Toppie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:35 schreef FJD het volgende:
Tuurlijk staat dat aanbod nog, je kunt geloof ik online bestellen en betalen, dan kan ik het zelf op gaan halen. Alleen moet je je dan IDen dus dat zou via mijn Alternate account moeten.
Geen probleem
Check!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Als je tijd hebtmoet je maar komen Gmail chatten dan hebben we t ook wel over dat project
Whehe..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eentje voor in de MAT
Deze dan: slecht berijk met je wifi? probeer dit eens
![]()
Zou het echt waar zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een modje langs geweest..
En dat zonder gedag te zeggen..
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..
ff mijn schoonpapa uit laten testen, die heeft maar een ontvangst van 10%
(Maar die gaat dan ook over grote afstand..)
Daar ging het topic toch ook over..??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je ook die reacties gelezen over de grammatica?
Misschien moeten we weer naar GAM SCquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
En nog steeds geen poging om ons topic te sluiten voor de derde keer?![]()
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien moeten we een samenwerking met FOK! aangaan
Heb jij niet nog een server staan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef ursel het volgende:
Oe.. ja.. dat zou uber wezen.. Misschien een multi clan oprichten ofzo..![]()
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:26 schreef jpjedi het volgende:
Morguh dames.![]()
Ben toch weer eens stiekem aan het flirten met een nieuw gamesysteem. Iemand opmerkingen over de onderstaande setup?
Ik heb de Bestbuy gids van Tweaknerds als leidraad genomen en ik heb specifiek een grotere voeding gekozen om de mogelijkheid te hebben mijn video vermogen op te waarderen. Verder wil ik perse een Quadcore ook al kost me dat wat meer en is het nog steeds niet direct relevant. Geheugen is slecht leverbaar maar ik ga toch eventjes uit van deze set van 2x2. Waterkoeling heb ik achterwege gelaten omdat ik met mijn huidige systeem nu geen enorme verbeteringen heb gerealiseerd. Mocht ik naar een Hi-end waterkoel systeem gaan dan wordt het me teveel geknutsel.
Als behuizing heb ik de Coolermaster stacker 832 overwogen maar de Cosmos is stiller en mooier dus laat ik de "handigheid" van een stackerkast maar even varen.
Verder zoek ik ook nog een verzend adres die de boel wil herpakken in naamloze doosjes en met bubbelfolie om de componenten. Dan kan ik de invoerheffing in India van 34% besparen. De kast kan ik hier waarschijnlijk wel kopen.
Ferdi had zich al aangeboden een tijd geleden Maar weet niet of dat aanbod nog staat.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar geen uitbreidingsmogelijkheid meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |