Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.quote:
Hoe haal jij HBO, je bent kankerachterlijk maat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.
Het laat alleen maar zien dat HBO geen uitdaging is voor allochtonen. Zij zijn net zo slim als jij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Ga ik Bedrijfseconomie doen op de HvA, kijk ik op internet bij groepsindeling en zie ik dat 3/4 van de klas uit Murats, Mohammeds en Khalids bestaat. WTF moet dat tuig op het HBO??? Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
Klacht: Kut allochtonen op het HBO
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriteren aan die paupers.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders..
Een stuk fatsoen denk ik.quote:
Ik hoop dat ze hem uitverkiezen als wisselstudent. mag ie naar New York. Dumpen we hem in Harlemquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders..
Inderdaad, TS zit nu al te zweten!quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt-ik-hoop-dat-ze-me-met-rust-laten
Eerder zo een blank is beter, Holland volland topic.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Ah, weer al zo'n helder lichtquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:04 schreef Pidgeon het volgende:
Terechte klacht, maar heb er gelukkig geen last van want doe universiteit, maar ik moet ook niks hebben van die rifapen!
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen isquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:22 schreef Strani het volgende:
Na wat nader onderzoek concludeer ik dat TS een bagger-user is en meerdere malen heeft aangegeven dat hij helemaal geen HAVO doet / deed.
En Pidgeon..welke studie doe jij?
Ik weet niet hoe lang je er al mee bezig bent maar als jij echt psycholoog oid. wilt worden zul je je een heel stuk opener moeten gaan opstellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
quote:
Toch jammer dat je zo'n opmerking plaatst en in de opmerking zelf dan de zin verkeerd laat lopen!quote:
Met de eerste helft van je post dacht ik nog dat er in elk geval wat discussie in zat maar met het tweede deel verpest je het gewoon weer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:37 schreef TC03 het volgende:
Iedereen gaat dit topic ''-en, maar stiekem zou iedereen net zo verbaasd opkijken als TS. Ik vind het een terechte klacht en zou het ook niet leuk vinden. Niet per se omdat het Marokkanen zijn, maar omdat je nu al weet dat 3/4 van je klas (waarschijnlijk) een hele andere belevingswereld en kijk hebt op hele normale zaken. Zo kan je er bijv. vanuit gaan dat 3/4 van je klas links is, en linkse mensen zijn zonder uitzondering stom. En ze zullen ook wel allemaal hip-hop luisteren, wat ook een diskwalificatie is voor een persoon in het algemeen.
Hallo, het blijft KLB.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de eerste helft van je post dacht ik nog dat er in elk geval wat discussie in zat maar met het tweede deel verpest je het gewoon weer.
Mooi gesproken. Ik zou hem in mijn signature kunnen zetten maar doe het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:54 schreef Strani het volgende:
Zelfs in KLB is het ene topic het andere niet.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Ga ik Bedrijfseconomie doen op de HvA, kijk ik op internet bij groepsindeling en zie ik dat 3/4 van de klas uit Murats, Mohammeds en Khalids bestaat. WTF moet dat tuig op het HBO??? Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
jij komt echt je dorp nooit uit he?quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:54 schreef PeZu het volgende:
in amsterdam naar school gaan en dan zeuren over het hoge percentage allochtonen_!
de populairste jongensnaam in het mooie mokum is mohammedquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
de populairste jongensnaam in het mooie mokum is mohammed
nee hoor, maar er valt moeilijk te ontkennen dat er veel allochtonen in a'dam wonen dat is nml zowat inherent aan alle grote steden waar dan ook ter wereldquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Niet zo moeilijk, elke woestijnbewoner noemt zijn kind mohammed of achmed, dan tikt dat snel aan ja.
Maar mijn gedachte dat jij je dorp nooit uit komt klopt dus.
Dat ontken ik ook niet. Maar veel mensen denken dat Amsterdam één en al allochtoon is wat dus niet zo is. Ik weet genoeg wijken waar je ze amper tegen komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, maar er valt moeilijk te ontkennen dat er veel allochtonen in a'dam wonen dat is nml zowat inherent aan alle grote steden waar dan ook ter wereld
dat zei ik ook niet, ik zeg alleen dat je kan verwachten dat als je een grote stad zit dat je er veel allochtonen tegen kan komen, ook op schoolquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar veel mensen denken dat Amsterdam één en al allochtoon is wat dus niet zo is. Ik weet genoeg wijken waar je ze amper tegen komt.
Het tweede jaar van die opleiding is nog maar 25% allochtoon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is ook afhankelijk in welke wijk je zit. Ik weet scholen in Oud-Zuid waar je geen allochtoon tegen komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, ik zeg alleen dat je kan verwachten dat als je een grote stad zit dat je er veel allochtonen tegen kan komen, ook op school
dan henquote:
Ja, en het tweede jaar gaat dat kwart wat nog over is weg met een S.I.E.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eventjes doorbijten TS, na een jaar is drie kwart van de hakbars weg met een B.A.S.
en in het derde jaar gaan ze allemaal weg met p.v.?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en het tweede jaar gaat dat kwart wat nog over is weg met een S.I.E.
Ik denk met een A.D.R.I.A.A.N.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en in het derde jaar gaan ze allemaal weg met p.v.?_!
Bindend Afwijzend Studieadviesquote:
Ja, echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Meestal van die losers die alleen dat hebben om mee te pimpen op internet, laat ze lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mensen die zich elitair voelen omdat ze op de universiteit zitten.!
dan zeiquote:
Jij zit op een school met als drescode: kaal, lonsdale en swatiska stuff ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb voor de school gekozen waar ik nu op zit omdat: er een paar jaar gelden een incidentje is geweest.
Waardoor er geen turken ,moslims , neger noem maar op.
Bij ons op school zitten.
Wij hebben alleen wel bepaalde kleding die we niet mogen dragen .
Pauper.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriterenergeren aan die paupers.
Psychologie studeren aan Nyenrode.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
Zal wel komen omdat het vak Nederlands niet zo hoog staat aangeschreven op die schoolquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb voor de school gekozen waar ik nu op zit omdat: er een paar jaar gelden een incidentje is geweest.
Wij hebben alleen wel bepaalde kleding die we niet mogen dragen .
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
inclusief TS denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:48 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Wel grappig moet je is vragen aan die gasten hoe sommige hun Havo hebben gehaald![]()
Toen ik dat hoorde dacht ik echt van:![]()
Vooral die gasten die dan zogenaamd volwassenonderwijs doen op een ROC ofzo. Een troost TS na 1 jaar is de helft al weg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe haal jij HBO, je bent kankerachterlijk maat.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef ach het volgende:
Wacht maar tot je er achter komt hoe makkelijk die allochtonen hun diploma krijgenEn dat is dan niet omdat ze zo goed hun best doen maar ze krijgen hem gewoon toegeworpen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe haal jij HBO, je bent kankerachterlijk maat.
Deze hadden we nog niet gehad nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij komt het doordat MBO/HBO etc. extra subsidie krijgen om allochtonen te rekruteren enzeau
Ja vast. Zodra je op je aanmeldingsformulier invult dat je Hassan heet en uit Oezbekistan komt krijg je binnen enkele weken automatisch je diploma thuis gestuurd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit topic![]()
Volgens mij komt het doordat MBO/HBO etc. extra subsidie krijgen om allochtonen te rekruteren enzeau
Nee, maar de instelling vangt wel flink extra geld voor je.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja vast. Zodra je op je aanmeldingsformulier invult dat je Hassan heet en uit Oezbekistan komt krijg je binnen enkele weken automatisch je diploma thuis gestuurd.
Gooi MBO en HBO trouwens even niet op 1 hoop.
Grappig die universitaire mannetjes. Denken zo slim te zijn, maar weten totaal niet waar ze het over hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, maar de instelling vangt wel flink extra geld voor je.
Het grootste verschil tussen MBO en HBO is trouwens de naam.
Gooi dan ook niet het WO en HBO op één hoop door jezelf student te noemen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gooi MBO en HBO trouwens even niet op 1 hoop.
Vertel, hoe erg is dat ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
![]()
Nou de MBO studenten hiero heten echt studenten, worden ook zo aangeduid. Het woord zegt het al: studeren. Leren. School.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gooi dan ook niet het WO en HBO op één hoop door jezelf student te noemen!
MBO'ers studeren niet, HBO'ers ook nauwelijks trouwens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de MBO studenten hiero heten echt studenten, worden ook zo aangeduid. Het woord zegt het al: studeren. Leren. School.
Dat is vooral omdat als je 'scholier' zegt, mensen denken dat je op de middelbare school zit. Misschien de term 'Hoge Scholier' invoeren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gooi dan ook niet het WO en HBO op één hoop door jezelf student te noemen!
ik wilde het ook zeggen eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
MBO'ers studeren niet, HBO'ers ook nauwelijks trouwens.
Méér contact/college-uren op het HBO?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik wilde het ook zeggen eigenlijk.
Ik heb beide gedaan en weet nou niet waar ik meer heb gedaan. Ok, op hbo heb je wel iets meer les (college, zoals ze het daar noemen)
Ow, je bedoelde MBO net.quote:en wordt je iets meer geprikkeld om na te denken. maar ook bij het hbo heb ik legio aan tussen uren en vrije dagen.
Andere tijden voor mij zeker. Ik heb op het MBO verdomd veel les gehad: 5 uur in de week Wiskunde, 5 uur Natuurkunde, Scheikunde, Engels, Duits, Nederlands. Daarbij de vakken van je specificatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik wilde het ook zeggen eigenlijk.
Ik heb beide gedaan en weet nou niet waar ik meer heb gedaan. Ok, op hbo heb je wel iets meer les (college, zoals ze het daar noemen) en wordt je iets meer geprikkeld om na te denken. maar ook bij het hbo heb ik legio aan tussen uren en vrije dagen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:03 schreef ForumGek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guess what....Helaas niet. Het is algemeen geaccepteerd, maar grammaticaal gezien is het nog niet goedgekeurd. Taalverloedering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oppertriest zijn die "HBOquote:
Haha idd, want als je een paar keer een "HBOquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Oppertriest zijn die "HBO"-schapen hier. Ook wel hét bewijs trouwens dat je niet intelligent hoeft te zijn om op de universiteit te studeren.
Niet intelligent genoeg om uberhaupt normaal te kunnen reageren blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, want als je een paar keer een "HBO"-post plaatst, dan kan je niet intelligent zijn!
Praat normaal mongool. Denk je dat je FOK!-vriendjes je cool vinden zo?quote:Dat soort kortzichtige redeneringen tekenen nou net een plebejer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, want als je een paar keer een "HBO"-post plaatst, dan kan je niet intelligent zijn!
Dat soort kortzichtige redeneringen tekenen nou net een plebejer.
Zal per opleiding verschillen. Op mijn mbo mov had ik iets van 10u max in de week les en daarbij ook nog eens 10 a 15 uur praktijk (Opdrachten maken eigenlijk eerder). En op het hbo, Business Logistics, heb ik tussen de 10 en 25 uur echt les gehad per week. Heb wel eens weken gehad dat ik meer dan 40 echte uren op school zat te werken aan projecten en/of workshops ed. dan bedoel ik niet dat ik het in mijn eentje moest opknappen voor 4 man, maar dat we met zn 4en gewoon wel zaten te beulen aan opdrachten. er is altijd wel iemand die tijd heeft van de leraren en het je wil uitleggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Sinat het volgende:
[..]
Andere tijden voor mij zeker. Ik heb op het MBO verdomd veel les gehad: 5 uur in de week Wiskunde, 5 uur Natuurkunde, Scheikunde, Engels, Duits, Nederlands. Daarbij de vakken van je specificatie.
Op het HBO: 10 uur college in de week was al veel. De rest van de week: 10 groepen van 8 man + 1 saaie opdracht + 2 docenten + 1 contact uur in de week ==> DRAMA! 2 man doen wat, de rest vreet zijn neus leeg, heerlijk motiverende docenten....
Vervolgens maar een Master gaan doen en kon prima meedoen met de Wiskunde vakken dankzij de Wiskunde van het MBO. Maar ja, andere tijden hé. Competentie gericht lerenIk ben in ieder geval blij dat ik nog ouderwets les gehad heb!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
En niemand van die paupers moest lachen ofzo. Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
Wat ben jij een vervelend mannetje volgens mij. Echt vrienden ga je daar niet maken zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
Nou de klas bevalt goed...het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken. Ze zijn allemaal van het MBO afgekomen. Ze zien er wel fatsoenlijk uit, maar hun kennis vergeleken met die van de Nederlanders in mijn klas is schrikbarend laag. Die paupers hebben naar eigen zeggen ook al een goed CV opgebouwd en sowieso een betere dan de mensen met havo. Ten eerste omdat ze langer op school hebben gezeten dan de mensen met een havo diploma. Ten tweede omdat ze op het MBO allemaal ICT-richting hebben gekozen en dus eerder gekozen worden voor een baan in het bedrijfsleven omdat ze goed met computers kunnen werken. Dit was zowat de mening van elke allochtoon in me klas die ik hoorde tijdens het voorstellen. Maar zoals ik al zei ze stellen echt niks voor, voorbeeld tijdens eerst les bedrijfseconomie: "Kan jij mij uitleggen wat een balans is, mohammed?" "Ja das een evenwicht" "Dat klopt, maar kan je het wat meer omschrijven?" "Nee" "Denk aan een bedrijf" "Ja dat de economie in balans is en dus goed is en bedrijven veel verdienen"
En niemand van die paupers moest lachen ofzo. Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
Sommige dingen zijn nu eenmaal heel simpel. Dat jij daar niet mee om kunt gaan is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Niet intelligent genoeg om uberhaupt normaal te kunnen reageren blijkbaar.
Balans?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
Nou de klas bevalt goed...het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken. Ze zijn allemaal van het MBO afgekomen. Ze zien er wel fatsoenlijk uit, maar hun kennis vergeleken met die van de Nederlanders in mijn klas is schrikbarend laag. Die paupers hebben naar eigen zeggen ook al een goed CV opgebouwd en sowieso een betere dan de mensen met havo. Ten eerste omdat ze langer op school hebben gezeten dan de mensen met een havo diploma. Ten tweede omdat ze op het MBO allemaal ICT-richting hebben gekozen en dus eerder gekozen worden voor een baan in het bedrijfsleven omdat ze goed met computers kunnen werken. Dit was zowat de mening van elke allochtoon in me klas die ik hoorde tijdens het voorstellen. Maar zoals ik al zei ze stellen echt niks voor, voorbeeld tijdens eerst les bedrijfseconomie: "Kan jij mij uitleggen wat een balans is, mohammed?" "Ja das een evenwicht" "Dat klopt, maar kan je het wat meer omschrijven?" "Nee" "Denk aan een bedrijf" "Ja dat de economie in balans is en dus goed is en bedrijven veel verdienen"
Door aan de ingangseisen te voldoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je vooropleiding niet een keer Economie of M&O hebt gehad. Als je een economische studie gaat doen lijkt het me logisch dat je al het een en ander er van weet, anders weet je niet eens waar je aan begint.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef znarch het volgende:
Die gasten zitten daar toch om dat te leren ? Er zijn genoeg 1ste jaars BE studenten die niet weten wat een balans is hoor.
Hoeft totaal niet hoor. Zie zat mensen lopen met de meest uiteenlopende vooropleidingen, van de PABO tot een dansacademie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je vooropleiding niet een keer Economie of M&O hebt gehad. Als je een economische studie gaat doen lijkt het me logisch dat je al het een en ander er van weet, anders weet je niet eens waar je aan begint.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Balans?
Dat is toch zoeen dag dat je vandaag minder eet, als je gisteren teveel en te gulzig hebt gevreten?
De landbouwschool? Ongelukje met een tractor met de enige allochtone leerling als slachtoffer?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef superXmacho het volgende:
Geen overalls in de klas?quote:Wij hebben alleen wel bepaalde kleding die we niet mogen dragen .
Hier geen allochtonen in de klas (toen ik in de eerste begon) maar wel overwegend veel 17-18 jarige HAVO kinders met geen enkele praktijkkennis met een typische middelbareschool-attitude.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
Nou de klas bevalt goed...het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:12 schreef De-Sjrien het volgende:
Kut school!! kut heilige boontjes in de klas, bij lesuitval wou zelfs niemand wat mee kome eten bij de plaatselijke shoarma tent!
Heb je alleen weinig aan als je zelf tyfuslelijk bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:28 schreef Kriegel het volgende:
De mijne bleek vandaag voor 3/4 uit wijven te bestaan, waarvan weer 3/4 lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |