hahahhaha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
Altijd leuk, 10 particle canons![]()
Vijand had 3 super weaponsdus moest beetje hard spelen
tjah, die laatste general had 3 command centers, en 3 super weapons. Gewoon heel simpel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaha!
Ik had Tiberium Wars gekocht, maar kreeg al snel last (pols).
Net even geprobeerd, ben er echt helemaal uit zeg
hoort wie zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crazy987 het volgende:
stelletje gameverslaafden alweer xD
ik ga nu lekker ene potje warcraft 3 doen
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
avond! ik heb een topdag gehad
Hier nog 1quote:
quote:
ehm omdat ik te druk had met feestenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
en waarom weet ik daar niks van?
ik heb het half 5 zien wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yar ..... 6:30 begonnen en heb 2:30 nog langs zien komen ....
Mogguh!quote:
Afslaan die gastquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, 5 minuten binnen nu al ruzie met die TERING SUKKEL NOOB!
OMFG!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
*je slaat helemaal niks jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
De eerst call die ik lees:quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afslaan die gastEr zit niks anders op!
Volgende call:quote:-Collega- wil een web ex teleconferentie starten in de hiermee wild hij zijn bureaublad delen met alle anderen -blablabla- leden. Hieraan heeft hij vele malen vaker aan deelgenomen maar dit is de eerste keer dat hij dit zelf moet organiseren. Hoe moet dit?
Elke mongool uit de IT weet dat het "Novell" is, en GEEN "novvel"quote:Ik mis mijn novvel icoontjes
Ik ga zijn pc gewoon verneuken... straks even wat bestanden verwijderen ofzo...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
go go go burn their asses !!!!!!!!!!!
Echt een giller hoor, ik maak tegenwoordig screenshots van zijn calls... heb ik tenminste nog wat te lachenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Hij kan godver niet eens schrijven!
Wat een prutser die gast zeg
Ja dat snap ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt een giller hoor, ik maak tegenwoordig screenshots van zijn calls... heb ik tenminste nog wat te lachen
mogguhquote:
Ik niet bijslapen...jij ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mogguh
kan ik nog wat bijslapen ?
quote:user was locked an ze had gisteren haar paswoord verkeerd gewijzigd.
quote:(Ik ga moet weten of -collega- licentie heeft.)
quote:
Mogguh Barraquote:
Mocht je dan toch halen, ik lust wel een droxz specialquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer
* Sgele gaat even koffie zoeken
* Sgele komt met een blad Koffie/Thee/Droxz special's terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je dan toch halen, ik lust wel een droxz special
haha hier valt et wel meequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
*terug van het roken
mja hier hebben we ook van die geweldige einsteins rond lopen
en wat zijn er een hoop demente mensen op maandag![]()
denk dat ik nu inmiddels 15 wachtwoorden veranderd ....![]()
die heerst hier momenteel ....quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha hier valt et wel mee
alleen had er 1tje die windows antivirus 2008 geinstalleert
klote spyware
komt via een activeX controle element.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die heerst hier momenteel ....![]()
jij een idee waar ie vandaan komt ?
heb er bt wel mooi tooltje voor
laat maar horen als je hem nodig hebt.
mogge lang leve de koffie!quote:
lus ik niequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge lang leve de koffie!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leren drinken jongen... t is net bier!
idd maar ik bebn lui en vind spybot rukquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
komt via een activeX controle element.
krijg je zo`n mooi popupje dan een activeX element moet installeren
en via die komt die binnen en beginnen de problemen.
En om te verwijderen volstaat Spybot S&D
kan hem zelfs nog met de hand verwijderen.
in program files staat een mapje ongeveer als deze: rfadertrw
gewoon wat lekkers
processes killen van de files die in die map staan en gewoon verwijderen.
eventueel nog de registry keys opzoeken, maar is niet eens nodig
idd gewoon door drinkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leren drinken jongen... t is net bier!
quote:
Zo kennen we je weer!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
leuk van die strandfeesten dat je totaal niet meer weet hoe of wat. gaarheid galore dus!
Nee de hele dag energy drinks wegslaan...da's gezondquote:
WLquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
leuk van die strandfeesten dat je totaal niet meer weet hoe of wat. gaarheid galore dus!
Ik doe deed het beidequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee de hele dag energy drinks wegslaan...da's gezond
Hier is koffie echt niet aan te slepen, alleen het koffie apparaat hier op de verdieping is steeds leeg/stuk, hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
tjah
men collega lust het ook niet hoor
Dat "probleem" hebben wij hier dus ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier is koffie echt niet aan te slepen, alleen het koffie apparaat hier op de verdieping is steeds leeg/stuk, hoe zou dat nou komen?
ik kon gisteren gewoon ook niet lopen vd spierpijnquote:
Moet je een voetenbankje hebben ouwe ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kon gisteren gewoon ook niet lopen vd spierpijn
ouwe man heh, je weetscht
haha, weet je dat ik die gewoon echt heb thuisquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je een voetenbankje hebben ouwe ?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, weet je dat ik die gewoon echt heb thuis
bij een klantquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef crazy987 het volgende:
haha heb et eens geprobeert
vind er niks aan
energydrink is net zo goed
en morgen t/m donderdag naar school
ze hebben m`n hulp nodig![]()
ik ook niet hoorquote:
leuk hequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
Godver, wie verzint vergaderingen 9werkoverleg) op de maandag ochtend !!!
en wij maar hard werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik ben weer Diablo2 LOD aan het spelen!
Niceness!
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en wij maar hard werken
ach, vanaf morgen lekker lan-party opzetten op school voor donderdag
men vaste pc gaat mee dus kan lekker gamen tjidens het imagen
nu jah mijn weekend was te vermoeiendquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he
lekker met energydrink erbij
niet nu ... maar savonds enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en wij maar hard werken
ach, vanaf morgen lekker lan-party opzetten op school voor donderdag
men vaste pc gaat mee dus kan lekker gamen tjidens het imagen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden ja
ik ben druk bezigquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF.. geen koffie...en hard werken? Ga iemand anders voor de gek houden ja
je moet ook geen iligale meuk gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben druk bezig
ben men developer tools aant zoeken om op het werk te installeren
maar ze zijn weer eens magisch van men hardeschijf vertrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |