreef uwbftp het volgende:
Deze aflevering was wel een beetje zinloos zeg... beetje OS beelden lol
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:01 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja stel je voor, een andere sport dan voetbal, dat kan toch helemaal niet.
Op de OS was er ook voetbal sukkel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:25 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:25 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Studio VOETBAL lutser, rot op lamzak.
Jawel ik begin nu met kijken.quote:
Hij lomt één keer per maand langs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Is Dick Jol nu een vaste analyticus?
Lijkt me wat vreemd. Echt heel veel voetbal-knowhow heeft hij volgens mij niet en verder maakt hij bijna alleen matige grappen.
Deze keer bleef ie op de vlakte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij lomt één keer per maand langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |