Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos topicreeks.
Zoek een degelijke baan en zeg je overheidsbaantje vaarwel. Teer niet op mijn belastingcenten en ga werken met je luie flikker!!
Slotje!!!
kansloze...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos
En dat wat hij zeiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijden
Jij bent gewoon te kansloos voor woorden sukkel, een beetje teruglezen had je al antwoord gegeven
op dat kansloze gedoe van je... flikker lekker op, en zoek een hobby pisvlek!
Mja ik werd wakker van het knallende onweer hierzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
sgele wat ben je er weer vroeg bij? Nog voetballen vandaag?
Ja hoor komt helemaal goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
hier (nog) geen onweer
zelfs geen regen
doe je voorzichtig met voetbal?
Tjah, kleinigheidje blijf je houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor komt helemaal goed![]()
Mogguh Crazy!![]()
De tering...100 kinderen op de zaterdagochtend?
Ik heb echt niks tegen kinderen hoor...begrijp me niet verkeerd, maar op een zaterdag ochtend ook echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, kleinigheidje blijf je houden
gelukkig zijn het er normaal maar ongeveer tussen de 20 en de 25quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb echt niks tegen kinderen hoor...begrijp me niet verkeerd, maar op een zaterdag ochtend ook echt![]()
Echt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijden
Jij bent gewoon te kansloos voor woorden sukkel, een beetje teruglezen had je al antwoord gegeven
op dat kansloze gedoe van je... flikker lekker op, en zoek een hobby pisvlek!
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg tyfus...pleur op... je opmerkingen halen niks uit...alleen irritatie...opzouten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
Hier wens je de mensen een prettig weekend. Jouw "werkdag" zit erop:
[..]
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??
Zoek werk!!
Oldbie,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Echt?
Hier wens je de mensen een prettig weekend. Jouw "werkdag" zit erop:
[..]
Even terugscrollen en dan zien hoe vaak jij post onder werktijd. En dan ben ik de pisvlek??
Zoek werk!!
Nou laten we hopen dat het goed komt danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig zijn het er normaal maar ongeveer tussen de 20 en de 25
alleen dit is de eerste keer dat we weer "draaien" dus is het een gezamelijk programma. Dit jaar mocht ik het organiseren
Hoop gekut gehad met mede organisator die gewoon niet communiceerde en op de laatste dag het wel handig vond als we er vandaag om 8:00 waren om alles door te nemen dat hij ook op de hoogte is. Heb Gezegd: Niet nodig, ik ben er als ik er moet zijn, niet eerder.
Hoop voor de kinderen dat ze leuke dag krijgen, maar ik heb er echt en hard hoofd in of alles goed komt
Veel plezier met bouwenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
Gevalletje to much info:
Ik ga ff het Olympisch dorp nabouwen op de wc en lekker schijten, daarna ben ik weg
massolos en ben een beetje aardig allemaal vandaag
heus welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog steeds geen reet te doen.. maar ik ben wel vrij!
hahahamijn icon staat nog steeds niet in de op terwijl ik wel gepmt heb......
JJULLIE WILLEN ME GEWOON NIET HE!
Geen commentaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog steeds geen reet te doen.. maar ik ben wel vrij!
hahahamijn icon staat nog steeds niet in de op terwijl ik wel gepmt heb......
JJULLIE WILLEN ME GEWOON NIET HE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |