DE loods?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:03 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen! Vandaag gaat er eindelijk echt gewerkt worden, ik mag de loods inLekker met bonnen goochelen
en ik ga jou ff toevoegen op x360quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef Keltie het volgende:
Arsenal zou De Guzman willen kopen voor 15 miljoen
Je denkt toch niet dat ik in zomaar een loods ga werken?quote:
ja maar welke is het nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik in zomaar een loods ga werken?
De import loodsquote:
Gezelligquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en ik ga jou ff toevoegen op x360
Daar komen alle illegalen Nederland binnen en krijgen ze van The Greenery (lees: Ferdi) een komkommer!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oke, zegt me niets
maar ik ben blij voor je
Vet Mag ik mee doen????quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar komen alle illegalen Nederland binnen en krijgen ze van The Greenery (lees: Ferdi) een komkommer!
luisterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat kan toch heel niet vanaf m'n werk?
Niet zo'n toontje ei-vogelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef egg-bird het volgende:
[..]
luister![]()
Als ik t kan op mn werk, moet jij t toch ook kunnen
gewoon naar xbox.nl gaan en dan ff inloggen en accepteren die handel
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet zo'n toontje ei-vogel
Je bent geaccepteerd
Waarom denk je dat die zijn vrouwtje zo snel getrouwd heeft dan??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bent net m'n vriendin; "doe dit, doe dat"
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die zijn vrouwtje zo snel getrouwd heeft dan??
Eindelijk iemand gevonden die alles snel leuk vindt..
whut?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
Vanavond hopelijk PS3enIk twijfel nog een beetje over BC, misschien 2e hands.
Wees nou niet zo'n homo en koop dat spel gewoon!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
Vanavond hopelijk PS3enIk twijfel nog een beetje over BC, misschien 2e hands.
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wees nou niet zo'n homo en koop dat spel gewoon!
Wehe, ben binnenkort waarschijnlijk weer te bewonderen op het voetbalveld.
Der gaat een elftalleidster van een zaterdagmiddagelftal contact opnemen als het goed is
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar stond ik ook van te kijken eigenlijk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbal
Jawel maar op Full HD hoort gewoon BR en om Frankie te stangen koop ik geen Denon maar een PS3quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef egg-bird het volgende:
leidster nog wel.... kelty ruikt een zure sloot en is meteen te porren voor een potje voetbal
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Keltie gaat op vrouwenvoetbal, onze stoere hooligan durft alleen met vrouwen te voetballen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:24 schreef Keltie het volgende:
Weer een Australie relatie slachtoffer..
Pwned...
heb laatst zo een set gekocht van H/K... beetje commercieel zou je haast zeggen maar potverdikke wat zit daar een geluid in voor de simpele consumentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel maar op Full HD hoort gewoon BR en om Frankie te stangen koop ik geen Denon maar een PS3
Het moet minimaal een Denon spelert zijn met een versterker van Onkyo en Q-343423487 speakers.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef egg-bird het volgende:
[..]
heb laatst zo een set gekocht van H/K... beetje commercieel zou je haast zeggen maar potverdikke wat zit daar een geluid in voor de simpele consument
had de volume op max staan en de film rambo heeft een mooi stukje met sniper rifle... man man werd bijna bang
wees maar niet bangquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het moet minimaal een Denon spelert zijn met een versterker van Onkyo en Q-343423487 speakers.
Anders is het te slecht voor woorden.
Tenminste, dat leek de strekking van het verhaal hier te zijn.. Niet dat ik het echt gevolgd heb ofzo... Weet je wat? Let maar niet op mij bij dit onderwerp
gebruik nu gewoon x aantal meter van monstercable.. voor 3.50 euro de meter ofzo... och iig goed afgeschermde kabels.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef FJD het volgende:
JP wat vindt jij eigenlijk van kabels? Geloof dat Frank zit te springen om jouw mening
Tis achterlijk rustig hieroquote:
Marantzquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wees maar niet bangk zal niet op je letten en deze opmerking volledig negeren
trouwens, tegen de tijd dat je ten eerste al t geld voor denon spul wilt geven, kun je net zo goed gaan voor een goede set van marantz met een set goede boxen van B&W met van der HUL kabelsdat is wel ultiem maar zo duur
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
leg er dan Continental 4000s bandjes op, al meer dan 5000 km zonder een lek
Geen happy ending dan....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Is ze nu al klaar met je thaise massage??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |