quote:
ehm omdat ik te druk had met feestenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
en waarom weet ik daar niks van?
ik heb het half 5 zien wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yar ..... 6:30 begonnen en heb 2:30 nog langs zien komen ....
Mogguh!quote:
Afslaan die gastquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
*je slaat helemaal niks jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
De eerst call die ik lees:quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
Volgende call:quote:-Collega- wil een web ex teleconferentie starten in de hiermee wild hij zijn bureaublad delen met alle anderen -blablabla- leden. Hieraan heeft hij vele malen vaker aan deelgenomen maar dit is de eerste keer dat hij dit zelf moet organiseren. Hoe moet dit?
Elke mongool uit de IT weet dat het "Novell" is, en GEEN "novvel"quote:Ik mis mijn novvel icoontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |