Dat kun je niet zo goed lezen als je er een paar op hebt hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
Tequila it is, nepzuiperts
Als de PO dan ook zo'n programma over de republikeinse conventie gaat maken dan is het goed, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil niet graag GeenStijl napraten, maar ze hebben wel gelijk dat de Publieke Omroep/NPS een groot Obama-propaganda bedrijf is.
Zo is een 'kenner' van de Republikeinse partij gewoon een medewerker van de Democratische.
Dit is pas een ongevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:28 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Net even mijn telefoonnummer achtergelaten bij collega's van sjimz. Was getuige van stevige eenzijdige aanrijding.
Steunpoot van een vrachtauto schoot in de bocht los, en lanceerde vervolgens een auto de stoep op (gelukkig liep daar niemand) om daarna nog drie andere geparkeerde auto's mee te sleuren. Flinke schadepost...
Hoorde het op het nieuws ja. Was ook mijn eerste reactie: hoe hard heb je dan wel niet gereden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is pas een ongeval
Het nieuwe 'bushokjetiefen' (ongeval op A10 noord)
Hoe hard zou je dan wel niet gereden moeten hebben
20+ mensen bij de democratische conventie, eentje bij de republikeinse. Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de PO dan ook zo'n programma over de republikeinse conventie gaat maken dan is het goed, maar dat zie ik niet gebeuren.
Super. Ik ga die krant kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef tong80 het volgende:
SCH wat vind je van het inteview van ma ?
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jouquote:
Die kans zit er misschien best in. Ik zal vanaf de start van de competitie elk weekend twee wedstrijden van Zeeuwse ploegen meepakken ivm die website die ik over voetbal in Zeeland ga maken. Mocht het nut hebben af te reizen naar Bommel doe ik dat zekerquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jou
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan stuur ik fanmail aan mevrouw Tong
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:32 schreef Suijk het volgende:
Kunnen we niet allemaal een kaart sturen?
En voor mij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ga het interview helemaal overtypen voor jou
Fanmail kan ook per post, dat bedoelde ik eigenlijk. Een brief van 16 kantjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft geen PC.
Dat soort rare dingen doet ze niet aan.
Wie ben jij?quote:
Echt, ik word er gek van. Elke keer wat met die kutfiets.quote:
Lijn 12
nemen.
Whehehequote:
Ooit als ik je meet, dan krijg je al deze opmerkingen keihard terug.quote:
Je durft toch niet te meetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ooit als ik je meet, dan krijg je al deze opmerkingen keihard terug.
.
Springweg, vlakbij het station ,Cor van Beek. Of de stationsfietsenstalling, die helpen homo's als jij die niet zelf hun band kunnen plakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt, ik word er gek van. Elke keer wat met die kutfiets.
Morgen maar een fietsenmaker vinden in Utrecht en [ afbeelding ] Lijn 12 [ afbeelding ] nemen.
Ja, ik ga na het werk een band plakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Springweg, vlakbij het station ,Cor van Beek. Of de stationsfietsenstalling, die helpen homo's als jij die niet zelf hun band kunnen plakken
Nee, die eerste keer is slecht bevallen.quote:
Cor is hardcore FC Utrecht fan, daar pest ik hem altijd mee. Zeg maar dat die Heerenveenfan je gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik ga na het werk een band plakken. Ik ga morgen naar Cor. Ben jij er ook?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |