Ben je ook mooi klaar mee zeg. Mijn vader heeft altijd mooie oplossingen hiervoor. Mooiste verhaal was jaar of 10 geleden bij ESCOM. De printer wilde maar niet werken en toen we er mee terug gingen wilde men eigenlijk niet helpen met een hoop geouwehoer. Hij trekt daar een printer uit de etalage en loopt er zo mee richting de deur met een volle winkel verbazend achter zich latend.quote:
Die ook jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef FJD het volgende:
Vergeet de nieuwe CoD niet Frank! Die krijgt co-op story line
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solidquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef jpjedi het volgende:
is wanneer komt die uit??
MGS is de bomquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solid![]()
Sluit me aan bij Kevin. Je word opgenomen in een spannend verhaal. Je zit er echt in met je gedachte. Sommige spellen hebben goede sfeer en dit spel zeker ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je dan gelijk even aan mij uitleggen wat jij leuk vind aan metal gear solid![]()
Blijf het niks aan vinden. Dat sluip door, kruip door. Ik wil gewoon de hoek om rennen en dan iedereen dood schietenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sluit me aan bij Kevin. Je word opgenomen in een spannend verhaal. Je zit er echt in met je gedachte. Sommige spellen hebben goede sfeer en dit spel zeker ook.
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=cat&id=49quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik de patchs downloade nvan bf2 heb hem weer eens geinstaleerd :$
welke moet ik nemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://forum.i3d.net/downloads.php?do=cat&id=49
WTF??quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
He Mulders, ik heb een India project gekregen
sterfquote:
quote:Jong Feyenoord is maandagavond de competitie voor beloften gestart met een 1-2 overwinning op Jong Ajax. In de Arena opende Leroy Fer na bijna een half uur spelen de score, na een solo langs meerdere Ajacieden. Na rust kwam Ajax via Edgar Manucharyan op gelijke hoogte. In blessuretijd was het Michal Janota die de winnende treffer maakte. In de ploeg van Alex Pastoor maakten naast Fer ook Kevin Hofland en Danny Buijs hun rentree na blessureleed.
Beide ploegen waren de eerste helft aan elkaar gewaagd, waarbij tot aan het doelpunt van Fer weinig grote kansen te zien waren. Bij zijn doelpunt zocht de middenvelder nadrukkelijk naar afspeelmogelijkheden, maar ging na het uitblijven hiervan voor eigen succes. Met resultaat, want Kenneth Vermeer was kansloos op de inzet van Fer: 0-1.
De beloften bleven rustig zoeken naar meer en het was dezelfde Fer die na ruim een half uur spelen na fel doorgaan op de linkerflank Jordao Pattinama bereikte. De aanvaller stuitte van dichtbij op Vermeer. Even daarvoor had Ajacied Edgar Manucharyan zijn volley maar net over zien gaan. Het was voor de buitenspeler de derde mogelijkheid van de wedstrijd, nadat hij eerder Darley met een schot op de proef had gesteld en een voorzet net over had gekopt. Het laatste woord voor de rust was wederom aan Fer. Zijn harde kopbal werd ternauwernood van de lijn gehaald.
Uit voorzorg bleven Hofland en Fer na de pauze achter in de kleedkamer. Buijs begon wel aan de tweede helft en was met een kopbal uit een corner direct dichtbij de 0-2. Aan de andere kant bleef Manucharyan gevaarlijk. De Ajacied schoot na ongeveer 55 minuten vanaf de rand van het zestienmetergebied in het zijnet.
Darley behield na een uur spelen met een knappe redding op een inzet van Darko Bodul Feyenoords voorsprong. Twee minuten later moest de Braziliaan het antwoord wel schuldig blijven, toen Manucharyan de doelman met een hard schot kansloos liet: 1-1.
Tegen het eind van de wedstrijd viel John Goossens in aan Amsterdamse zijde, maar de middenvelder kon al snel weer de kleedkamer opzoeken. Scheidsrechter Gözübüyük stuurde hem met rood van het veld vanwege een grove charge op Glenn Kobussen. Desondanks had Feyenoord aanvankelijk moeite de overtalsituatie uit te buiten en het mocht zelfs van geluk spreken dat het niet zelfs tegen een achterstand aanliep, toen Kevin Wattamaleo op de doellijn redding moest brengen.
Michal Janota besliste de wedstrijd in blessuretijd alsnog in Rotterdams voordeel. Na een knappe dribbel en dito voorzet van Mitchell Schet bleef de centrumspits voor het doel van Vermeer rustig. Janota kapte zijn directe tegenstander uit en gaf met een bekeken schot de doelman het nakijken. Zodoende wonnen de beloften terug op het hoogste niveau de eerste competitiewedstrijd van het seizoen.
Jong Ajax – Jong Feyenoord 1-2 (0-1)
Scoreverloop:
28´ 0-1 Fer
62´ 1-1 Manucharyan
90´ 1-2 Janota
Scheidsrechter: Gözübüyük
Geel: Anita, Manteiga
Rood: Goossens
Opstellingen:
Jong Ajax: Vermeer; Macintosh (46´ Will), Alderweireld, Blind, Supusepa; Anita, Sousa Campos (74´ Goossens), Sarpong; Manucharyan, Bodul en Luque (88´ Schell).
Jong Feyenoord: Darley; Tiendalli, Derijck, Hofland (46´ Nieveld), Wattamaleo; Buijs, Manteiga, Fer (46´ Kobussen); Janota, Schet en Pattinama.
Jippie, jammer dat we straks in t echie onderuit gaanquote:
Nee, tegen Barendrecht was ook maar een oefeningquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Jippie, jammer dat we straks in t echie onderuit gaan
Als de spits van Barendrecht net zo goed is als Huntelaar of Suljemani dan heb je een puntquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:48 schreef staticdata het volgende:
Nee, tegen Barendrecht was ook maar een oefening
Je weetz toch, alle toppers spelen eerst bij Barendrecht voordat ze hogerop komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de spits van Barendrecht net zo goed is als Huntelaar of Suljemani dan heb je een punt
Of bij Quick Boysquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef staticdata het volgende:
Je weetz toch, alle toppers spelen eerst bij Barendrecht voordat ze hogerop komen![]()
Toppie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Tuurlijk staat dat aanbod nog, je kunt geloof ik online bestellen en betalen, dan kan ik het zelf op gaan halen. Alleen moet je je dan IDen dus dat zou via mijn Alternate account moeten.
Geen probleem
Check!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Als je tijd hebtmoet je maar komen Gmail chatten dan hebben we t ook wel over dat project
Whehe..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eentje voor in de MAT
Deze dan: slecht berijk met je wifi? probeer dit eens
![]()
Zou het echt waar zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..
ff mijn schoonpapa uit laten testen, die heeft maar een ontvangst van 10%
(Maar die gaat dan ook over grote afstand..)
Daar ging het topic toch ook over..??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?
Misschien moeten we weer naar GAM SCquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
En nog steeds geen poging om ons topic te sluiten voor de derde keer?![]()
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien moeten we een samenwerking met FOK! aangaan
Heb jij niet nog een server staan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef ursel het volgende:
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..![]()
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:26 schreef jpjedi het volgende:
Morguh dames.![]()
Ben toch weer eens stiekem aan het flirten met een nieuw gamesysteem. Iemand opmerkingen over de onderstaande setup?
Ik heb de Bestbuy gids van Tweaknerds als leidraad genomen en ik heb specifiek een grotere voeding gekozen om de mogelijkheid te hebben mijn video vermogen op te waarderen. Verder wil ik perse een Quadcore ook al kost me dat wat meer en is het nog steeds niet direct relevant. Geheugen is slecht leverbaar maar ik ga toch eventjes uit van deze set van 2x2. Waterkoeling heb ik achterwege gelaten omdat ik met mijn huidige systeem nu geen enorme verbeteringen heb gerealiseerd. Mocht ik naar een Hi-end waterkoel systeem gaan dan wordt het me teveel geknutsel.
Als behuizing heb ik de Coolermaster stacker 832 overwogen maar de Cosmos is stiller en mooier dus laat ik de "handigheid" van een stackerkast maar even varen.
Verder zoek ik ook nog een verzend adres die de boel wil herpakken in naamloze doosjes en met bubbelfolie om de componenten. Dan kan ik de invoerheffing in India van 34% besparen. De kast kan ik hier waarschijnlijk wel kopen.
Ferdi had zich al aangeboden een tijd geleden Maar weet niet of dat aanbod nog staat.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar geen uitbreidingsmogelijkheid meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |