Zeker als je al jaren samsung heb, alle oude telefoons er nog zo goed als nieuw uitzien op een krasje na EN ik er altijd wel normaal mee om ga..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:23 schreef draculettetje het volgende:
ja dat vind ik ook altijd zo klote van die abonnementen
je zou toch verwachten dat zo'n foon die tijd kan meegaan?!
een wattus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Volgens de intermediair krijgen jullie last van een bore-out.![]()
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos topicreeks.
Zoek een degelijke baan en zeg je overheidsbaantje vaarwel. Teer niet op mijn belastingcenten en ga werken met je luie flikker!!
Slotje!!!
kansloze...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos
En dat wat hij zeiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijden
Jij bent gewoon te kansloos voor woorden sukkel, een beetje teruglezen had je al antwoord gegeven
op dat kansloze gedoe van je... flikker lekker op, en zoek een hobby pisvlek!
Mja ik werd wakker van het knallende onweer hierzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
sgele wat ben je er weer vroeg bij? Nog voetballen vandaag?
Ja hoor komt helemaal goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
hier (nog) geen onweer
zelfs geen regen
doe je voorzichtig met voetbal?
Tjah, kleinigheidje blijf je houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor komt helemaal goed![]()
Mogguh Crazy!![]()
De tering...100 kinderen op de zaterdagochtend?
Ik heb echt niks tegen kinderen hoor...begrijp me niet verkeerd, maar op een zaterdag ochtend ook echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, kleinigheidje blijf je houden
gelukkig zijn het er normaal maar ongeveer tussen de 20 en de 25quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb echt niks tegen kinderen hoor...begrijp me niet verkeerd, maar op een zaterdag ochtend ook echt![]()
Echt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijden
Jij bent gewoon te kansloos voor woorden sukkel, een beetje teruglezen had je al antwoord gegeven
op dat kansloze gedoe van je... flikker lekker op, en zoek een hobby pisvlek!
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg tyfus...pleur op... je opmerkingen halen niks uit...alleen irritatie...opzouten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
Hier wens je de mensen een prettig weekend. Jouw "werkdag" zit erop:
[..]
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??
Zoek werk!!
Oldbie,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??
Zoek werk!!
Nou laten we hopen dat het goed komt danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig zijn het er normaal maar ongeveer tussen de 20 en de 25
alleen dit is de eerste keer dat we weer "draaien" dus is het een gezamelijk programma. Dit jaar mocht ik het organiseren
Hoop gekut gehad met mede organisator die gewoon niet communiceerde en op de laatste dag het wel handig vond als we er vandaag om 8:00 waren om alles door te nemen dat hij ook op de hoogte is. Heb Gezegd: Niet nodig, ik ben er als ik er moet zijn, niet eerder.
Hoop voor de kinderen dat ze leuke dag krijgen, maar ik heb er echt en hard hoofd in of alles goed komt
Veel plezier met bouwenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
Gevalletje to much info:
Ik ga ff het Olympisch dorp nabouwen op de wc en lekker schijten, daarna ben ik weg
massolos en ben een beetje aardig allemaal vandaag
heus welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog steeds geen reet te doen.. maar ik ben wel vrij!
hahahamijn icon staat nog steeds niet in de op terwijl ik wel gepmt heb......
JJULLIE WILLEN ME GEWOON NIET HE!
Geen commentaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog steeds geen reet te doen.. maar ik ben wel vrij!
hahahamijn icon staat nog steeds niet in de op terwijl ik wel gepmt heb......
JJULLIE WILLEN ME GEWOON NIET HE!
hier ookquote:
nu pas?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier ook
en ben eindelijk wakker![]()
Luie donderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier ook
en ben eindelijk wakker![]()
hey crazyquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
Weer uiteindelijk nog meegevallen Crazy-M ? Hier schijnt al een tijdje het zonnetje namelijk
Zo gezellig met wat vrienden uit etenEn daarna waarschijnlijk de kroeg in enzo
Prettig weekend!![]()
oo dat is wel netjes jahquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Maandag telefoon ophalen!!
Primafoon.. ja valschade dit, dat, zus en zo
Telefoonturk.. Ja dit is stuk, kost 40 euro.. Binnen uur klaar anders maandag
Zoek werk? Blijkbaar had je toch iets verder moeten scrollenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Zoek werk!!
Het was zo gezellig dat ik en een maat van me de laatste waren en uit de tent getrapt zijn hahahahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:14 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
droxz wat was jij er nog laat bij zeg?!
Goed plan!quote:
Ik ben game verslaafde meer hoor, al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:55 schreef crazy987 het volgende:
stelletje gameverslaafde -.-
biertje anyone ?
Heb Generals (zero hour) niet eens meer geinstalleerd staan!quote:
Ik weet niet, ik heb het een tijd geprobeerd, maar vond het uiteindelijk niet de kick geven die C&C wel gaf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef crazy987 het volgende:
ah man
heel die C&C reeks is verneukt sinds generals
speel gewoon supreme commander
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoek werk? Blijkbaar had je toch iets verder moeten scrollen![]()
(antwoord is dus: JA!)
Ik en lui? grapjas, jij vind mensen lui omdat ze tijdens hun werk kunnen posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?
Luie mensen weten schreeuwen blijkbaar maar zinloos voor hun uit.
Kom van je luie reet en zoek werk!!!
Alleen MP vind ik Zero Hour een beetje minder,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
Generals en zero hour zijn het beste vind ik
dudequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?
Dat zeggen meer mensen hier (me included),quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dude
ik ben support engineer
zolang er geen problemen zijn heb ik weinig te doen he
tjah flamers hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen hier (me included),
maarja hij wil het maar niet snappen
jah ben nu challenge aan het doen als China Nukequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen MP vind ik Zero Hour een beetje minder,
die USA Super Weapons is gewoon te sterk
Of hij is iemand in "pak", en steeds in vergaderingen zit ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah flamers he
hij werkt waarschijnlijk zelf bij de gemeente waar ze elk kwartier pauze moeten houde
Zeker weten!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ben nu challenge aan het doen als China Nuke
heerlijk om gewoon met 9 overlords basis binnen rijden ondersteund door zwaar artillerie vuur
Ik werd gewoon terug gegooid uit vijandelijke basisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten!!!!!!!
Die overlords zijn geweldig, vooral dat stemmetje als ze klaar zijn.
"overlord is ready (sir?)!"
Tijd al niet meer gedaan, maarja, ik game alleen zo heel af en toe nog op die PS3 maar voor de rest eigenlijk niets meer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah flamers he
hij werkt waarschijnlijk zelf bij de gemeente waar ze elk kwartier pauze moeten houde
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of hij is iemand in "pak", en steeds in vergaderingen zit ofzo
Als ik zo zijn history bekijk, heeft hij echt te veel voor woorden gepost...
Hou er gewoon rekening mee dat niet iedereen de meest drukke baan doet die er maar isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hahahah komt me bekend voor ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik werd gewoon terug gegooid uit vijandelijke basis
waren nog wat choppers enzo. En laser tanks.
Was iets te zwaar verdedigd, 2 overlords overleeft.
Ben nu een groep van 15 overlords aan het maken, en een klein groepje van 5 die via de zijkant gaat binnen trekken
Deze week 50 uur gewerkt, genoeg overgewerkt de rest van de week (om dingen af te krijgen om in jou woorden te spreken). Vrijdag is het altijd rustig, moederbedrijf zit in Israel... daar hebben ze weekend op vrijdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben tekenaar bij een productiebedrijf.
Geen fancy "design engineer". Nee, tekenaar! Ik sla pauzes over om mijn werk af te krijgen. Ik werk regelmatig over om de boel gedaan te krijgen. Ik zit niet te internetten en films te kijken onder werktijd. Als ik moet werken dan werk ik. Daar ben ik voor aangenomen.
Triest zooitje hier. En dat zeg ik zonder enige post history te bekijken. Als je dat gaat doen ben je ook nogal triest bezig.
Wel enorm leuk om te zien hoe de mensen hier zich aangevallen voelen en dan proberen zich te verdedigen![]()
Inderdaad, maar die general weet dat hij niet met mij moet fuckenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah komt me bekend voor ja!
Mijn favo blijft toch USA hoor, cooral die choppers en straaljagers...
Defence is goed, en die particle Canon blijft gewoon onwnen
Anders samen eens een match tegen 2 computer dinges doen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die general weet dat hij niet met mij moet fucken
Reed er even met 27 nuke tanks binnen, begeleiding van ongeveer 20 overlords en 4 artillerie wagens
Basis was zo weg
hahahhaha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
Altijd leuk, 10 particle canons![]()
Vijand had 3 super weaponsdus moest beetje hard spelen
tjah, die laatste general had 3 command centers, en 3 super weapons. Gewoon heel simpel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaha!
Ik had Tiberium Wars gekocht, maar kreeg al snel last (pols).
Net even geprobeerd, ben er echt helemaal uit zeg
hoort wie zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crazy987 het volgende:
stelletje gameverslaafden alweer xD
ik ga nu lekker ene potje warcraft 3 doen
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
avond! ik heb een topdag gehad
Hier nog 1quote:
quote:
ehm omdat ik te druk had met feestenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
en waarom weet ik daar niks van?
ik heb het half 5 zien wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yar ..... 6:30 begonnen en heb 2:30 nog langs zien komen ....
Mogguh!quote:
Afslaan die gastquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
*je slaat helemaal niks jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
De eerst call die ik lees:quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
Volgende call:quote:-Collega- wil een web ex teleconferentie starten in de hiermee wild hij zijn bureaublad delen met alle anderen -blablabla- leden. Hieraan heeft hij vele malen vaker aan deelgenomen maar dit is de eerste keer dat hij dit zelf moet organiseren. Hoe moet dit?
Elke mongool uit de IT weet dat het "Novell" is, en GEEN "novvel"quote:Ik mis mijn novvel icoontjes
Ik ga zijn pc gewoon verneuken... straks even wat bestanden verwijderen ofzo...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
go go go burn their asses !!!!!!!!!!!
Echt een giller hoor, ik maak tegenwoordig screenshots van zijn calls... heb ik tenminste nog wat te lachenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Hij kan godver niet eens schrijven!
Wat een prutser die gast zeg
Ja dat snap ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt een giller hoor, ik maak tegenwoordig screenshots van zijn calls... heb ik tenminste nog wat te lachen
mogguhquote:
Ik niet bijslapen...jij ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh
kan ik nog wat bijslapen ?
quote:user was locked an ze had gisteren haar paswoord verkeerd gewijzigd.
quote:(Ik ga moet weten of -collega- licentie heeft.)
quote:
Mogguh Barraquote:
Mocht je dan toch halen, ik lust wel een droxz specialquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer
* Sgele gaat even koffie zoeken
* Sgele komt met een blad Koffie/Thee/Droxz special's terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je dan toch halen, ik lust wel een droxz special
haha hier valt et wel meequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
*terug van het roken
mja hier hebben we ook van die geweldige einsteins rond lopen
en wat zijn er een hoop demente mensen op maandag![]()
denk dat ik nu inmiddels 15 wachtwoorden veranderd ....![]()
die heerst hier momenteel ....quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha hier valt et wel mee
alleen had er 1tje die windows antivirus 2008 geinstalleert
klote spyware
komt via een activeX controle element.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die heerst hier momenteel ....![]()
jij een idee waar ie vandaan komt ?
heb er bt wel mooi tooltje voor
laat maar horen als je hem nodig hebt.
mogge lang leve de koffie!quote:
lus ik niequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge lang leve de koffie!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leren drinken jongen... t is net bier!
idd maar ik bebn lui en vind spybot rukquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
komt via een activeX controle element.
krijg je zo`n mooi popupje dan een activeX element moet installeren
en via die komt die binnen en beginnen de problemen.
En om te verwijderen volstaat Spybot S&D
kan hem zelfs nog met de hand verwijderen.
in program files staat een mapje ongeveer als deze: rfadertrw
gewoon wat lekkers
processes killen van de files die in die map staan en gewoon verwijderen.
eventueel nog de registry keys opzoeken, maar is niet eens nodig
idd gewoon door drinkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leren drinken jongen... t is net bier!
quote:
Zo kennen we je weer!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
leuk van die strandfeesten dat je totaal niet meer weet hoe of wat. gaarheid galore dus!
Nee de hele dag energy drinks wegslaan...da's gezondquote:
WLquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
leuk van die strandfeesten dat je totaal niet meer weet hoe of wat. gaarheid galore dus!
Ik doe deed het beidequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee de hele dag energy drinks wegslaan...da's gezond
Hier is koffie echt niet aan te slepen, alleen het koffie apparaat hier op de verdieping is steeds leeg/stuk, hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
tjah
men collega lust het ook niet hoor
Dat "probleem" hebben wij hier dus ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is koffie echt niet aan te slepen, alleen het koffie apparaat hier op de verdieping is steeds leeg/stuk, hoe zou dat nou komen?
ik kon gisteren gewoon ook niet lopen vd spierpijnquote:
Moet je een voetenbankje hebben ouwe ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kon gisteren gewoon ook niet lopen vd spierpijn
ouwe man heh, je weetscht
haha, weet je dat ik die gewoon echt heb thuisquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je een voetenbankje hebben ouwe ?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, weet je dat ik die gewoon echt heb thuis
bij een klantquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
haha heb et eens geprobeert
vind er niks aan
energydrink is net zo goed
en morgen t/m donderdag naar school
ze hebben m`n hulp nodig![]()
ik ook niet hoorquote:
leuk hequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
Godver, wie verzint vergaderingen 9werkoverleg) op de maandag ochtend !!!
en wij maar hard werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik ben weer Diablo2 LOD aan het spelen!
Niceness!
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en wij maar hard werken
ach, vanaf morgen lekker lan-party opzetten op school voor donderdag
men vaste pc gaat mee dus kan lekker gamen tjidens het imagen
nu jah mijn weekend was te vermoeiendquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he
lekker met energydrink erbij
niet nu ... maar savonds enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en wij maar hard werken
ach, vanaf morgen lekker lan-party opzetten op school voor donderdag
men vaste pc gaat mee dus kan lekker gamen tjidens het imagen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden ja
ik ben druk bezigquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden ja
je moet ook geen iligale meuk gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben druk bezig
ben men developer tools aant zoeken om op het werk te installeren
maar ze zijn weer eens magisch van men hardeschijf vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |