Of hij is iemand in "pak", en steeds in vergaderingen zit ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah flamers he
hij werkt waarschijnlijk zelf bij de gemeente waar ze elk kwartier pauze moeten houde
Zeker weten!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ben nu challenge aan het doen als China Nuke
heerlijk om gewoon met 9 overlords basis binnen rijden ondersteund door zwaar artillerie vuur
Ik werd gewoon terug gegooid uit vijandelijke basisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten!!!!!!!
Die overlords zijn geweldig, vooral dat stemmetje als ze klaar zijn.
"overlord is ready (sir?)!"
Tijd al niet meer gedaan, maarja, ik game alleen zo heel af en toe nog op die PS3 maar voor de rest eigenlijk niets meer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah flamers he
hij werkt waarschijnlijk zelf bij de gemeente waar ze elk kwartier pauze moeten houde
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of hij is iemand in "pak", en steeds in vergaderingen zit ofzo
Als ik zo zijn history bekijk, heeft hij echt te veel voor woorden gepost...
Hou er gewoon rekening mee dat niet iedereen de meest drukke baan doet die er maar isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?
Luie mensen weten schreeuwen blijkbaar maar zinloos voor hun uit.
Kom van je luie reet en zoek werk!!!
hahahah komt me bekend voor ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik werd gewoon terug gegooid uit vijandelijke basis
waren nog wat choppers enzo. En laser tanks.
Was iets te zwaar verdedigd, 2 overlords overleeft.
Ben nu een groep van 15 overlords aan het maken, en een klein groepje van 5 die via de zijkant gaat binnen trekken
Deze week 50 uur gewerkt, genoeg overgewerkt de rest van de week (om dingen af te krijgen om in jou woorden te spreken). Vrijdag is het altijd rustig, moederbedrijf zit in Israel... daar hebben ze weekend op vrijdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben tekenaar bij een productiebedrijf.
Geen fancy "design engineer". Nee, tekenaar! Ik sla pauzes over om mijn werk af te krijgen. Ik werk regelmatig over om de boel gedaan te krijgen. Ik zit niet te internetten en films te kijken onder werktijd. Als ik moet werken dan werk ik. Daar ben ik voor aangenomen.
Triest zooitje hier. En dat zeg ik zonder enige post history te bekijken. Als je dat gaat doen ben je ook nogal triest bezig.
Wel enorm leuk om te zien hoe de mensen hier zich aangevallen voelen en dan proberen zich te verdedigen![]()
Inderdaad, maar die general weet dat hij niet met mij moet fuckenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah komt me bekend voor ja!
Mijn favo blijft toch USA hoor, cooral die choppers en straaljagers...
Defence is goed, en die particle Canon blijft gewoon onwnen
Anders samen eens een match tegen 2 computer dinges doen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die general weet dat hij niet met mij moet fucken
Reed er even met 27 nuke tanks binnen, begeleiding van ongeveer 20 overlords en 4 artillerie wagens
Basis was zo weg
hahahhaha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
Altijd leuk, 10 particle canons![]()
Vijand had 3 super weaponsdus moest beetje hard spelen
tjah, die laatste general had 3 command centers, en 3 super weapons. Gewoon heel simpel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhaha!
Ik had Tiberium Wars gekocht, maar kreeg al snel last (pols).
Net even geprobeerd, ben er echt helemaal uit zeg
hoort wie zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:44 schreef crazy987 het volgende:
stelletje gameverslaafden alweer xD
ik ga nu lekker ene potje warcraft 3 doen
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
avond! ik heb een topdag gehad
Hier nog 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |