Alsof ik dat nog ooit op Fok ga meemakenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Pas wanneer ik niet meer blauw ben zal ik opgeven
Nog maar een paar uurtjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog ooit op Fok ga meemaken
Helaas, ze zitten in een andere lengtegewichtsklasse.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:10 schreef borisz het volgende:
In de linker hoek staat sjimz en in de rechter hoek dndiek
Round 1: fight
tuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow mag er al over gesproken worden dan?
Sjimz wordt gediskwalificeerd omdat hij alleen maar onder de gordel slaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Jezelf een naamtopic geven
[..]
Helaas, ze zitten in een andere lengtegewichtsklasse.
deal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:18 schreef dndiek het volgende:
zullen we maar stoppen met veranderen?
Oké dan!!!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:24 schreef dndiek het volgende:
Dan klopt het nummer niet
want sjimz kan niet tellen
Nee, hij is verhuisdquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Las ik dat Bossie verhuist is?
Op zichzelf, maar hij moet nog internet regelen daar geloof ikquote:Waar naar toe, weg bij papa, op zichzelf? En mag ie dan langer dan half 12 doorfokkelen savonds??
Dat laatste Bluezz.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was Clau er of iemand die onbereikbaar is
Hai Gais
quote:
Bluezz toch. Je had het goed.quote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 24-08-2008 13:25
Las ik dat Bossie verhuisd is?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Bluezz toch. Je had het goed.
als hij nou weer internet heeft kunnen wij hem nog naar bed sturenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
Bossie op zichzelf? Wie zorgt er dan dat hij op tijd naar bed gaat?
jij ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:15 schreef SCH het volgende:
Bossie op zichzelf? Wie zorgt er dan dat hij op tijd naar bed gaat?
ik mis het ookquote:
nu mag je de verzuurde exmod uithangenquote:
Zullen we in FB gaan kloten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu mag je de verzuurde exmod uithangen
Ja, daar trap ik dus niet in!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, cool!
Na twee jaar zeg ik gedag.
Dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
fok moet je iedere keer een f5 geven voordat hij het doet
Zullen we beginnen met een SC in FB voor (verzuurde) ex-mods?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu mag je de verzuurde exmod uithangen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met een SC in FB voor (verzuurde) ex-mods?
Vreemde transfer!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
Nog een verlaat rondje van Stef Nijland.
De nieuwe spits van PSV.
ik mis je "van der Vaartquote:
Okequote:Op maandag 25 augustus 2008 07:37 schreef tong80 het volgende:
Ben om 3 uur opgestaan. Moet mijn ritme weer te pakken krijgen.
Ok heb het niet zo gevolgd kun je uitleggen wat er is veranderd ?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
Over een kwartier Arie Boomsma van de EO. Villa VPRO lijkt me wel interressant.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef tong80 het volgende:
En ik ben benieuwd of Stand.NL hun hoge niveau kan behouden
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Ole het volgende:
Fijn zo'n lading verse studentjes![]()
Ze zijn nog zo stil nu
Wij beginnen pas over een weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Ole het volgende:
Ze zijn nog zo stil nu
Bedrijfseconomie en administratiequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:25 schreef borisz het volgende:
Wat gaf je ook al weer precies voor les ? Ik ben dat vergeten
ze hebben nu introductieweek. Volgende week begint het echte harde levenquote:
VOlgende week heb ik weer management accounting. Dat lijkt eropquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie en administratie
Mooi vak hoor
vannacht schreeuwt de eerste bij je in bed bedoel je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Ole het volgende:
Ze zijn nog zo stil nu
Dat is een onderdeel ';)quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef borisz het volgende:
[..]
VOlgende week heb ik weer management accounting. Dat lijkt erop
Ik ben geen pedoquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:02 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
vannacht schreeuwt de eerste bij je in bed bedoel je?
Financiering heb ik ook het eerste vak van gehadquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel ';)
Ik geef bij bedrijfseconomie een inleiding Financiering en Inleiding management accounting.
We noemen het hier heel ouderwets bedrijfseconomie
dat meen je nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:03 schreef Ole het volgende:
Hey! Cash flow berekenen is hartstikke moeilijk voor HBO- studenten hoor
ik was ook niet van de cijfers, maar een beetje overzichtje maken van cashflow is toch gewoon vrij makkelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:27 schreef Ole het volgende:
Als ik het uitleg natuurlijk niet![]()
Maar de richtingen waar ik les geef hebben het niet zo op cijfers.
Als ze zo'n opgave zien raken ze al in paniek!
Beetje leuke assistente ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
En heel snel weer terug van de tandarts, beetje tandsteen verwijderd en ik stond weer buiten.
Neuj. Helaas nietquote:
Shit manquote:
quote:maar daarna hoorde hij van trainer Advocaat dat Ronald Waterreus de voorkeur kreeg
Waarom van mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:24 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Georg Koch en dndiek.
Koch doof na bommetje
Zoek het flauwe grapje in het artikel.
Biertje voor Sandman!quote:
Femke Heemskerkquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef tong80 het volgende:
Zo op Ned -1 de ontvangst van onze Olympiërs. Hopen dat Erica niet in de weg loopt
Zie signature.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef dndiek het volgende:
Zijn er leuke prijsvragen deze week? Want ik mag weer meedoen
Ik zei leukquote:
quote:
Hey ex blauwequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef dndiek het volgende:
Zijn er leuke prijsvragen deze week? Want ik mag weer meedoen
Hoiquote:
Wat is de vraagquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga quizen. Misschien breek ik vanavond wat minder mijn hoofd over dingen dan over vraag 39 uit de VBL quiz.
.
Wees niet zo lui en doe gewoon mee.quote:
Kom je nog een keer meedoen aan onze quiz?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga quizen. Misschien breek ik vanavond wat minder mijn hoofd over dingen dan over vraag 39 uit de VBL quiz.
.
De uitzending was leuk SCH.quote:
Dank je. Wist je veel van de quiz.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitzending was leuk SCH.
Moest wel wennen aan Ari Boomsma . Maar hij deed het goed
Hij was best wel kritisch. Vond ik wel leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je. Wist je veel van de quiz.
Ik moet nog wel erg wennen aan Arie maar heb maar een klein stukje gehoord.
Ons programma is niet met Arie, dat weet je wel neem ik aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was best wel kritisch. Vond ik wel leuk.
Maar een goed begin SCH. Normaal zou ik Jaap zeggen
Ja dat is met de gewone Nederlander.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ons programma is niet met Arie, dat weet je wel neem ik aan
Lunch, tussen 12.15 en 13.00 met de Nationale Nieuwsquiz - en Ruben Houkesquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is met de gewone Nederlander.
Is erg genoeg
Er zit altijd wel een hersenkraker voor jou in hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Moet je ook niet doen. Met tequilla vraag je eromquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Ik schijn zaterdag heel dronken te zijn geweest....
stomme tequilla...
Tequillaquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Ik schijn zaterdag heel dronken te zijn geweest....
stomme tequilla...
Dat kun je niet zo goed lezen als je er een paar op hebt hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
Tequila it is, nepzuiperts
Als de PO dan ook zo'n programma over de republikeinse conventie gaat maken dan is het goed, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil niet graag GeenStijl napraten, maar ze hebben wel gelijk dat de Publieke Omroep/NPS een groot Obama-propaganda bedrijf is.
Zo is een 'kenner' van de Republikeinse partij gewoon een medewerker van de Democratische.
Dit is pas een ongevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:28 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Net even mijn telefoonnummer achtergelaten bij collega's van sjimz. Was getuige van stevige eenzijdige aanrijding.
Steunpoot van een vrachtauto schoot in de bocht los, en lanceerde vervolgens een auto de stoep op (gelukkig liep daar niemand) om daarna nog drie andere geparkeerde auto's mee te sleuren. Flinke schadepost...
Hoorde het op het nieuws ja. Was ook mijn eerste reactie: hoe hard heb je dan wel niet gereden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is pas een ongeval
Het nieuwe 'bushokjetiefen' (ongeval op A10 noord)
Hoe hard zou je dan wel niet gereden moeten hebben
20+ mensen bij de democratische conventie, eentje bij de republikeinse. Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de PO dan ook zo'n programma over de republikeinse conventie gaat maken dan is het goed, maar dat zie ik niet gebeuren.
Super. Ik ga die krant kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef tong80 het volgende:
SCH wat vind je van het inteview van ma ?
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jouquote:
Die kans zit er misschien best in. Ik zal vanaf de start van de competitie elk weekend twee wedstrijden van Zeeuwse ploegen meepakken ivm die website die ik over voetbal in Zeeland ga maken. Mocht het nut hebben af te reizen naar Bommel doe ik dat zekerquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jou
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan stuur ik fanmail aan mevrouw Tong
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:32 schreef Suijk het volgende:
Kunnen we niet allemaal een kaart sturen?
En voor mij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jou
Fanmail kan ook per post, dat bedoelde ik eigenlijk. Een brief van 16 kantjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft geen PC.
Dat soort rare dingen doet ze niet aan.
Wie ben jij?quote:
Echt, ik word er gek van. Elke keer wat met die kutfiets.quote:
Whehehequote:
Ooit als ik je meet, dan krijg je al deze opmerkingen keihard terug.quote:
Je durft toch niet te meetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ooit als ik je meet, dan krijg je al deze opmerkingen keihard terug.
.
Springweg, vlakbij het station ,Cor van Beek. Of de stationsfietsenstalling, die helpen homo's als jij die niet zelf hun band kunnen plakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt, ik word er gek van. Elke keer wat met die kutfiets.
Morgen maar een fietsenmaker vinden in Utrecht en [ afbeelding ] Lijn 12 [ afbeelding ] nemen.
Ja, ik ga na het werk een band plakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Springweg, vlakbij het station ,Cor van Beek. Of de stationsfietsenstalling, die helpen homo's als jij die niet zelf hun band kunnen plakken
Nee, die eerste keer is slecht bevallen.quote:
Cor is hardcore FC Utrecht fan, daar pest ik hem altijd mee. Zeg maar dat die Heerenveenfan je gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik ga na het werk een band plakken. Ik ga morgen naar Cor. Ben jij er ook?
.
Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Cor is hardcore FC Utrecht fan, daar pest ik hem altijd mee. Zeg maar dat die Heerenveenfan je gestuurd heeft.
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, die eerste keer is slecht bevallen.
Jij had dat badmintongedoe toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meet
Ik had in ieder geval heel veel drank op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij had dat badmintongedoe toch?
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.
Een compliment en een tautologiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.
mooie editquote:
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die had ik al eerder gezien, per toeval. Heftig.
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurt er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Jan Gijzekade in Haarlem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.
Hmm, daar ben ik ook wel eens overheen gefietst.quote:
tja, dat hou je altijd... net zoals dat laatste stukje weg van een lagereschoolvriend naar z'n huis. Zo vaak gereden. En dan wordt hij 's ochtends vroeg door z'n vader dood in de sloot aangetroffenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
Tuurlijk over argumenten gaat het niet, maar lang niet zulke tv gezien in de komkommertijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnig
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
En ik wilde nog wel een compliment geven over het nieuwe radio-1quote:
Maar des te leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:48 schreef SCH het volgende:
Dat mag altijd
Verdonk en een moslimmeneer zaten er. Soort staatscircus.
Ze was goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Aan die nieuwsquiz zou ik ook best wel mee kunnen doen.
Maandag had ik de eerste vragen allemaal goed. Tweede deel heb ik niet kunnen horen.
Wat ik weer zo'n onzin vind was het reacties voorlezen op de website van het radio1 journaal. Dat doen ze bij 538, 3fm en noem de andere zenders maar op ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was goed.
De eerste was geweldig dus de anderen moeten subliem zijn om het te verbeteren.
Ik vind heel de programmering wel een vooruitgang.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ik weer zo'n onzin vind was het reacties voorlezen op de website van het radio1 journaal. Dat doen ze bij 538, 3fm en noem de andere zenders maar op ook.
Verder radio kassa naar 1600 is ook wel prima.
Lunch is ook een goede show, gewoon een combo van die andere progrmma's in 1. (MM magazine en Stand.NL).
De praktijk mag van mij weer geschrapt worden. Dat is niet mijn programma.
En de uitslag ?quote:
Weet je zo'n 6 uur en 1 kwartier eerder door die verschuiving!quote:
Straks weet je niet meer beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind heel de programmering wel een vooruitgang.
En dat zeg ik als conservatief in dit soorft dingen.
Precies.quote:
Goeie tip Oh mijn god Ritaquote:
quote:
Ken hem niet, maar nu is er in ieder geval een stand-in voor Plet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Kasper de Fries-Johansen!
Deense spits voor Telstar
Na 3 jaar weer eens geneukt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef Grulez het volgende:
Wat een dag!
En op Sporza 'Pool - Standard en op Ned3 Arsenal-Twentequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk op de ARD Atletico - Schalke
Gelukkig ben je geen Twentse verdediger.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen Twentse verdediger.
quote:
Das klote tong, sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me, die vorig jaar een maagoperatie kreeg en genezen werd verklaard, bijkt nu toch uitzaaiingen te hebben. Zijn lever is besmet. Kwaardaardig. Kan niet worden geopereerd. Dat wordt chemo. Maar het klootste is dat er waarschijnlijk meerdere uitzaaiingen zijn. Morgen een nieuw onderzoek en volgende week de uitslag.
Hopen maar dat de chemo aanslaat danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me, die vorig jaar een maagoperatie kreeg en genezen werd verklaard, bijkt nu toch uitzaaiingen te hebben. Zijn lever is besmet. Kwaardaardig. Kan niet worden geopereerd. Dat wordt chemo. Maar het klootste is dat er waarschijnlijk meerdere uitzaaiingen zijn. Morgen een nieuw onderzoek en volgende week de uitslag.
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Champions League wordt een B-toernooi dit jaarBorisov, Anorthosis, Aalborg, CFR Cluj...
Dat wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.
Ieder land mag de kampioen sturen, top zoveel van de UEFA ranking direct door de nummers de landen om de plaatsen laag t/m aller laagst spelen een voorronde en dan heb je 32 kampioenen voor de CL.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.
De gebruikte PI zegt meer dan die woorden die er staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.
de Europacup 2 weer invoerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ieder land mag de kampioen sturen, top zoveel van de UEFA ranking direct door de nummers de landen om de plaatsen laag t/m aller laagst spelen een voorronde en dan heb je 32 kampioenen voor de CL.
UEFA cup gooi je de overige ploegen bij is die cup direct ook interessanter.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Rondje van Dekselse Dirk.
quote:
Verdomme tongquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |