Zeker als je al jaren samsung heb, alle oude telefoons er nog zo goed als nieuw uitzien op een krasje na EN ik er altijd wel normaal mee om ga..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:23 schreef draculettetje het volgende:
ja dat vind ik ook altijd zo klote van die abonnementen
je zou toch verwachten dat zo'n foon die tijd kan meegaan?!
een wattus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Volgens de intermediair krijgen jullie last van een bore-out.![]()
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos topicreeks.
Zoek een degelijke baan en zeg je overheidsbaantje vaarwel. Teer niet op mijn belastingcenten en ga werken met je luie flikker!!
Slotje!!!
kansloze...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:40 schreef Oldbie het volgende:
Kansloos
En dat wat hij zeiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof die mensen ook echt aan het werk zijn als ze posten, zie de tijden
Jij bent gewoon te kansloos voor woorden sukkel, een beetje teruglezen had je al antwoord gegeven
op dat kansloze gedoe van je... flikker lekker op, en zoek een hobby pisvlek!
Mja ik werd wakker van het knallende onweer hierzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
sgele wat ben je er weer vroeg bij? Nog voetballen vandaag?
Ja hoor komt helemaal goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
hier (nog) geen onweer
zelfs geen regen
doe je voorzichtig met voetbal?
Tjah, kleinigheidje blijf je houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor komt helemaal goed![]()
Mogguh Crazy!![]()
De tering...100 kinderen op de zaterdagochtend?
Ik heb echt niks tegen kinderen hoor...begrijp me niet verkeerd, maar op een zaterdag ochtend ook echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, kleinigheidje blijf je houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |