Dan moet je die idiote modjes ff aan het werk zetten. TR is al uren geleden geplaatst..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Rudy!
Schaam je Ursel, wat een slechte TT, vol typfouten!
Kijk, daar ga je al de fout in..quote:
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al de fout in..![]()
Je weet niet eens wat voor werk er allemaal aan te pas komt om een nieuwe topic te openen..
Neuh ik ben niet van de sterretjesquote:
GTA 4 had toch 5 sterren??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet van de sterretjes
quote:
nou je doet het in max 4 hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis trouwens wel 9 hele minuten rijden naar je huis Puni
quote:
prutserquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet van de sterretjes
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pwnd
EDIT:
Is het nu dan ook Pwni ipv puni?
Puni de pwni
OMG dat je het gewoon nog serieus hier neer gaat zettenquote:
ik own heel bof met bf2quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:46 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Is er eigenlijk wel een spellekke waar die wel goed in is..
quote:
Was ook een inkoppertje hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef staticdata het volgende:
OMG dat je het gewoon nog serieus hier neer gaat zetten
Feit blijft dat jij wel bent gelaptquote:meneer rijd op suzuka alle grindbakken in, heeft 3 minuut 50 achterstand en dan mag ik het overnemen
Geniaal, echtquote:
Zeker voor herhaling vatbaarquote:
Erg gaaf dat Metal Gear Solidquote:Wist niet dat Metal Gear Solid door een sigarettenfabrikant is bekostigd
WE zaten echt beide te kijken van wtf is dit nu weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:45 schreef FJD het volgende:
die Billy Blanks reclames![]()
die waren echt geweldig inderdaad
Na drie uur installeren kregen we een half uur fitness videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:20 schreef staticdata het volgende:
WE zaten echt beide te kijken van wtf is dit nu weer
quote:
BoF! Topic: Val je met je neus in de boter of de dildo? (topic van 17 juni)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:01 schreef FJD het volgende:
Goed nieuws! Vanavond is Diamond ook weer in ons topic te vinden
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
BoF! Topic: Val je met je neus in de boter of de dildo? (topic van 17 juni)
Het Grote BoF Topic: Le Tour de BoF (topic van 7 juli)
Het JongwBof topic: Met Abeltje in de lift (topic van 22 augustus)
Sneuheid troef. In de zomervakantie eens in de maand een enkele post en als er voetbal is geweest opeens vooraan in de rij staan om anderen uit te lachen
Waar lees jij "zware opgave"?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
Het is natuurlijk ook raar om van een Feyenoord fan te horen dat het zo'n zware opgave is. Begin er dan ook niet aan
Dequote:
Dat suggereert eerder dat ik de combi regelingen waardeloos vindquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Desmiley achter de zin "Van 13.15 tot 22.30 van huis voor een match van 90 minuten" suggereert dat
De trein vanuit Amsterdam naar Rotterdam was 20 minuten sneller dan de trein naar Amsterdam. Ik was in de veronderstelling dat je een dergelijk verloop zou toejuichen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Keltie het volgende:
Dat suggereert eerder dat ik de combi regelingen waardeloos vind
Dat was inderdaad een meevaller. Ook dat'ie gewoon vertrok vanuit amsterdam toen'ie om 20.00 vol zat ipv de aangegeven vertrektijd van 20.40. Maargoed, ik ken de verhalen wel van m'n oude opdrachtgever (ex Vak-S): Met de auto naar amsterdam, ergens parkeren en met een grote stoet, begeleid door ME, naar De Meer lopen.. Das relaxter als combi-regelingen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
De trein vanuit Amsterdam naar Rotterdam was 20 minuten sneller dan de trein naar Amsterdam. Ik was in de veronderstelling dat je een dergelijk verloop zou toejuichen.
Goedemorgenquote:
Gisteren in Try Before You Die op BNN -> Filemon huppeldepup, Sander Lantinga, Ruben Nicolai en ene Dennis die de Alpe gingen bedwingen.. De eerste deed er 1u 59 over en de laatste 2u 30quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kopje thee?
He Urs, gaat je vrouwtje nog mee naar Alpe voor t weekend of nu helemaal niet? Dit ivm auto's :p
Hoorde het op mn werk ook al jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:21 schreef Keltie het volgende:
Gisteren in Try Before You Die op BNN -> Filemon huppeldepup, Sander Lantinga, Ruben Nicolai en ene Dennis die de Alpe gingen bedwingen.. De eerste deed er 1u 59 over en de laatste 2u 30
Succes mannen!![]()
Al hadden zij natuurlijk niet getraind
Mogguh..quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kopje thee?
He Urs, gaat je vrouwtje nog mee naar Alpe voor t weekend of nu helemaal niet? Dit ivm auto's :p
Dat wordt dan dus 1.59 voor mij..quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gisteren in Try Before You Die op BNN -> Filemon huppeldepup, Sander Lantinga, Ruben Nicolai en ene Dennis die de Alpe gingen bedwingen.. De eerste deed er 1u 59 over en de laatste 2u 30
Succes mannen!![]()
Al hadden zij natuurlijk niet getraind
Hebben we iig een volgautoquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:32 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Vrouwtje gaat nu toch wel mee..
Collega had zijn vakantie ook geannuleerd, en dus kon ze wel weer vrij krijgen..![]()
Kinderzitje op de racefiets en gaan met das banaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Hebben we iig een volgautoGaat die kleine ook mee of blijft die thuis? Moeten we vanavond maar even ouwehoeren over hoe t met auto's past
Dat was wel de planning dan ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Hebben we iig een volgautoGaat die kleine ook mee of blijft die thuis? Moeten we vanavond maar even ouwehoeren over hoe t met auto's past
Laten we dat vanaaf ff bebabbelen..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
Zou t passen met 2 auto's en dan een paar fietsen op een dakdrager/trekhaak? Of wordt dat wel erg krap?
It's alive!quote:
Geen ideequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
It's alive!
Wanneer gaan we weer eens wat gamen en bier drinken?
Thnx!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor jou Fer? http://www.dailygame.net/news/archives/008134.php
wat is dat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:59 schreef staticdata het volgende:
Gisteren uncharted & resistance fall of man maar besteld
Voor die 17 euro per stuk kan het nog.
Microsoftquote:13-jarige klaagt Microsoft aan
AMSTERDAM - Dorian Hollander heeft het helemaal gehad met de Xbox. De spelcomputer van Microsoft heeft maar liefst tien van zijn dvd's met spelletjes de vernieling in geholpen door er krassen op te veroorzaken. De klantenservice van Microsoft wil ondanks eerdere toezeggingen van geen wijken weten.
Op 5 december 2006 kreeg de toen 11-jarige Dorian van Sinterklaas een Xbox spelcomputer. Dorian was zuinig op het zakgeld dat hij kreeg, streek overhemden van familie en vrienden om een centje bij te verdienen, en kocht zich enkele spelletjes. Enkele dagen later is het gedaan met de pret, wanneer de Xbox keer op keer vastloopt.
Garantie
Nog in december 2006 gaan vader en zoon Hollander naar de Mediamarkt, waar ze de Xbox twee keer moeten inruilen, voordat ze een werkend exemplaar thuis hebben. Omdat de problemen zich blijven voordoen, gaan de Hollanders in augustus 2007 opnieuw naar de Mediamarkt. Ze ruilen onder garantie andermaal het apparaat in. Ze hebben nu de vierde Xbox in huis.
Begin 2008 gaat er opnieuw iets mis. De Xbox maakt nu op verschillende spellen boogvormige krassen, waardoor de spellen niet meer werken. Het spel Beowulf kan na een paar keer spelen de prullenbak in. De Hollanders zijn het omruilen van een in hun ogen ondeugdelijk product beu en nemen contact op met de helpdesk van Microsoft in Nederland. De klantenservice van Microsoft geeft aan dat de krassen alleen veroorzaakt kunnen worden wanneer de spelcomputer tijdens gebruik bewogen wordt, door verkeerd gebruik dus. Als Dorian bezweert dat dit niet het geval is, biedt Microsoft aan de spelcomputer af te halen om hem te repareren. Microsoft repareert vervolgens een prima functionerend moederbord, maar niet de dvd-speler, de oorzaak van het probleem. Amper weer terug in huize Hollander slaat de Xbox weer aan het krassen.
Wanneer de Hollanders in een brief aan Microsoft Nederland nogmaals hun beklag doen en aangeven nieuwe spellen te willen hebben plus een functionerende spelcomputer, ontvangen ze een maand later een brief van Microsoft uit Reading, Engeland, die hun opnieuw nul op het rekest geeft. De spelcomputer veroorzaakt geen krassen, dat doet Dorian zelf door hem te bewegen tijdens gebruik, en als hij nieuwe spellen wil, moet hij de uitgever van die spellen maar bellen.
Kassa
De houding van Microsoft is opmerkelijk, omdat de multinational in april 2007 al in een persverklaring aan VARA's consumentenprogramma Kassa het volgende liet weten: 'als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan'. Het bedrijf bood daarom aan de gewraakte spelcomputers te repareren en indien nodig voor vervangende discs te zorgen. Afgelopen juli bood Microsoft nogmaals aan alle klanten met slecht functionerende apparaten aan deze te vervangen of te repareren. Maar van deze verklaringen blijken de medewerkers van de Nederlandse helpdesk en de vestiging in Engeland op zijn minst slecht op de hoogte als puntje bij paaltje komt.
Voor Dorian zijn de druiven ondertussen zuur. Microsoft heeft inmiddels de vierde Xbox voor weer een nieuwe ingeruild, maar ook deze vijfde Xbox maakt krassen. Murw gebeukt door zoveel onwil en disrespect tegenover haar klanten, van wie een groot deel amper oud genoeg is om voor zijn rechten op te komen, besloten vader en zoon deze maand naar het kantongerecht te stappen. Ze eisen hun geld terug en hopen dat Microsoft Nederland zich volwassen opstelt en inhoudelijk op de zaak durft in te gaan, in plaats van zich te verschuilen achter het juridische loket in de VS, waar de Hollanders naar doorverwezen werden. Maar Microsoft wil vooralsnog niet inhoudelijk op de zaak reageren, laat het pr-bureau van de afdeling Nederland weten, 'omdat het om een juridische zaak gaat, en daar doen we geen uitspraken over'. Wel belde naar aanleiding van de dagvaarding de Xbox-servicedesk met de familie Hollander met de haastige belofte dat Mediamarkt met hen contact zou opnemen om alle schade te vergoeden. Tot op heden is dat echter niet gebeurd.
Al eerder spande een gedupeerde gamer een kort geding aan tegen zowel Microsoft als Bol.com. Zover kwam het niet, want Bol.com reageerde direct en gaf hem zowel een nieuwe Xbox, als nieuwe spellen. Bol.com handelt daarmee volgens het consumentenrecht, waarin staat dat je als consument terecht moet kunnen bij de winkel waar je je product hebt gekocht. De eerste keer werd Microsoft dus gered door Bol.com. Nu staat de multinational er alleen voor. Tegen een dertienjarige jongen.
Historie
In februari 2007 kwam aan het licht dat de populaire Xbox (aanschafprijs destijds ¤ 395) krassen op spel-dvd's kan veroorzaken. In Nederland stroomden duizenden klachten binnen na een uitzending van het televisieprogramma Kassa. Volgens Microsoft werden de krassen echter veroorzaakt door verkeerd gebruik van de Xbox. Betrokken spelcomputers zouden niet stabiel staan, waardoor de draaiende schijf in het apparaat tegen de lens aankomt. Thijs van Doorn stelde in februari van dit jaar nog namens Microsoft Nederland in deze krant dat een krassende Xbox een 'maandagmorgenmodel' zou zijn. Dus ging Kassa aan de slag: gedurende drie dagen testte de redactie de krasbestendigheid van de Xbox. Met als resultaat dat zelfs wanneer de Xbox stabiel geplaatst is, deze wel degelijk (cirkelvormige) krassen veroorzaakt op meerdere spellen, vooral bij Xboxen met de beruchte TSST-drive. Microsoft draaide bij, erkende dat de Xbox soms krassen veroorzaakt en bood vervangende spelcomputers en dvd's aan. Wat die toezegging waard is, moet dus nog blijken.
Ben je ook mooi klaar mee zeg. Mijn vader heeft altijd mooie oplossingen hiervoor. Mooiste verhaal was jaar of 10 geleden bij ESCOM. De printer wilde maar niet werken en toen we er mee terug gingen wilde men eigenlijk niet helpen met een hoop geouwehoer. Hij trekt daar een printer uit de etalage en loopt er zo mee richting de deur met een volle winkel verbazend achter zich latend.quote:
Die ook jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef FJD het volgende:
Vergeet de nieuwe CoD niet Frank! Die krijgt co-op story line
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solidquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef jpjedi het volgende:
is wanneer komt die uit??
MGS is de bomquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solid![]()
Sluit me aan bij Kevin. Je word opgenomen in een spannend verhaal. Je zit er echt in met je gedachte. Sommige spellen hebben goede sfeer en dit spel zeker ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solid![]()
Blijf het niks aan vinden. Dat sluip door, kruip door. Ik wil gewoon de hoek om rennen en dan iedereen dood schietenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sluit me aan bij Kevin. Je word opgenomen in een spannend verhaal. Je zit er echt in met je gedachte. Sommige spellen hebben goede sfeer en dit spel zeker ook.
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=cat&id=49quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik de patchs downloade nvan bf2 heb hem weer eens geinstaleerd :$
welke moet ik nemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=cat&id=49
WTF??quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
He Mulders, ik heb een India project gekregen
sterfquote:
quote:Jong Feyenoord is maandagavond de competitie voor beloften gestart met een 1-2 overwinning op Jong Ajax. In de Arena opende Leroy Fer na bijna een half uur spelen de score, na een solo langs meerdere Ajacieden. Na rust kwam Ajax via Edgar Manucharyan op gelijke hoogte. In blessuretijd was het Michal Janota die de winnende treffer maakte. In de ploeg van Alex Pastoor maakten naast Fer ook Kevin Hofland en Danny Buijs hun rentree na blessureleed.
Beide ploegen waren de eerste helft aan elkaar gewaagd, waarbij tot aan het doelpunt van Fer weinig grote kansen te zien waren. Bij zijn doelpunt zocht de middenvelder nadrukkelijk naar afspeelmogelijkheden, maar ging na het uitblijven hiervan voor eigen succes. Met resultaat, want Kenneth Vermeer was kansloos op de inzet van Fer: 0-1.
De beloften bleven rustig zoeken naar meer en het was dezelfde Fer die na ruim een half uur spelen na fel doorgaan op de linkerflank Jordao Pattinama bereikte. De aanvaller stuitte van dichtbij op Vermeer. Even daarvoor had Ajacied Edgar Manucharyan zijn volley maar net over zien gaan. Het was voor de buitenspeler de derde mogelijkheid van de wedstrijd, nadat hij eerder Darley met een schot op de proef had gesteld en een voorzet net over had gekopt. Het laatste woord voor de rust was wederom aan Fer. Zijn harde kopbal werd ternauwernood van de lijn gehaald.
Uit voorzorg bleven Hofland en Fer na de pauze achter in de kleedkamer. Buijs begon wel aan de tweede helft en was met een kopbal uit een corner direct dichtbij de 0-2. Aan de andere kant bleef Manucharyan gevaarlijk. De Ajacied schoot na ongeveer 55 minuten vanaf de rand van het zestienmetergebied in het zijnet.
Darley behield na een uur spelen met een knappe redding op een inzet van Darko Bodul Feyenoords voorsprong. Twee minuten later moest de Braziliaan het antwoord wel schuldig blijven, toen Manucharyan de doelman met een hard schot kansloos liet: 1-1.
Tegen het eind van de wedstrijd viel John Goossens in aan Amsterdamse zijde, maar de middenvelder kon al snel weer de kleedkamer opzoeken. Scheidsrechter Gözübüyük stuurde hem met rood van het veld vanwege een grove charge op Glenn Kobussen. Desondanks had Feyenoord aanvankelijk moeite de overtalsituatie uit te buiten en het mocht zelfs van geluk spreken dat het niet zelfs tegen een achterstand aanliep, toen Kevin Wattamaleo op de doellijn redding moest brengen.
Michal Janota besliste de wedstrijd in blessuretijd alsnog in Rotterdams voordeel. Na een knappe dribbel en dito voorzet van Mitchell Schet bleef de centrumspits voor het doel van Vermeer rustig. Janota kapte zijn directe tegenstander uit en gaf met een bekeken schot de doelman het nakijken. Zodoende wonnen de beloften terug op het hoogste niveau de eerste competitiewedstrijd van het seizoen.
Jong Ajax – Jong Feyenoord 1-2 (0-1)
Scoreverloop:
28´ 0-1 Fer
62´ 1-1 Manucharyan
90´ 1-2 Janota
Scheidsrechter: Gözübüyük
Geel: Anita, Manteiga
Rood: Goossens
Opstellingen:
Jong Ajax: Vermeer; Macintosh (46´ Will), Alderweireld, Blind, Supusepa; Anita, Sousa Campos (74´ Goossens), Sarpong; Manucharyan, Bodul en Luque (88´ Schell).
Jong Feyenoord: Darley; Tiendalli, Derijck, Hofland (46´ Nieveld), Wattamaleo; Buijs, Manteiga, Fer (46´ Kobussen); Janota, Schet en Pattinama.
Jippie, jammer dat we straks in t echie onderuit gaanquote:
Nee, tegen Barendrecht was ook maar een oefeningquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Jippie, jammer dat we straks in t echie onderuit gaan
Als de spits van Barendrecht net zo goed is als Huntelaar of Suljemani dan heb je een puntquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
Nee, tegen Barendrecht was ook maar een oefening
Je weetz toch, alle toppers spelen eerst bij Barendrecht voordat ze hogerop komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de spits van Barendrecht net zo goed is als Huntelaar of Suljemani dan heb je een punt
Of bij Quick Boysquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef staticdata het volgende:
Je weetz toch, alle toppers spelen eerst bij Barendrecht voordat ze hogerop komen![]()
Toppie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Tuurlijk staat dat aanbod nog, je kunt geloof ik online bestellen en betalen, dan kan ik het zelf op gaan halen. Alleen moet je je dan IDen dus dat zou via mijn Alternate account moeten.
Geen probleem
Check!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Als je tijd hebtmoet je maar komen Gmail chatten dan hebben we t ook wel over dat project
Whehe..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eentje voor in de MAT
Deze dan: slecht berijk met je wifi? probeer dit eens
![]()
Zou het echt waar zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..
ff mijn schoonpapa uit laten testen, die heeft maar een ontvangst van 10%
(Maar die gaat dan ook over grote afstand..)
Daar ging het topic toch ook over..??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?
Misschien moeten we weer naar GAM SCquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
En nog steeds geen poging om ons topic te sluiten voor de derde keer?![]()
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien moeten we een samenwerking met FOK! aangaan
Heb jij niet nog een server staan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef ursel het volgende:
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..![]()
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:26 schreef jpjedi het volgende:
Morguh dames.![]()
Ben toch weer eens stiekem aan het flirten met een nieuw gamesysteem. Iemand opmerkingen over de onderstaande setup?
Ik heb de Bestbuy gids van Tweaknerds als leidraad genomen en ik heb specifiek een grotere voeding gekozen om de mogelijkheid te hebben mijn video vermogen op te waarderen. Verder wil ik perse een Quadcore ook al kost me dat wat meer en is het nog steeds niet direct relevant. Geheugen is slecht leverbaar maar ik ga toch eventjes uit van deze set van 2x2. Waterkoeling heb ik achterwege gelaten omdat ik met mijn huidige systeem nu geen enorme verbeteringen heb gerealiseerd. Mocht ik naar een Hi-end waterkoel systeem gaan dan wordt het me teveel geknutsel.
Als behuizing heb ik de Coolermaster stacker 832 overwogen maar de Cosmos is stiller en mooier dus laat ik de "handigheid" van een stackerkast maar even varen.
Verder zoek ik ook nog een verzend adres die de boel wil herpakken in naamloze doosjes en met bubbelfolie om de componenten. Dan kan ik de invoerheffing in India van 34% besparen. De kast kan ik hier waarschijnlijk wel kopen.
Ferdi had zich al aangeboden een tijd geleden Maar weet niet of dat aanbod nog staat.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar geen uitbreidingsmogelijkheid meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfs
ik denk dat we een redelijk goed bf2 team op kunnen zetten. schrijven we ons in op clanbase en staan we binnen no time 1stequote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:59 schreef Sickert het volgende:
ja vooral als Jorrit niet mee doet en even gaat ballen
want dan winnen we namelijk
Ja kom gaan we gezellig gamen met iemand die zelf niet gezellig op TS isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef Sickert het volgende:
Nogmaals WNFN!!
Start 20:00 End: When te war is over!!
Joinen via Xfire
word voor mij waarschijnlijk een van de Gotland servers
ik iig zonder teamspeak.
Crossfire loopt nog steeds tegen scaling problemen aan in de opstelling van 2 4780`s. Daarbij is afmeting van de X2 ongeveer gelijk aan de 280 waarmee je kan stellen dat hij erg compact gebouwd is. Elke RV770 GPU krijgt een Gb aangemeten van de 2GB per kaart waar de 4870 los het met 512 mb per RV770 moet doen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfs
Als het maar niet dezelfde server is als de vorige keer..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef Sickert het volgende:
Nogmaals WNFN!!
Start 20:00 End: When te war is over!!
Joinen via Xfire
word voor mij waarschijnlijk een van de Gotland servers
ik iig zonder teamspeak.
Deze staat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil dan wel in het roze konijnen pak!
Tis vanaf 21 jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben dan 18 mag ik dan meedoen
Het is geen 1 aprilquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Sickert het volgende:
19 jaar
en elk jaar komt daar een jaar bij jeweetsch!
het is 18++ staat op wikipediaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
19 jaar
en elk jaar komt daar een jaar bij jeweetsch!
niet op onze wikiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het is 18++ staat op wikipedia
Nee nee nee...niet ik mafkees.....nog niet dan....het gaat over een ander bof memberquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:03 schreef FJD het volgende:
Je hebt haar zwanger gemaakt (nieuw kuikentje) en nu moet je verplicht trouwen?Wanneer is t vrijgezellenfeest
Gaan we naar Antwerpen naar de hoeren, heb daar goede verhalen over gehoord!
quote:"Feyenoord onderhandelt met Ajax over Perez"
Lunaticnews komt niet vaak met 'geruchten' over mogelijke aankopen. Maar als ze een gerucht plaatsen, blijkt het redelijk vaak erg betrouwbaar, zoals ook twee jaar geleden toen Lunaticnews als eerste de komst van Angelos Charisteas wist te melden. Wij van FR-Fans.nl hopen in het geval van het vandaag gemelde gerucht over een op hande zijnde transfer van Kenneth Perez dat onze collega's van Lunaticnews het mis hebben, danwel dat deze transfer op het laatste moment geen doorgang vindt.
Een speler die tot twee keer toe een contract bij Ajax heeft getekend, voor veel onrust zorgt binnen clubs waar hij heeft gespeeld, is wat ons betreft nog minder welkom dan 2 jaar geleden Angelos Charisteas al was.
Ook in juni 2007 werd Perez al in verband gebracht met Feyenoord, de Deen koos toen voor een avontuur bij Psv. Kenneth Perez Dåhl Jensen, wees verstandig en kom niet naar Feyenoord.
Om hier nog even op terug te komen. Ik kan geen auto lenen. Maar weet niet of baus nog busje van zijn werk kon lenen? Anders moeten we mischien gaan kijken wat de mogelijk heden zijn voor het huren van een auto.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef FJD het volgende:
Heeft er verder trouwens al iemand nagedacht over of hij een auto kan regelen of stel ik nou moeilijke vragen op de vroege ochtend?
Ik wacht het rustig af.Maar komt wel goed als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef FJD het volgende:
Ben al beetje aan t ouwehoeren met Ursel. Het is niet zo dat Alpe d'Huez op losse schroeven staat maar meer dat we kijken wat de beste optie is. Als Baus een busje weet te ritselen dan zijn we helemaal spekkoper natuurlijk. Scheelt jullie een hoop gedoe om in Eindhoven te komen en scheelt weer een zooi kosten voor t huren. Nu had Ursel een hele goedkope gevonden die niet voor de extra kilometers rekende
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef FJD het volgende:
Ben al beetje aan t ouwehoeren met Ursel. Het is niet zo dat Alpe d'Huez op losse schroeven staat maar meer dat we kijken wat de beste optie is. Als Baus een busje weet te ritselen dan zijn we helemaal spekkoper natuurlijk. Scheelt jullie een hoop gedoe om in Eindhoven te komen en scheelt weer een zooi kosten voor t huren. Nu had Ursel een hele goedkope gevonden die niet voor de extra kilometers rekende
Ligt ook een beetje aan welke kant je er tegen op fietst natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:14 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af.Maar komt wel goed als ik het zo hoorNu alleen nog veel trainen.
Posbank viel me trouwens mee. Alleen eind is vrij stijl.
de zware kant als ik ferdi moet geloven. Dus met rode fietspad aan de zijkantquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan welke kant je er tegen op fietst natuurlijk
quote:10. Verzorging Vreemdelingenlegioenprogramma in de Ardennen danwel aan Cote D'Azur (alleen op weekend/midweek of weekbasis)
11. Toevoegen Special Effects pakketten met o.a. flashbangs en rookgranaten
12. Toevoegen echte 'Black Hawk Down Hummers' aan de dagbeleving inclusief rijden onder begeleiding
13. Inhuren echte Bell Huey helicopter met M60 geschut
14. Verzorgen van speciale 'The Game' scenario's met figuranten (James Bond scenario's waarbij uw team zich bijvoorbeeld door een zwaarbewaakte C.Q.B. basis moet uitvechten)
15. Inhuren diverse andere legervoertuigen waaronder US Army trucks, Willy's Jeeps etc.
16. Inhuren 'War DJ' die de gehele dag de troops vermaakt met typische Army songs zoals 'Painted Black' en 'Brown Eyed Girl' etc.
17. Aanwezigheid van het 'Swedish Bikiniteam' die van invloed kunnen zijn op het moraal van uw groep.
18. Inhurenvan airsoft RPG Missile-lauchers tijdens de dagbeleving. Ook het inhuren van nachtkijkers en speciale tracers met speciale lichtspoormunitie is een optie.
19. Extra aankleding van het airsoftveld bijv. de aanwezigheid van zogenaamde Missile sites danwel radiobunkers of een helicopterwrak dat met special effects nog eens wordt versterkt.
20. Het verzorgen van een 'vijand' voor uw groep. Dit kan bijv. een politieeenheid zijn, een legerpeleton, een airsoftclub
quote:Wat?
Airsoften. Airsoften kun je zien als een kruising tussen paintballen en Battlefield 2; met replicas van echte wapens gaan we op een echt speelveld enkele militaire missies spelen. In het verleden is BoF al een keer wezen airsoften en dat was een groot succes.
Aansluitend op het airsoften gaan we BBQen bij de Little Creek Ranch in Aywaille. Vorig jaar hebben we ook gegeten bij de Little Creek Ranch en dat is uitstekend bevallen. Deze keer gaan we er voor zorgen dat er meer vlees is dan vorig jaar want dat bleek iets te weinig voor onze lege magen coool.gif
Na het BBQen is er ook de mogelijkheid om te blijven slapen bij de Little Creek Ranch. Op die manier kan iedereen 's avonds een biertje drinken en kunnen we nog een paar uur nalullen en bier drinken. Lijkt ons een mooie afsluiter voor een geweldige dag smile.gif Het probleem is wel dat er maar een beperkt aantal slaapplaatsen beschikbaar zijn. Hiervoor moet je je dus wel tijdig inschrijven. In totaal zijn er 16 slaapplaatsen op de grote slaapzaal en we kunnen als we snel zijn nog een zestal slaapplaatsen extra krijgen. Je kunt dus ook gewoon weer naar huis rijden na het airsoften!
Waar?
Het Belgische Aywaille. Dit ligt 35km onder Maastricht. We rijden vanaf Eindhoven samen op naar Aywaille dus wees niet bang als je het niet kunt vinden
Wanneer?
19 mei natuurlijk, dat staat in de TT mafketelWe zullen deze keer wederom rond 07:30 verzamelen in Eindhoven bij de van der Valk.
Hoeveel?
De volgende bedragen staan nog niet allemaal vast maar we gaan er vanuit dat ze redelijk accuraat zijn:
Airsoften kost 59,- p.p. waarvan 25,- voorschot is. De rest dien je zelf mee te nemen op de dag zelf.
BBQen kost 15,- p.p.
Slaapplaats kost 10,-p.p. (prijs stijgt met meer dan 16 deelnemers, de extra kamers zijn duurder)
Voor de gehele avond is de goede rekenaar dus 84,- kwijt. Er zullen nog een paar kleine onkosten bij komen en misschien dat we de lunch regelen voor bij het airsoften maar als we 85,- tot 90,- zeggen dan denken we redelijk accurraat te zijn. Uiteraard kun je ook besluiten om niet te BBQen en niet te blijven slapen, hierover meer in het volgende stukje.
Aanmelden
Door de animocheck weten we ongeveer op hoeveel mensen we moeten rekenen maar omdat nu ook de definitieve datum bekend is moet het voor iedereen toch wel mogelijk zijn om duidelijk aan te geven of hij/zij wel of niet meekan. De verdere gang van zaken is als volgt:
1. Je krijgt binnen twee weken een uitnodiging om het voorschot van 25 euro over te maken
2. Na 19 april (1 maand voor het airsoften) wordt het vooruitbetaalde bedrag niet meer terug betaald.
3. Wanneer je 2 weken voor het evenement afzegt ben je verplicht de resterende 34 euro over te maken. Anders moeten wij dat betalen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Goed nu dat duidelijk is gaan we door naar de gegevens die we graag van de deelnemers willen hebbenOmdat we zaken als de BBQ en de slaapplaatsen van tevoren moeten boeken willen we graag van iedereen weten aan welke activiteiten hij/zij graag mee wil doen. Daarom willen we jullie vragen om in dit topic de volgende gegevens te poste:
Je naam, of je gaat airsoften, of je gaat BBQen, of je blijft slapen, vanuit welke plaats je vertrekt, of je met eigen vervoer komt en hoeveel plaatsen je beschikbaar hebt voor BoFfers zonder eigen vervoer.
Op die manier kunnen wij als organisatie al een stuk verder komen met de planning.
De Deelnemers
* Raffie - AA + BBQ + SLAAP
* FJD - AA + BBQ + SLAAP
* IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
* BugWorks - AA + BBQ
* Timminator - AA + BBQ + SLAAP
* Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
* Postman - AA + BBQ + SLAAP
* Inco - AA + BBQ + SLAAP
* Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
* Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
* Mr. Baus - AA + SLAAP
* NLboy - AA + BBQ
* Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
* Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
* Ruud - AA
* Jeroen (Vriend Ruud) - AA
* Jp Jedi - AA + BBQ + SLAAP
* Battlelies - AA + BBQ + SLAAP
* 3lmo
* Bas (vriend van 3lmo)
* Martijn
* VonDutch
* Charlotte (vrouw VonDutch)
* Roland
* Ursel
* 2e vriend 3lmo
De kosten
We gaan er vanuit dat we voor 100,- het geheel moeten kunnen organiseren. Er zijn nog een paar variabelen dus we houden een kleine marge aan. Houden we geld over dan sponsoren we wat drankjes of wat extra vlees op de BBQ of ontbijt oid. Komt goed.
Homo's package: 100,- (Airsoften, BBQen & slapen)
Newbee package: 90,- (Airsoften & BBQen)
Baus package: 85,- (Airsoften & slapen)
Pussy's package: 59,- (Airsoften)
De rekening
35 66 41 430
tnv FJD Dorr
te Rozenburg
Vermeld duidelijk je FOK! usernaam, je e-mail adres of je BF2 ID of in ieder geval iets waaraan we je kunnen identificeren.
Betaaldatum en andere regeltjes
Vorige keer was de uiterste betaaldatum 1 maand en nu dus weer. Dat betekent dat alle betalingen binnen moeten zijn voor 19 april. Dat is over twee weken dus. Mensen die dan nog niet betaald hebben worden van de lijst geschrapt. Als je geluk hebt kun je met een late betaling alsnog mee maar de organisatie gaat niet voorschieten voor mensen die te lui zijn om binnen twee weken te betalen.
Er zijn 16 bedden op de slaapzaal
quote:Hoi Jean-Pierre,
20 December kan en dit kost per persoon die een huurkit (uniform, beschermbril, wapen naar keuze, 550 patronen) 60 Euro.
Verder zijn er extra opties mogelijk in de vorm van catering, militair vervoer etc. etc. > Check www.mxp.nu bij de rubriek arrangementen.
We kunnen als locatie in Kanne spelen, op een steenworp afstand van Maastricht!
Ik hoor het graag van je and hope to see you on the Battlefield!
Christian
Ik voor het Swedish Bikini Teamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:55 schreef staticdata het volgende:
wapen naar keuze. ik kies voor het rambo mes
Feli man..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef egg-bird het volgende:
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd *met dank aan viro dat ik me maar weer eens laat "zien" hier
gefeliciteerd dude. een getrouwd manquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef egg-bird het volgende:
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd *met dank aan viro dat ik me maar weer eens laat "zien" hier
Ursel, bedankt!. ff correctie. t was niet 18-8 maar 18-7 dus t is al weer meer dan een maand geleden dat wequote:
Op hyves kom ik niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Ursel, bedankt!. ff correctie. t was niet 18-8 maar 18-7 dus t is al weer meer dan een maand geleden dat wezijn...
chck mn hyvesmaar... daar staan wel 2 fotos
.
alles goed verder @ iedereen...
bf2 op pc ga ik niet meer aan beginnen. onlangs verhuisd. comp staat op een stoffig kamertje dus heb ik gaan zin in. Xbox 360 speel ik wel bf bad company op met viroooooooooooootje...
kzal eem kiekn wak kan doen joah!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Op hyves kom ik niet..
Dump maar foto's hier..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:04 schreef egg-bird het volgende:
[..]
kzal eem kiekn wak kan doen joah!
quote:Hey Jean-Pierre,
Niet in 2007 ... in 2006, om juist te zijn op 23 september 2006... 30 personen, waarvan ééntje van Islamitisch geloof die zelf zijn vlees zou meebrengen enz. enz. maar dan uiteindelijk toch afgehaakt heeft ... ? Ja hoor, dat weet ik nog. Jullie waren een toffe bende...
Wat jouw vraag betreft, dat kan voor ons. 20 December is nog ver weg, dus die datum staat nog vrij. Ik vermoed dat jullie willen overnachten op de slaapzaal ?
In principe wordt die vanaf 1 oktober niet meer verhuurd aangezien er geen verwarming is noch op de slaapzaal, noch in de sanitaire blok, maar voor zo'n "harde" mannen zoals jullie kan dat geen probleem zijn, niet ... ? Alleen hebben we "slechts" 16 bedden op de slaapzaal en nog wel 2 losse matrassen die op de grond kunnen gelegd worden, maar dan komen we nog 2 slaapplaatsen tekort. Wij hebben natuurlijk ook de bunkhouses vrij en we hebben ondertussen 3 mooie tweepersoonskamers bijgebouwd... Laat maar iets weten hoe jullie de verdeling zien. Hier komt de prijsinformatie :
Overnachting in
- slaapzaal = 12.5 Euro pp
- bunkhouse = 20 Euro pp
Jullie brengen zelf slaapzak en kussen mee.
- tweepersoonskamer = 60 Euro voor 2 personen. Hier is alles inbegrepen : zelfs handdoeken en zeep ...
BBQ = 15 Euro pp (3 stukken vlees pp) met frietjes of aardappelen in de schil, groenteschotel en indien gewenst ook deegwaren ...
Met vriendelijke groeten,
Jo
Niet te geloven .. 87 mln door de gootsteen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
@Jorrit.. Waren jullie nou overgenomen door Logica??
Mislukt ICT-project kost UWV miljoenen
haha ik kan t altijd een keer in de planning gooien...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Eggie!
Neem je haar mee naar het airsoften??
Wat moet lies dan doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef ursel het volgende:
Bedden op maken, eten verzorgen. Van bier voorzien op het slachtveld...
@foto..Keune foto, keun stel..
quote:
Dit nieuws is gelukkig pas twee maanden oudquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
@Jorrit.. Waren jullie nou overgenomen door Logica??
Mislukt ICT-project kost UWV miljoenen
thnx.!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef ursel het volgende:
Bedden op maken, eten verzorgen. Van bier voorzien op het slachtveld...
@foto..Keune foto, keun stel..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
![]()
had dr net nog aan de telefoon, ik zeg tegen haar dat we dus min of meer uitgenodigd zijn voor dat gebeuren. zij: Oh wat leuk, je moet echt gaan.
ik: ja WIJ zijn uitgenodigt.
zij: Oh dat is leuk:
ik: t is in de ardennen
zij: Leuk (ze vind dingen snel leuk)
ik: met -10 op een houten bed or worse. een matras zonder verwarming.
zei:![]()
dus als ik ga, dan kom ik waarschijnlijk alleen![]()
ach ja... ik zie t wel zitten alleen moet ik ff kijken of t er ook vanaf kan hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mompelt iets van Global warming en mijn opa die -10 alleen nog kan herinneren
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de nacht in de gezamenlijke slaapzaal.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik laat altijd "per ongeluk" zeepjes vallen tijdens het douchen.
Je kan toch ook 's avonds komen voor de BBQ en de feestavond. Laatste keer hebben we gepokerd en een zooitje gasten hebben de lokale Walen met hun eigen spel "nageltje tikken" vernederd.quote:
Super dat ze mee willen en ze zijn zeker welkom. Ik tel nu al een lijst van een man of 11 dus dat gaat lekker. Echter de zondag gaat voor veel mensen niet werken aangezien ze dan maandag vrij moeten nemen en dus de feestavond zwaar beperkt wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef Sickert het volgende:
Zeg pussy's ik heb ook 2 enthousiaste collega's gevonden voor het airsoften
alleen het probleem is wij werken alledrie op zaterdag.. en er kan er van ons maar 1 gemist worden (ik dan dus) zou het airsoften ook op een Zondag kunnen of vraag ik nu iets heel geks?
zijn wel 2 heel toffe gozers die echt in de groep passen
quote:Hoi Jean-Pierre,
Idd een bekende naam"-) das al weer een tijd geleden..
Zaterdag 20 december staat vrij om te reserveren..
Ps: we hebben wel een minimum van 25 deelnemers als reservering dus mochten jullie niet aan de 25 deelnemers komen dan kan ik nog wel 5 deelnemers toevoegen mocht je hier bezwaar tegen hebben dan kun je misschien zelf nog wat mensen toevoegen?
Gebruik bij een eventuele reservering het boekingsformulier op onze site deze staat onder de contact-button!
In een vervolg mailtje stuur ik je wat standaard Airsoftadventure info m.b.t. betaling/tijden/route etc.
Met vriendelijke groet,
Marcel
quote:Beste Jean-Pierre,
Hier even wat standaard info betreft Airsoftadventure.
Ons terrein +/- 14 ha ligt in de Ardennen in het plaatsje Awaille net onder Luik.
Omdat ons terrein midden in een bos ligt is ons meetingpoint in Aywaille op het supermarktparkeerterrein DEL-HAIZE.
Het minimaal aantal personen voor deelname ligt nu op 25 en maximaal 45 deelnemers.
Je kunt zelf een datum prikken o.v.b. dat deze vrij staat. (wij zijn het gehele jaar 7 dagen p/week open).
Gebruik bij een eventuele reservering van een speeldatum het boekingsformulier op onze site deze staat onder de contact-button!
Na reservering krijg je via mail een bevestiging of de speeldatum vastgelegd kan worden,de speeldatum wordt definitief vastgezet als het voorschot via bank voldaan is. (voorschot van 34,- euro p.p. en een restbedrag van 35,- euro p.p. op de speeldag).
Voorschot betaling verwachten we uiterlijk +/- twee weken na reservatie op Airsoftadventure rekening!
Kosten per deelnemer bedragen 69,- euro p.p. exl. lunch (voorschot 34,- /restbedrag op het speelveld 35,- euro)
Lunch 10,- euro extra p.p. (alleen als groep te reserveren!)
Airsoftadventure
Postbank rek.nr 3045079
Plaatsnaam: Krommenie
Vermeld a.u.b. je naam en speeldatum erbij.
IBAN: NL74 PSTB 0003 0450 79 BIC PSTBNL21
Incl. : Airsoftwapen,600bb's,complete uitrusting met broek /jas,USMC helmet,tactical Ops vest,Knee-pads,veiligheidsbril,het enige wat je zelf moet meenemen zijn goede berschoenen of legerkistjes/werkschoenen!!
Het gemiddelde wat op een dag wordt verschoten ligt op p.p. +/- op 1 tot 3 flesjes bb's (1 flesje = 600bb's a'5 euro p.stuk,één flesje zit al bij je uitrusting.
Belangrijke punten voor alle deelnemers! Ik verwacht dat de organisator dit aan alle deelnemers doorgeeft!raag goed stevig schoeisel i.v.m. ruig terrein!
Bergschoenen of legerkistjes/werkschoenen,geen gympen!! Deelnemers met gympen/sprortschoenen worden van deelname uitgesloten!!
*Alcoholhoudende dranken zijn op ons terrein niet toegestaan.
*Het evenement duurt de gehele dag van 10:00u t/m 16:00u.
*Mocht er geen lunch besteld zijn dan is het verstandig om genoeg eten en drinken mee te nemen!
*Brildragers neem je kleinste bril mee i.v.m. de veiligheidsbril (of beter je lenzen in!)
*Extra riem mee voor je camouflage broek
Hier volgt de route beschrijving vanaf NL:
Rijdt naar Maastricht,volg dan de borden Luik (Liegé),bij Luik volg je de borden Centre (dit is de route door het centrum van Luik en is het kortste naar Aywaille)
Houdt links aan langs het water,viaductjes onderdoor!
Hierna volg je de groene borden E25 richting Luxenburg.
Neem afslag 46 Aywaille.
Doorrijden tot de stoplichten hier rechtsaf.
Na ongeveer 500meter heb je rechts van de weg een groot bord met DEL-HAIZE hier meteen rechtsaf het parkeer terrein van supermarkt DEL-HAIZE op.
Hier is ruime parkeer gelegenheid. (straatnaam = Reu Dieupart)
Dit is ons verzamelpunt! Aanvangstijd:10:00u van hieruit rijden we naar ons terrein.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of bellen met de nummers:
+31636053926 Marcel/ +31630106489 Serco
Vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
Jeepee kan je op msn komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb even snel een topic in elkaar geflanst. Bewerking volgt later.
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=389
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef egg-bird het volgende:
ik moet zeggen. t klinkt / ziet er allemaal wel goed uit
Fer kan jij na me wachtwoord kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaal
toen helemaal in t begin. je weet wel. 3 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaal
Wat is je gebruikersnaam?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Fer kan jij na me wachtwoord kijkenals ik een emailtje aanvraag krijg ik hem niet binnen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kun jij die bulkmail fixen? Krijg niets verzonden :s
Tim is er al naar aan het kijken nu.![]()
vandaar ik geen vergeten wachtwoord op de email krijgquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]De webserver verstuurd al jaar en dag geen emails meer..
mja avond word denk ik geen optie voor die mannenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Super dat ze mee willen en ze zijn zeker welkom. Ik tel nu al een lijst van een man of 11 dus dat gaat lekker. Echter de zondag gaat voor veel mensen niet werken aangezien ze dan maandag vrij moeten nemen en dus de feestavond zwaar beperkt wordt.
Ik ben als optie ook aan het bekijken of we een nachtmissie kunnen doen met infrarood kijkers en lichtspoor airsoft. Hij heeft ondertussen verschillende moderne terreinen van urban tot forest. Een hummer bijvoorbeeld kost je 150 euro voor een dag inclusief M60.
Ik zal eens een bof forum topic gaan aanmaken anders dan zijn we alle info zo kwijt.
Vandaag weer richting Posbank gegaan, maar het wordt te vroeg donkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef FJD het volgende:
Pfff over kapot gaan gesprokenEerst 10km lang in de achtervolging op wielrenners die normaal gesproken al boven mijn normale trainingsinspanning liggen en vervolgens nog een km of 3 met z'n drieen jagen tegen de wind in. Pittige training zo
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vandaag weer richting Posbank gegaan, maar het wordt te vroeg donker
Vanwege werk verplichtingen wordt het nu lastig om door de weeks 60km te fietsen
Niet dat fietsen leuk is![]()
GVD weer lek gereden![]()
![]()
![]()
De hele velg en buitenband gecontroleerd, maar niks kunnen vinden
Denk dat ik van het weekend maar eens naar me fietsenboer ga en eens ga kijken of hij iets beters heeft, want zo is het echt niks. Het enige wat ik nu train is het banden wisselen en dat kan ik nu echt heel goed
Toch nog kleine 50km a 28km/uur.
Als we begin januari gaan dan kan ik wel mee denk ik, aangezien ik niet met oud en nieuw op vakantie wil zijn.
Ik hou het allemaal in de gaten
Tja, was het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kan ook eerder stoppen met werken
Vertel mij wat. Ik zat op de heenreis nog te vertellen tegen een vriend dat ik het fietsen nog steeds heel leuk vond, maar op de terugreis vond ik het ineens een stuk minderquote:jezus wat heb jij veel lekke banden zeg!
De lekke band van vorige week kwam door een steentje welke door de buitenband was gekomen. Die heb ik eruit gehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef FJD het volgende:
Jorrit, als je steeds je ventiel sloopt moet je eens naar je velg kijken. Bij mij was een keer die blauwe strip die in je velg ligt een tikje verschoven en toen sloopte ik continue m'n ventiel doordat die tegen de velg aan schuurde. Daar zit dan een braam of een onregelmatigheid op en dan rijd je heel snel lek.
leg er dan Continental 4000s bandjes op, al meer dan 5000 km zonder een lekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
GVD weer lek gereden![]()
![]()
![]()
De hele velg en buitenband gecontroleerd, maar niks kunnen vinden
DE loods?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:03 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen! Vandaag gaat er eindelijk echt gewerkt worden, ik mag de loods inLekker met bonnen goochelen
en ik ga jou ff toevoegen op x360quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef Keltie het volgende:
Arsenal zou De Guzman willen kopen voor 15 miljoen
Je denkt toch niet dat ik in zomaar een loods ga werken?quote:
ja maar welke is het nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in zomaar een loods ga werken?
De import loodsquote:
Gezelligquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en ik ga jou ff toevoegen op x360
Daar komen alle illegalen Nederland binnen en krijgen ze van The Greenery (lees: Ferdi) een komkommer!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke, zegt me niets
maar ik ben blij voor je
Vet Mag ik mee doen????quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar komen alle illegalen Nederland binnen en krijgen ze van The Greenery (lees: Ferdi) een komkommer!
luisterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat kan toch heel niet vanaf m'n werk?
Niet zo'n toontje ei-vogelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef egg-bird het volgende:
[..]
luister![]()
Als ik t kan op mn werk, moet jij t toch ook kunnen
gewoon naar xbox.nl gaan en dan ff inloggen en accepteren die handel
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet zo'n toontje ei-vogel
Je bent geaccepteerd
Waarom denk je dat die zijn vrouwtje zo snel getrouwd heeft dan??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bent net m'n vriendin; "doe dit, doe dat"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die zijn vrouwtje zo snel getrouwd heeft dan??
Eindelijk iemand gevonden die alles snel leuk vindt..
whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
Vanavond hopelijk PS3enIk twijfel nog een beetje over BC, misschien 2e hands.
Wees nou niet zo'n homo en koop dat spel gewoon!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
Vanavond hopelijk PS3enIk twijfel nog een beetje over BC, misschien 2e hands.
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wees nou niet zo'n homo en koop dat spel gewoon!
Wehe, ben binnenkort waarschijnlijk weer te bewonderen op het voetbalveld.
Der gaat een elftalleidster van een zaterdagmiddagelftal contact opnemen als het goed is
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar stond ik ook van te kijken eigenlijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbal
Jawel maar op Full HD hoort gewoon BR en om Frankie te stangen koop ik geen Denon maar een PS3quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef egg-bird het volgende:
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbal
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Keltie gaat op vrouwenvoetbal, onze stoere hooligan durft alleen met vrouwen te voetballen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:24 schreef Keltie het volgende:
Weer een Australie relatie slachtoffer..
Pwned...
heb laatst zo een set gekocht van H/K... beetje commercieel zou je haast zeggen maar potverdikke wat zit daar een geluid in voor de simpele consumentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel maar op Full HD hoort gewoon BR en om Frankie te stangen koop ik geen Denon maar een PS3
Het moet minimaal een Denon spelert zijn met een versterker van Onkyo en Q-343423487 speakers.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef egg-bird het volgende:
[..]
heb laatst zo een set gekocht van H/K... beetje commercieel zou je haast zeggen maar potverdikke wat zit daar een geluid in voor de simpele consument
had de volume op max staan en de film rambo heeft een mooi stukje met sniper rifle... man man werd bijna bang
wees maar niet bangquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het moet minimaal een Denon spelert zijn met een versterker van Onkyo en Q-343423487 speakers.
Anders is het te slecht voor woorden.
Tenminste, dat leek de strekking van het verhaal hier te zijn.. Niet dat ik het echt gevolgd heb ofzo... Weet je wat? Let maar niet op mij bij dit onderwerp
gebruik nu gewoon x aantal meter van monstercable.. voor 3.50 euro de meter ofzo... och iig goed afgeschermde kabels.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef FJD het volgende:
JP wat vindt jij eigenlijk van kabels? Geloof dat Frank zit te springen om jouw mening
Tis achterlijk rustig hieroquote:
Marantzquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wees maar niet bangk zal niet op je letten en deze opmerking volledig negeren
trouwens, tegen de tijd dat je ten eerste al t geld voor denon spul wilt geven, kun je net zo goed gaan voor een goede set van marantz met een set goede boxen van B&W met van der HUL kabelsdat is wel ultiem maar zo duur
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
leg er dan Continental 4000s bandjes op, al meer dan 5000 km zonder een lek
Geen happy ending dan....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Is ze nu al klaar met je thaise massage??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |