Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Cor is hardcore FC Utrecht fan, daar pest ik hem altijd mee. Zeg maar dat die Heerenveenfan je gestuurd heeft.
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, die eerste keer is slecht bevallen.
Jij had dat badmintongedoe toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens beter gevoeld voor een meet
Ik had in ieder geval heel veel drank op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij had dat badmintongedoe toch?
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat die dikke vette homo met een kunstbeen mij heeft gestuurd.
Een compliment en een tautologiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dik en vet is een complimentatie, of zoiets.
mooie editquote:
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die had ik al eerder gezien, per toeval. Heftig.
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurt er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Jan Gijzekade in Haarlem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welk kruispunt (in IJmuiden neem ik dan aan)? Heb het niet gezien.
Hmm, daar ben ik ook wel eens overheen gefietst.quote:
tja, dat hou je altijd... net zoals dat laatste stukje weg van een lagereschoolvriend naar z'n huis. Zo vaak gereden. En dan wordt hij 's ochtends vroeg door z'n vader dood in de sloot aangetroffenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel duizenden keren dat kruispunt gepasseerd en ja dan gebeurd er zo'n ongeluk. Dan kijk je er toch even anders tegen aan.
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
Tuurlijk over argumenten gaat het niet, maar lang niet zulke tv gezien in de komkommertijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker rellen, stoer hoor - bloedeloos stompzinnig
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Knevel en Brink is eindelijk een keer leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |