Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Cor is hardcore FC Utrecht fan, daar pest ik hem altijd mee. Zeg maar dat die Heerenveenfan je gestuurd heeft.
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, die eerste keer is slecht bevallen.
Jij had dat badmintongedoe toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meet
Ik had in ieder geval heel veel drank op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij had dat badmintongedoe toch?
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.
Een compliment en een tautologiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.
mooie editquote:
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die had ik al eerder gezien, per toeval. Heftig.
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurt er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Jan Gijzekade in Haarlem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.
Hmm, daar ben ik ook wel eens overheen gefietst.quote:
tja, dat hou je altijd... net zoals dat laatste stukje weg van een lagereschoolvriend naar z'n huis. Zo vaak gereden. En dan wordt hij 's ochtends vroeg door z'n vader dood in de sloot aangetroffenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
Tuurlijk over argumenten gaat het niet, maar lang niet zulke tv gezien in de komkommertijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnig
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
En ik wilde nog wel een compliment geven over het nieuwe radio-1quote:
Maar des te leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:48 schreef SCH het volgende:
Dat mag altijd
Verdonk en een moslimmeneer zaten er. Soort staatscircus.
Ze was goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Aan die nieuwsquiz zou ik ook best wel mee kunnen doen.
Maandag had ik de eerste vragen allemaal goed. Tweede deel heb ik niet kunnen horen.
Wat ik weer zo'n onzin vind was het reacties voorlezen op de website van het radio1 journaal. Dat doen ze bij 538, 3fm en noem de andere zenders maar op ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was goed.
De eerste was geweldig dus de anderen moeten subliem zijn om het te verbeteren.
Ik vind heel de programmering wel een vooruitgang.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ik weer zo'n onzin vind was het reacties voorlezen op de website van het radio1 journaal. Dat doen ze bij 538, 3fm en noem de andere zenders maar op ook.
Verder radio kassa naar 1600 is ook wel prima.
Lunch is ook een goede show, gewoon een combo van die andere progrmma's in 1. (MM magazine en Stand.NL).
De praktijk mag van mij weer geschrapt worden. Dat is niet mijn programma.
En de uitslag ?quote:
Weet je zo'n 6 uur en 1 kwartier eerder door die verschuiving!quote:
Straks weet je niet meer beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind heel de programmering wel een vooruitgang.
En dat zeg ik als conservatief in dit soorft dingen.
Precies.quote:
Goeie tip Oh mijn god Ritaquote:
quote:
Ken hem niet, maar nu is er in ieder geval een stand-in voor Plet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Kasper de Fries-Johansen!
Deense spits voor Telstar
Na 3 jaar weer eens geneukt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef Grulez het volgende:
Wat een dag!
En op Sporza 'Pool - Standard en op Ned3 Arsenal-Twentequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk op de ARD Atletico - Schalke
Gelukkig ben je geen Twentse verdediger.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen Twentse verdediger.
quote:
Das klote tong, sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me, die vorig jaar een maagoperatie kreeg en genezen werd verklaard, bijkt nu toch uitzaaiingen te hebben. Zijn lever is besmet. Kwaardaardig. Kan niet worden geopereerd. Dat wordt chemo. Maar het klootste is dat er waarschijnlijk meerdere uitzaaiingen zijn. Morgen een nieuw onderzoek en volgende week de uitslag.
Hopen maar dat de chemo aanslaat danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me, die vorig jaar een maagoperatie kreeg en genezen werd verklaard, bijkt nu toch uitzaaiingen te hebben. Zijn lever is besmet. Kwaardaardig. Kan niet worden geopereerd. Dat wordt chemo. Maar het klootste is dat er waarschijnlijk meerdere uitzaaiingen zijn. Morgen een nieuw onderzoek en volgende week de uitslag.
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Champions League wordt een B-toernooi dit jaarBorisov, Anorthosis, Aalborg, CFR Cluj...
Dat wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Eindelijk een echte CHAMPIONS league.
Ieder land mag de kampioen sturen, top zoveel van de UEFA ranking direct door de nummers de landen om de plaatsen laag t/m aller laagst spelen een voorronde en dan heb je 32 kampioenen voor de CL.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.
De gebruikte PI zegt meer dan die woorden die er staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. UEFA Cup is veel interessanter.
de Europacup 2 weer invoerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ieder land mag de kampioen sturen, top zoveel van de UEFA ranking direct door de nummers de landen om de plaatsen laag t/m aller laagst spelen een voorronde en dan heb je 32 kampioenen voor de CL.
UEFA cup gooi je de overige ploegen bij is die cup direct ook interessanter.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Rondje van Dekselse Dirk.
quote:
Verdomme tongquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |