quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef Megumi het volgende:
De mazzel de ballen. En laat ze niet vallen en rollen want dan kan je niet meer neuken of hollen.
Ik vind jou wel een typje dat dat zegt ja, en het nog grappig vindt ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef Megumi het volgende:
De mazzel de ballen. En laat ze niet vallen en rollen want dan kan je niet meer neuken of hollen.
Dat typte ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef tyrrr het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DAN ALS LAATST GROETJES?!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:41 schreef Rosbief het volgende:
Houdoe
Laatst kwam ik in Limburg met de trein, hoor je allemaal mensen 'hoi' of 'hoihoi' zeggen als ze weggaan, WTF?!![]()
limburgquote:
of hajjjuhhhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:41 schreef Rosbief het volgende:
Houdoe
Laatst kwam ik in Limburg met de trein, hoor je allemaal mensen 'hoi' of 'hoihoi' zeggen als ze weggaan, WTF?!![]()
Dat vindt ik van jou ook. En je bent voorspelbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een typje dat dat zegt ja, en het nog grappig vindt ook.
Boeiequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat vindt ik van jou ook. En je bent voorspelbaar.
BOH GEK ZOEEN GARE MANIER OM AFSCHEID TE NEMEN!!1quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:00 schreef JDude het volgende:
Wat de TS zegt.
Als limbo zeg je 'hajje' en dat zeg ik dus ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef geelkuikentje het volgende:
zeker geen houdoeben geen brabo/limbo
Dat. En veldmuisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef veldmuis het volgende:
HOUDOE.
Welke wet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wet dat ze in het westen niet houden van houdoe.
Daarom zeg ik altijd houdoe
Idem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef geelkuikentje het volgende:
zeker geen houdoeben geen brabo/limbo
dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef Bartaz het volgende:
Hoiie! (tegen mensen die wel Limburgs spreken)
Doei! (tegen mensen die het niet spreken)
Kan ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allaha ısmarladık.
Of doei, later of tabee.
Komt omdat ik iemand (ex-Brabo) ken die altijd houdoe roept.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Houdoe roept bij meneer geen vragen op, maar tabee opmerkelijk genoeg wel.
dat heb ik dus ook, ik weet niet waarom, maar ik begin dan vaak in het spaans te lullenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:10 schreef Knoekie het volgende:
Hasta luego
Adios
Ciao
Buenas noches
Hasta mañana
salukes zeg ik ook vaak, maar sommigen vinden dat gay klinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:59 schreef DarkElf het volgende:
hang ervanaf: in Nl doei of houdoe... in België Salut of Salukes maar ook gewoon doei regelmatig
klinkt het ook, maar ik ben een meisje dus dan mag hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef misteriks het volgende:
[..]
salukes zeg ik ook vaak, maar sommigen vinden dat gay klinken
quote:
Over een paar jaar is dat "Hasta la Windows 7"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef spy08 het volgende:
[..]
WTF is retetan??? Kom je uit Cuijk ofzo?waar tonks/timmie woonde
![]()
Ik zeg altijd: " Hasta la Vista "
datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Haiduc het volgende:
-Jooow
-Nat hol'n
-bettert oe
-Kalm an
(Twents)
|
Forum Opties | |