haha ik kan t altijd een keer in de planning gooien...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Eggie!
Neem je haar mee naar het airsoften??
Wat moet lies dan doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef ursel het volgende:
Bedden op maken, eten verzorgen. Van bier voorzien op het slachtveld...
@foto..Keune foto, keun stel..
quote:
Dit nieuws is gelukkig pas twee maanden oudquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
@Jorrit.. Waren jullie nou overgenomen door Logica??
Mislukt ICT-project kost UWV miljoenen
thnx.!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef ursel het volgende:
Bedden op maken, eten verzorgen. Van bier voorzien op het slachtveld...
@foto..Keune foto, keun stel..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
![]()
had dr net nog aan de telefoon, ik zeg tegen haar dat we dus min of meer uitgenodigd zijn voor dat gebeuren. zij: Oh wat leuk, je moet echt gaan.
ik: ja WIJ zijn uitgenodigt.
zij: Oh dat is leuk:
ik: t is in de ardennen
zij: Leuk (ze vind dingen snel leuk)
ik: met -10 op een houten bed or worse. een matras zonder verwarming.
zei:![]()
dus als ik ga, dan kom ik waarschijnlijk alleen![]()
ach ja... ik zie t wel zitten alleen moet ik ff kijken of t er ook vanaf kan hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Mompelt iets van Global warming en mijn opa die -10 alleen nog kan herinneren
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de nacht in de gezamenlijke slaapzaal.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik laat altijd "per ongeluk" zeepjes vallen tijdens het douchen.
Je kan toch ook 's avonds komen voor de BBQ en de feestavond. Laatste keer hebben we gepokerd en een zooitje gasten hebben de lokale Walen met hun eigen spel "nageltje tikken" vernederd.quote:
Super dat ze mee willen en ze zijn zeker welkom. Ik tel nu al een lijst van een man of 11 dus dat gaat lekker. Echter de zondag gaat voor veel mensen niet werken aangezien ze dan maandag vrij moeten nemen en dus de feestavond zwaar beperkt wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef Sickert het volgende:
Zeg pussy's ik heb ook 2 enthousiaste collega's gevonden voor het airsoften
alleen het probleem is wij werken alledrie op zaterdag.. en er kan er van ons maar 1 gemist worden (ik dan dus) zou het airsoften ook op een Zondag kunnen of vraag ik nu iets heel geks?
zijn wel 2 heel toffe gozers die echt in de groep passen
quote:Hoi Jean-Pierre,
Idd een bekende naam"-) das al weer een tijd geleden..
Zaterdag 20 december staat vrij om te reserveren..
Ps: we hebben wel een minimum van 25 deelnemers als reservering dus mochten jullie niet aan de 25 deelnemers komen dan kan ik nog wel 5 deelnemers toevoegen mocht je hier bezwaar tegen hebben dan kun je misschien zelf nog wat mensen toevoegen?
Gebruik bij een eventuele reservering het boekingsformulier op onze site deze staat onder de contact-button!
In een vervolg mailtje stuur ik je wat standaard Airsoftadventure info m.b.t. betaling/tijden/route etc.
Met vriendelijke groet,
Marcel
quote:Beste Jean-Pierre,
Hier even wat standaard info betreft Airsoftadventure.
Ons terrein +/- 14 ha ligt in de Ardennen in het plaatsje Awaille net onder Luik.
Omdat ons terrein midden in een bos ligt is ons meetingpoint in Aywaille op het supermarktparkeerterrein DEL-HAIZE.
Het minimaal aantal personen voor deelname ligt nu op 25 en maximaal 45 deelnemers.
Je kunt zelf een datum prikken o.v.b. dat deze vrij staat. (wij zijn het gehele jaar 7 dagen p/week open).
Gebruik bij een eventuele reservering van een speeldatum het boekingsformulier op onze site deze staat onder de contact-button!
Na reservering krijg je via mail een bevestiging of de speeldatum vastgelegd kan worden,de speeldatum wordt definitief vastgezet als het voorschot via bank voldaan is. (voorschot van 34,- euro p.p. en een restbedrag van 35,- euro p.p. op de speeldag).
Voorschot betaling verwachten we uiterlijk +/- twee weken na reservatie op Airsoftadventure rekening!
Kosten per deelnemer bedragen 69,- euro p.p. exl. lunch (voorschot 34,- /restbedrag op het speelveld 35,- euro)
Lunch 10,- euro extra p.p. (alleen als groep te reserveren!)
Airsoftadventure
Postbank rek.nr 3045079
Plaatsnaam: Krommenie
Vermeld a.u.b. je naam en speeldatum erbij.
IBAN: NL74 PSTB 0003 0450 79 BIC PSTBNL21
Incl. : Airsoftwapen,600bb's,complete uitrusting met broek /jas,USMC helmet,tactical Ops vest,Knee-pads,veiligheidsbril,het enige wat je zelf moet meenemen zijn goede berschoenen of legerkistjes/werkschoenen!!
Het gemiddelde wat op een dag wordt verschoten ligt op p.p. +/- op 1 tot 3 flesjes bb's (1 flesje = 600bb's a'5 euro p.stuk,één flesje zit al bij je uitrusting.
Belangrijke punten voor alle deelnemers! Ik verwacht dat de organisator dit aan alle deelnemers doorgeeft!raag goed stevig schoeisel i.v.m. ruig terrein!
Bergschoenen of legerkistjes/werkschoenen,geen gympen!! Deelnemers met gympen/sprortschoenen worden van deelname uitgesloten!!
*Alcoholhoudende dranken zijn op ons terrein niet toegestaan.
*Het evenement duurt de gehele dag van 10:00u t/m 16:00u.
*Mocht er geen lunch besteld zijn dan is het verstandig om genoeg eten en drinken mee te nemen!
*Brildragers neem je kleinste bril mee i.v.m. de veiligheidsbril (of beter je lenzen in!)
*Extra riem mee voor je camouflage broek
Hier volgt de route beschrijving vanaf NL:
Rijdt naar Maastricht,volg dan de borden Luik (Liegé),bij Luik volg je de borden Centre (dit is de route door het centrum van Luik en is het kortste naar Aywaille)
Houdt links aan langs het water,viaductjes onderdoor!
Hierna volg je de groene borden E25 richting Luxenburg.
Neem afslag 46 Aywaille.
Doorrijden tot de stoplichten hier rechtsaf.
Na ongeveer 500meter heb je rechts van de weg een groot bord met DEL-HAIZE hier meteen rechtsaf het parkeer terrein van supermarkt DEL-HAIZE op.
Hier is ruime parkeer gelegenheid. (straatnaam = Reu Dieupart)
Dit is ons verzamelpunt! Aanvangstijd:10:00u van hieruit rijden we naar ons terrein.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons altijd een mailtje sturen of bellen met de nummers:
+31636053926 Marcel/ +31630106489 Serco
Vriendelijke groet,
Marcel Blanchemanche
Jeepee kan je op msn komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb even snel een topic in elkaar geflanst. Bewerking volgt later.
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=389
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef egg-bird het volgende:
ik moet zeggen. t klinkt / ziet er allemaal wel goed uit
Fer kan jij na me wachtwoord kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaal
toen helemaal in t begin. je weet wel. 3 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt gaaf. Vooral die avonden bij LC zijn geniaal
Wat is je gebruikersnaam?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Fer kan jij na me wachtwoord kijkenals ik een emailtje aanvraag krijg ik hem niet binnen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kun jij die bulkmail fixen? Krijg niets verzonden :s
Tim is er al naar aan het kijken nu.![]()
vandaar ik geen vergeten wachtwoord op de email krijgquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]De webserver verstuurd al jaar en dag geen emails meer..
mja avond word denk ik geen optie voor die mannenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Super dat ze mee willen en ze zijn zeker welkom. Ik tel nu al een lijst van een man of 11 dus dat gaat lekker. Echter de zondag gaat voor veel mensen niet werken aangezien ze dan maandag vrij moeten nemen en dus de feestavond zwaar beperkt wordt.
Ik ben als optie ook aan het bekijken of we een nachtmissie kunnen doen met infrarood kijkers en lichtspoor airsoft. Hij heeft ondertussen verschillende moderne terreinen van urban tot forest. Een hummer bijvoorbeeld kost je 150 euro voor een dag inclusief M60.
Ik zal eens een bof forum topic gaan aanmaken anders dan zijn we alle info zo kwijt.
Vandaag weer richting Posbank gegaan, maar het wordt te vroeg donkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef FJD het volgende:
Pfff over kapot gaan gesprokenEerst 10km lang in de achtervolging op wielrenners die normaal gesproken al boven mijn normale trainingsinspanning liggen en vervolgens nog een km of 3 met z'n drieen jagen tegen de wind in. Pittige training zo
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vandaag weer richting Posbank gegaan, maar het wordt te vroeg donker
Vanwege werk verplichtingen wordt het nu lastig om door de weeks 60km te fietsen
Niet dat fietsen leuk is![]()
GVD weer lek gereden![]()
![]()
![]()
De hele velg en buitenband gecontroleerd, maar niks kunnen vinden
Denk dat ik van het weekend maar eens naar me fietsenboer ga en eens ga kijken of hij iets beters heeft, want zo is het echt niks. Het enige wat ik nu train is het banden wisselen en dat kan ik nu echt heel goed
Toch nog kleine 50km a 28km/uur.
Als we begin januari gaan dan kan ik wel mee denk ik, aangezien ik niet met oud en nieuw op vakantie wil zijn.
Ik hou het allemaal in de gaten
Tja, was het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kan ook eerder stoppen met werken
Vertel mij wat. Ik zat op de heenreis nog te vertellen tegen een vriend dat ik het fietsen nog steeds heel leuk vond, maar op de terugreis vond ik het ineens een stuk minderquote:jezus wat heb jij veel lekke banden zeg!
De lekke band van vorige week kwam door een steentje welke door de buitenband was gekomen. Die heb ik eruit gehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef FJD het volgende:
Jorrit, als je steeds je ventiel sloopt moet je eens naar je velg kijken. Bij mij was een keer die blauwe strip die in je velg ligt een tikje verschoven en toen sloopte ik continue m'n ventiel doordat die tegen de velg aan schuurde. Daar zit dan een braam of een onregelmatigheid op en dan rijd je heel snel lek.
leg er dan Continental 4000s bandjes op, al meer dan 5000 km zonder een lekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
GVD weer lek gereden![]()
![]()
![]()
De hele velg en buitenband gecontroleerd, maar niks kunnen vinden
DE loods?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:03 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen! Vandaag gaat er eindelijk echt gewerkt worden, ik mag de loods inLekker met bonnen goochelen
en ik ga jou ff toevoegen op x360quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef Keltie het volgende:
Arsenal zou De Guzman willen kopen voor 15 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |