abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61136398
morgen avond bf2!

WNFN!
Narf!
pi_61136416
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Heb jij niet nog een server staan?
ik denk dat we een redelijk goed bf2 team op kunnen zetten. schrijven we ons in op clanbase en staan we binnen no time 1ste
pi_61136494
ja vooral als Jorrit niet mee doet en even gaat ballen
want dan winnen we namelijk
Narf!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:03 #154
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61136548
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Heb jij niet nog een server staan?
Thuis in de kast..
Beetje stof happen enzo..
pi_61136883
Nogmaals WNFN!!

Start 20:00 End: When te war is over!!

Joinen via Xfire
word voor mij waarschijnlijk een van de Gotland servers
ik iig zonder teamspeak.
Narf!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:23:54 #156
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61137082
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:59 schreef Sickert het volgende:
ja vooral als Jorrit niet mee doet en even gaat ballen
want dan winnen we namelijk

Die gasten moeten echt slecht zijn geweest
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_61138722
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef Sickert het volgende:
Nogmaals WNFN!!

Joinen via Xfire
ik iig zonder teamspeak.
Ja kom gaan we gezellig gamen met iemand die zelf niet gezellig op TS is
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_61139263
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:46 schreef Viro het volgende:

[..]

Gooi de Ati 4780 X2 eruit en ga crossfire met de 4870 ben je goedkoper uit en heb je zelfde preformence of beter zelfs
Crossfire loopt nog steeds tegen scaling problemen aan in de opstelling van 2 4780`s. Daarbij is afmeting van de X2 ongeveer gelijk aan de 280 waarmee je kan stellen dat hij erg compact gebouwd is. Elke RV770 GPU krijgt een Gb aangemeten van de 2GB per kaart waar de 4870 los het met 512 mb per RV770 moet doen..

En natuurlijk lekker de ruimte houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 26-08-2008 16:57:58 ]
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:49:14 #159
63192 ursel
pi_61139391
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:15 schreef Sickert het volgende:
Nogmaals WNFN!!

Joinen via Xfire
ik iig zonder teamspeak.
Als het maar niet dezelfde server is als de vorige keer..
Zal vanaaf wel ff kijken waar dat aan lag dat ik er niet op kon komen..
pi_61147249
Zat vanavond nog eens met Lies terug te denken aan dat airsoft weekend en die feest avond in rivercreek.

Man wat was dat gezellig...

Als dat nu eens plannen zo net voor kerst! wij moeten naar NL voor visa vernieuwing voor de 17e december. Wie is er game?
pi_61147408
I'm in! Wel even kijken naar de aanbieder, of er nog andere opties zijn.
pi_61147421
ik ben dan 18 mag ik dan meedoen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_61147431
ik wil dan wel in het roze konijnen pak!
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_61148034
.

[ Bericht 99% gewijzigd door FJD op 26-08-2008 20:13:47 ]
pi_61148041
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil dan wel in het roze konijnen pak!
Deze staat.

Dat wordt een Fox-hunt
pi_61148386
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben dan 18 mag ik dan meedoen
Tis vanaf 21 jaar
pi_61148461
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef staticdata het volgende:

[..]

Tis vanaf 21 jaar
Het is geen 1 april
pi_61148466
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef staticdata het volgende:

[..]

Tis vanaf 21 jaar
19 jaar
en elk jaar komt daar een jaar bij jeweetsch!
Narf!
pi_61148539
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Sickert het volgende:
19 jaar
pi_61148583
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Sickert het volgende:

[..]

19 jaar
het is 18++ staat op wikipedia
pi_61148889
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

het is 18++ staat op wikipedia
niet op onze wiki
Narf!
pi_61151269
Let me guess, you found nazi's and you want them dead
pi_61151578
Rebus :
= op 18/08
pi_61151669
Je hebt haar zwanger gemaakt (nieuw kuikentje) en nu moet je verplicht trouwen? Wanneer is t vrijgezellenfeest Gaan we naar Antwerpen naar de hoeren, heb daar goede verhalen over gehoord!
pi_61151834
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:03 schreef FJD het volgende:
Je hebt haar zwanger gemaakt (nieuw kuikentje) en nu moet je verplicht trouwen? Wanneer is t vrijgezellenfeest Gaan we naar Antwerpen naar de hoeren, heb daar goede verhalen over gehoord!
Nee nee nee...niet ik mafkees.....nog niet dan....het gaat over een ander bof member
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:17:01 #176
63192 ursel
pi_61152176
eggbird??
pi_61152269
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:17 schreef ursel het volgende:
eggbird??

* viro ursel aai over bol geeft
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:27:45 #178
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61152585
quote:
"Feyenoord onderhandelt met Ajax over Perez"

Lunaticnews komt niet vaak met 'geruchten' over mogelijke aankopen. Maar als ze een gerucht plaatsen, blijkt het redelijk vaak erg betrouwbaar, zoals ook twee jaar geleden toen Lunaticnews als eerste de komst van Angelos Charisteas wist te melden. Wij van FR-Fans.nl hopen in het geval van het vandaag gemelde gerucht over een op hande zijnde transfer van Kenneth Perez dat onze collega's van Lunaticnews het mis hebben, danwel dat deze transfer op het laatste moment geen doorgang vindt.
Een speler die tot twee keer toe een contract bij Ajax heeft getekend, voor veel onrust zorgt binnen clubs waar hij heeft gespeeld, is wat ons betreft nog minder welkom dan 2 jaar geleden Angelos Charisteas al was.

Ook in juni 2007 werd Perez al in verband gebracht met Feyenoord, de Deen koos toen voor een avontuur bij Psv. Kenneth Perez Dåhl Jensen, wees verstandig en kom niet naar Feyenoord.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:38:31 #179
63192 ursel
pi_61152979
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Las het al ja..
Krijgen ze die stelende verdediger er gratis bij zeker..
pi_61153309
Belle Perez
pi_61153579
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef FJD het volgende:
Heeft er verder trouwens al iemand nagedacht over of hij een auto kan regelen of stel ik nou moeilijke vragen op de vroege ochtend?
Om hier nog even op terug te komen. Ik kan geen auto lenen. Maar weet niet of baus nog busje van zijn werk kon lenen? Anders moeten we mischien gaan kijken wat de mogelijk heden zijn voor het huren van een auto.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_61153740
Ben al beetje aan t ouwehoeren met Ursel. Het is niet zo dat Alpe d'Huez op losse schroeven staat maar meer dat we kijken wat de beste optie is. Als Baus een busje weet te ritselen dan zijn we helemaal spekkoper natuurlijk. Scheelt jullie een hoop gedoe om in Eindhoven te komen en scheelt weer een zooi kosten voor t huren. Nu had Ursel een hele goedkope gevonden die niet voor de extra kilometers rekende
pi_61154215
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef FJD het volgende:
Ben al beetje aan t ouwehoeren met Ursel. Het is niet zo dat Alpe d'Huez op losse schroeven staat maar meer dat we kijken wat de beste optie is. Als Baus een busje weet te ritselen dan zijn we helemaal spekkoper natuurlijk. Scheelt jullie een hoop gedoe om in Eindhoven te komen en scheelt weer een zooi kosten voor t huren. Nu had Ursel een hele goedkope gevonden die niet voor de extra kilometers rekende
Ik wacht het rustig af.Maar komt wel goed als ik het zo hoor Nu alleen nog veel trainen.
Posbank viel me trouwens mee. Alleen eind is vrij stijl.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:14:54 #184
63192 ursel
pi_61154222
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef FJD het volgende:

Wordt dan wel een Solutia personeelsuitje..
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:46:25 #185
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61155203
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:14 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Ik wacht het rustig af.Maar komt wel goed als ik het zo hoor Nu alleen nog veel trainen.
Posbank viel me trouwens mee. Alleen eind is vrij stijl.
Ligt ook een beetje aan welke kant je er tegen op fietst natuurlijk

Ik ga morgen met een vriend mee fietsen die naar Eerbeek moet, dus denk dat ik dan even doortrek naar de Posbank, kan wel weer een beetje training gebruiken.
Het is weernog steeds druk op het werk en dus weer overwerken
Heb al aangegeven dat vanwege mijn trainingsschema ik niet te veel kan overwerken

@JP: December gaat hem voor mij waarschijnlijk niet worden, aangezien ik dan op vakantie hoop te zijn. Mocht ik dat allemaal niet voor elkaar krijgen dan ben ik natuurlijk weer van de partij
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_61155533
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan welke kant je er tegen op fietst natuurlijk

de zware kant als ik ferdi moet geloven. Dus met rode fietspad aan de zijkant
pi_61158016
Eerst maar eens wat animo proeven en dan maak ik wel weer een topic op BoF forum. Aangezien we moeten mikken op ongeveer 20 deelnemers om het te kunnen realiseren zullen we weer de balans moeten zoeken tussen BoF en BoF vrienden. Ik denk dan aan de maten van Jorrit die de meeste hier wel kennen (Jort), Tinus, Tim. Ik zou voorstellen dat ze minimaal een keer mee geweest moeten zijn voordat ze nu kunnen inschrijven.

Samengevat:

Wat:
-Airsoften
-Feestavondje little creek ranche

Who`s in:
-Ferdi
-JP
-Lies
-Jorrit (voorbehoud van waarschijnlijke vakantie)

Wanneer:
-20-21 December

Waar:
-Ardennen, 35km onder Maastricht (Gebied rond Comblain-la-tour & Ayewaille)
AIRSOFT:
-http://www.militaryxperience.nl/mxp_arrangementen.htm (Nu met vele terreinen)
OF
-http://www.airsoftadventure.nl/ (Indien organisatorisch talent Marcel het nog draaiend heeft gehouden)
FEESSIE:
-http://www.littlecreek.be (overnachting, BBQ en gezellige bar)

Wat indrukken:

Link verslag
foto`s algemeen

Christian van MXP heeft wel hele gave opties zeg:
quote:
10. Verzorging Vreemdelingenlegioenprogramma in de Ardennen danwel aan Cote D'Azur (alleen op weekend/midweek of weekbasis)

11. Toevoegen Special Effects pakketten met o.a. flashbangs en rookgranaten

12. Toevoegen echte 'Black Hawk Down Hummers' aan de dagbeleving inclusief rijden onder begeleiding

13. Inhuren echte Bell Huey helicopter met M60 geschut

14. Verzorgen van speciale 'The Game' scenario's met figuranten (James Bond scenario's waarbij uw team zich bijvoorbeeld door een zwaarbewaakte C.Q.B. basis moet uitvechten)

15. Inhuren diverse andere legervoertuigen waaronder US Army trucks, Willy's Jeeps etc.

16. Inhuren 'War DJ' die de gehele dag de troops vermaakt met typische Army songs zoals 'Painted Black' en 'Brown Eyed Girl' etc.

17. Aanwezigheid van het 'Swedish Bikiniteam' die van invloed kunnen zijn op het moraal van uw groep.

18. Inhurenvan airsoft RPG Missile-lauchers tijdens de dagbeleving. Ook het inhuren van nachtkijkers en speciale tracers met speciale lichtspoormunitie is een optie.

19. Extra aankleding van het airsoftveld bijv. de aanwezigheid van zogenaamde Missile sites danwel radiobunkers of een helicopterwrak dat met special effects nog eens wordt versterkt.

20. Het verzorgen van een 'vijand' voor uw groep. Dit kan bijv. een politieeenheid zijn, een legerpeleton, een airsoftclub

Vorige editie:
quote:
Wat?
Airsoften. Airsoften kun je zien als een kruising tussen paintballen en Battlefield 2; met replicas van echte wapens gaan we op een echt speelveld enkele militaire missies spelen. In het verleden is BoF al een keer wezen airsoften en dat was een groot succes.

Aansluitend op het airsoften gaan we BBQen bij de Little Creek Ranch in Aywaille. Vorig jaar hebben we ook gegeten bij de Little Creek Ranch en dat is uitstekend bevallen. Deze keer gaan we er voor zorgen dat er meer vlees is dan vorig jaar want dat bleek iets te weinig voor onze lege magen coool.gif

Na het BBQen is er ook de mogelijkheid om te blijven slapen bij de Little Creek Ranch. Op die manier kan iedereen 's avonds een biertje drinken en kunnen we nog een paar uur nalullen en bier drinken. Lijkt ons een mooie afsluiter voor een geweldige dag smile.gif Het probleem is wel dat er maar een beperkt aantal slaapplaatsen beschikbaar zijn. Hiervoor moet je je dus wel tijdig inschrijven. In totaal zijn er 16 slaapplaatsen op de grote slaapzaal en we kunnen als we snel zijn nog een zestal slaapplaatsen extra krijgen. Je kunt dus ook gewoon weer naar huis rijden na het airsoften!

Waar?
Het Belgische Aywaille. Dit ligt 35km onder Maastricht. We rijden vanaf Eindhoven samen op naar Aywaille dus wees niet bang als je het niet kunt vinden

Wanneer?
19 mei natuurlijk, dat staat in de TT mafketel We zullen deze keer wederom rond 07:30 verzamelen in Eindhoven bij de van der Valk.

Hoeveel?
De volgende bedragen staan nog niet allemaal vast maar we gaan er vanuit dat ze redelijk accuraat zijn:
Airsoften kost 59,- p.p. waarvan 25,- voorschot is. De rest dien je zelf mee te nemen op de dag zelf.
BBQen kost 15,- p.p.
Slaapplaats kost 10,-p.p. (prijs stijgt met meer dan 16 deelnemers, de extra kamers zijn duurder)

Voor de gehele avond is de goede rekenaar dus 84,- kwijt. Er zullen nog een paar kleine onkosten bij komen en misschien dat we de lunch regelen voor bij het airsoften maar als we 85,- tot 90,- zeggen dan denken we redelijk accurraat te zijn. Uiteraard kun je ook besluiten om niet te BBQen en niet te blijven slapen, hierover meer in het volgende stukje.

Aanmelden
Door de animocheck weten we ongeveer op hoeveel mensen we moeten rekenen maar omdat nu ook de definitieve datum bekend is moet het voor iedereen toch wel mogelijk zijn om duidelijk aan te geven of hij/zij wel of niet meekan. De verdere gang van zaken is als volgt:

1. Je krijgt binnen twee weken een uitnodiging om het voorschot van 25 euro over te maken
2. Na 19 april (1 maand voor het airsoften) wordt het vooruitbetaalde bedrag niet meer terug betaald.
3. Wanneer je 2 weken voor het evenement afzegt ben je verplicht de resterende 34 euro over te maken. Anders moeten wij dat betalen en dat kan niet de bedoeling zijn.

Goed nu dat duidelijk is gaan we door naar de gegevens die we graag van de deelnemers willen hebben Omdat we zaken als de BBQ en de slaapplaatsen van tevoren moeten boeken willen we graag van iedereen weten aan welke activiteiten hij/zij graag mee wil doen. Daarom willen we jullie vragen om in dit topic de volgende gegevens te poste:
Je naam, of je gaat airsoften, of je gaat BBQen, of je blijft slapen, vanuit welke plaats je vertrekt, of je met eigen vervoer komt en hoeveel plaatsen je beschikbaar hebt voor BoFfers zonder eigen vervoer.

Op die manier kunnen wij als organisatie al een stuk verder komen met de planning.
De Deelnemers

* Raffie - AA + BBQ + SLAAP
* FJD - AA + BBQ + SLAAP
* IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
* BugWorks - AA + BBQ
* Timminator - AA + BBQ + SLAAP
* Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
* Postman - AA + BBQ + SLAAP
* Inco - AA + BBQ + SLAAP
* Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
* Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
* Mr. Baus - AA + SLAAP
* NLboy - AA + BBQ
* Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
* Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
* Ruud - AA
* Jeroen (Vriend Ruud) - AA
* Jp Jedi - AA + BBQ + SLAAP
* Battlelies - AA + BBQ + SLAAP
* 3lmo
* Bas (vriend van 3lmo)
* Martijn
* VonDutch
* Charlotte (vrouw VonDutch)
* Roland
* Ursel
* 2e vriend 3lmo

De kosten
We gaan er vanuit dat we voor 100,- het geheel moeten kunnen organiseren. Er zijn nog een paar variabelen dus we houden een kleine marge aan. Houden we geld over dan sponsoren we wat drankjes of wat extra vlees op de BBQ of ontbijt oid. Komt goed.

Homo's package: 100,- (Airsoften, BBQen & slapen)
Newbee package: 90,- (Airsoften & BBQen)
Baus package: 85,- (Airsoften & slapen)
Pussy's package: 59,- (Airsoften)

De rekening
35 66 41 430
tnv FJD Dorr
te Rozenburg

Vermeld duidelijk je FOK! usernaam, je e-mail adres of je BF2 ID of in ieder geval iets waaraan we je kunnen identificeren.

Betaaldatum en andere regeltjes
Vorige keer was de uiterste betaaldatum 1 maand en nu dus weer. Dat betekent dat alle betalingen binnen moeten zijn voor 19 april. Dat is over twee weken dus. Mensen die dan nog niet betaald hebben worden van de lijst geschrapt. Als je geluk hebt kun je met een late betaling alsnog mee maar de organisatie gaat niet voorschieten voor mensen die te lui zijn om binnen twee weken te betalen.

Er zijn 16 bedden op de slaapzaal

[ Bericht 5% gewijzigd door jpjedi op 27-08-2008 04:48:23 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 06:44:21 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61158129
Klinkt leuk, maar dan sta ik op een snowboard in Oostenrijk
pi_61158412
mogguh
pi_61158822
quote:
Hoi Jean-Pierre,

20 December kan en dit kost per persoon die een huurkit (uniform, beschermbril, wapen naar keuze, 550 patronen) 60 Euro.

Verder zijn er extra opties mogelijk in de vorm van catering, militair vervoer etc. etc. > Check www.mxp.nu bij de rubriek arrangementen.

We kunnen als locatie in Kanne spelen, op een steenworp afstand van Maastricht!

Ik hoor het graag van je and hope to see you on the Battlefield!

Christian
pi_61158906
een legerpeleton !

als jullie die kiezen ga ik er alles aandoen om er bij te zijn whehe
kijken of je die army noobs kan pwnen
Narf!
pi_61158998
wapen naar keuze. ik kies voor het rambo mes
pi_61159141
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:55 schreef staticdata het volgende:
wapen naar keuze. ik kies voor het rambo mes
Ik voor het Swedish Bikini Team
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:12:54 #194
63192 ursel
pi_61159233
Mogguh..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:04:41 #195
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_61160122
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd *met dank aan viro dat ik me maar weer eens laat "zien" hier
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:09:12 #196
63192 ursel
pi_61160235
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef egg-bird het volgende:
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd *met dank aan viro dat ik me maar weer eens laat "zien" hier
Feli man..
pi_61160420
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef egg-bird het volgende:
gefeliciteerd dude. een getrouwd man
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:20:43 #198
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_61160473
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:09 schreef ursel het volgende:

[..]

Feli man..
Ursel, bedankt!. ff correctie. t was niet 18-8 maar 18-7 dus t is al weer meer dan een maand geleden dat we zijn...
chck mn hyves maar... daar staan wel 2 fotos .
alles goed verder @ iedereen...

bf2 op pc ga ik niet meer aan beginnen. onlangs verhuisd. comp staat op een stoffig kamertje dus heb ik gaan zin in. Xbox 360 speel ik wel bf bad company op met viroooooooooooootje...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:48:35 #199
63192 ursel
pi_61161146
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef egg-bird het volgende:

[..]

Ursel, bedankt!. ff correctie. t was niet 18-8 maar 18-7 dus t is al weer meer dan een maand geleden dat we zijn...
chck mn hyves maar... daar staan wel 2 fotos .
alles goed verder @ iedereen...

bf2 op pc ga ik niet meer aan beginnen. onlangs verhuisd. comp staat op een stoffig kamertje dus heb ik gaan zin in. Xbox 360 speel ik wel bf bad company op met viroooooooooooootje...
Op hyves kom ik niet..
Dump maar foto's hier..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:04:26 #200
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_61161431
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef ursel het volgende:

[..]

Op hyves kom ik niet..
Dump maar foto's hier..
kzal eem kiekn wak kan doen joah!