Het tweede jaar van die opleiding is nog maar 25% allochtoon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken van een klas met minstens 50% Nederlanders..
Dat is ook afhankelijk in welke wijk je zit. Ik weet scholen in Oud-Zuid waar je geen allochtoon tegen komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, ik zeg alleen dat je kan verwachten dat als je een grote stad zit dat je er veel allochtonen tegen kan komen, ook op school
dan henquote:
Ja, en het tweede jaar gaat dat kwart wat nog over is weg met een S.I.E.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eventjes doorbijten TS, na een jaar is drie kwart van de hakbars weg met een B.A.S.
en in het derde jaar gaan ze allemaal weg met p.v.?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en het tweede jaar gaat dat kwart wat nog over is weg met een S.I.E.
Ik denk met een A.D.R.I.A.A.N.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en in het derde jaar gaan ze allemaal weg met p.v.?_!
Bindend Afwijzend Studieadviesquote:
Ja, echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef Biogarde het volgende:
Verkapt-ik-hoop-dat-ze-me-met-rust-laten
Meestal van die losers die alleen dat hebben om mee te pimpen op internet, laat ze lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mensen die zich elitair voelen omdat ze op de universiteit zitten.!
dan zeiquote:
Jij zit op een school met als drescode: kaal, lonsdale en swatiska stuff ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb voor de school gekozen waar ik nu op zit omdat: er een paar jaar gelden een incidentje is geweest.
Waardoor er geen turken ,moslims , neger noem maar op.
Bij ons op school zitten.
Wij hebben alleen wel bepaalde kleding die we niet mogen dragen .
Pauper.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Dat zie ik maandag pas. Maar het feit dat 3/4 allochtoon is gaat mij te ver, ik kan ze niet uitstaan vooral als ze van die straattaal 'spreken'. Ik wil gewoon een klas waarvan minstens de helft Nederlands is, anders ga ik me alleen maar irriterenergeren aan die paupers.
Psychologie studeren aan Nyenrode.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |