Zie signature.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef dndiek het volgende:
Zijn er leuke prijsvragen deze week? Want ik mag weer meedoen
Ik zei leukquote:
quote:
Hey ex blauwequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef dndiek het volgende:
Zijn er leuke prijsvragen deze week? Want ik mag weer meedoen
Hoiquote:
Wat is de vraagquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga quizen. Misschien breek ik vanavond wat minder mijn hoofd over dingen dan over vraag 39 uit de VBL quiz.
.
Wees niet zo lui en doe gewoon mee.quote:
Kom je nog een keer meedoen aan onze quiz?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga quizen. Misschien breek ik vanavond wat minder mijn hoofd over dingen dan over vraag 39 uit de VBL quiz.
.
De uitzending was leuk SCH.quote:
Dank je. Wist je veel van de quiz.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De uitzending was leuk SCH.
Moest wel wennen aan Ari Boomsma . Maar hij deed het goed
Hij was best wel kritisch. Vond ik wel leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je. Wist je veel van de quiz.
Ik moet nog wel erg wennen aan Arie maar heb maar een klein stukje gehoord.
Ons programma is niet met Arie, dat weet je wel neem ik aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was best wel kritisch. Vond ik wel leuk.
Maar een goed begin SCH. Normaal zou ik Jaap zeggen
Ja dat is met de gewone Nederlander.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ons programma is niet met Arie, dat weet je wel neem ik aan
Lunch, tussen 12.15 en 13.00 met de Nationale Nieuwsquiz - en Ruben Houkesquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is met de gewone Nederlander.
Is erg genoeg
Er zit altijd wel een hersenkraker voor jou in hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Moet je ook niet doen. Met tequilla vraag je eromquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Ik schijn zaterdag heel dronken te zijn geweest....
stomme tequilla...
Tequillaquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Grulez het volgende:
Ik schijn zaterdag heel dronken te zijn geweest....
stomme tequilla...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |