hier ookquote:
nu pas?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier ook
en ben eindelijk wakker![]()
Luie donderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier ook
en ben eindelijk wakker![]()
hey crazyquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
Weer uiteindelijk nog meegevallen Crazy-M ? Hier schijnt al een tijdje het zonnetje namelijk
Zo gezellig met wat vrienden uit etenEn daarna waarschijnlijk de kroeg in enzo
Prettig weekend!![]()
oo dat is wel netjes jahquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Maandag telefoon ophalen!!
Primafoon.. ja valschade dit, dat, zus en zo
Telefoonturk.. Ja dit is stuk, kost 40 euro.. Binnen uur klaar anders maandag
Zoek werk? Blijkbaar had je toch iets verder moeten scrollenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
Hier wens je de mensen een prettig weekend. Jouw "werkdag" zit erop:
[..]
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??
Zoek werk!!
Het was zo gezellig dat ik en een maat van me de laatste waren en uit de tent getrapt zijn hahahahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:14 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
droxz wat was jij er nog laat bij zeg?!
Goed plan!quote:
Ik ben game verslaafde meer hoor, al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:55 schreef crazy987 het volgende:
stelletje gameverslaafde -.-
biertje anyone ?
Heb Generals (zero hour) niet eens meer geinstalleerd staan!quote:
Ik weet niet, ik heb het een tijd geprobeerd, maar vond het uiteindelijk niet de kick geven die C&C wel gaf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef crazy987 het volgende:
ah man
heel die C&C reeks is verneukt sinds generals
speel gewoon supreme commander
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoek werk? Blijkbaar had je toch iets verder moeten scrollen![]()
(antwoord is dus: JA!)
Ik en lui? grapjas, jij vind mensen lui omdat ze tijdens hun werk kunnen posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?
Luie mensen weten schreeuwen blijkbaar maar zinloos voor hun uit.
Kom van je luie reet en zoek werk!!!
Alleen MP vind ik Zero Hour een beetje minder,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef Crazy-M het volgende:
Generals en zero hour zijn het beste vind ik
dudequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij valt mij aan dat ik moet kijken naar tijden dat er gepost wordt. Ik kijk ernaar en ik zie dat jij dus rustig onder werktijd zit te posten. Ik wijs je erop en nog steeds is het niet goed?
Luie mensen weten schreeuwen blijkbaar maar zinloos voor hun uit.
Kom van je luie reet en zoek werk!!!
Dat zeggen meer mensen hier (me included),quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dude
ik ben support engineer
zolang er geen problemen zijn heb ik weinig te doen he
tjah flamers hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen hier (me included),
maarja hij wil het maar niet snappen
jah ben nu challenge aan het doen als China Nukequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen MP vind ik Zero Hour een beetje minder,
die USA Super Weapons is gewoon te sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |