Coos dat heb ik in de jaren gemerkt. Familieband lijkt uniek .. Maar ik ben blij met die muizen die er zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks klefs aan. Zo hoort het eigenlijk. Bij mij ging het anders.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat een kwetsend lied. Asociaal ventje die Teeuwen.
meen je dat nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die vond ik ook geweldigdie weet ik nog wel die is van mijn zus die 2 jaar ouder is dan ik
maar die laatste spreuk weet ik niet meer zeker van wie ik die kreeg, volgens mij van mijn
broertje maar helemaal zeker weten doe ik het nietbest wel lullig eigenlijk
maar ja, ik heb er ook 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik heb een goed excuus
"Als ze mij van dierensex zouden beschuldigen... ik zou me echt betrapt voelen.. Dat is iets tussen mij en mijn snoek. Mijn snoek Ali."quote:
En het fijne is, jij mag dat voelen en vinden in dit land. Dit meen ik echt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als ze mij van dierensex zouden beschuldigen... ik zou me echt betrapt voelen.. Dat is iets tussen mij en mijn snoek. Mijn snoek Ali."
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:
Het gebeurd zo weer hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou weet ik écht niet of je het meent of niet.......
ik vindt Hans Teeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
en Theomijn god..... ja geen woorden voor wat er met hem is gebeurd
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die reclame van de recycling...
"It's broken"
Ï it's realy broken"
"It's realy realy broken"
Ik moet er toch steeds weer om lachen.
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gebeurd zo weer hoor.
Als er iemand durft op te staan.
Wel te hopen voor je.quote:
Kon er niet zo om lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is er dan muts ?
Ik weet toch niet wie er op zal staan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?
Ik meen alles wat ik zeg.........althans bijna alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou weet ik écht niet of je het meent of niet.......
ik denk dat niemand meer durft op te staan eigenlijk.......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo schoot ik net voor de zoveelste keer in de lach om die belachelijke reclame van 1 of ander telefoonbedrijf.
UIteindelijk krijgt elke grote artiest een poliep op zijn stembanden...
Hoe lang moet ie nog Dinnie?
3 weken nog.
# weken dat zingen we wel uit he? Fons?
Naja het slaat nergens op, maar hij werkt gewoon op mijn lachspieren.
Mén, smullen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.
Huub lijkt me perfect voor een verdelgingsmiddel tegen kikkers in je tuin.
Edit: Die mogen ze in mijn tuin opnemen.
Oh jawel hoor het is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat niemand meer durft op te staan eigenlijk.......
dus dan houdt het op.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
écht niet,![]()
tja gewoon een kwestie van ander gevoel van humor, jij lijkt me ook meer een
type voor André van Duijn of Piet Bambergen![]()
![]()
geintje hoor........
Hoi !quote:
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Soury is een Bert Visscher tiepje denk ik.
Ze hebben ze niet in oranjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe vaak heb ik nou wel niet gezegd
ROOD STAAT JE NIET !!!!!!![]()
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.
Huub lijkt me perfect voor een verdelgingsmiddel tegen kikkers in je tuin.
Edit: Die mogen ze in mijn tuin opnemen.
Waar moet jij dan om lachen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazen![]()
Open is wel o.k. denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi !
Heb je nog wat aan mijn boekentips gehad?
of heb je het niet gelezen, ben speciaal voor jou mijn boekenkast in gedoken
Guido Weijers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazen![]()
Is zeker plaats voor 100 studenten, zoals Brian haar heeft uitgewoond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
Denk dat ik dat wel mooi ga vinden.
PM het anders even, dan kan ik het later weer terug lezen als je wilt?
quote:
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergisterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
De rest is leuk.. Guzman ff bovenaan. Jan jaap vind ik een lulquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Als je je woorden goed verpakt wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
Maarre op de keeper beschouwd heb je op Fok! ook geen
vrijheid van meningsuiting..............
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Nog erger is Peter Heerschopquote:
Oh t geeft niet, ik geef wel een gil als ik weer wat wil lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergister
weet ik niet eens meer.......
gevonden!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lukt bij mij ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid Youtube geladen
Zo irritantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog erger is Peter Heerschop![]()
Wat dáár nu leuk aan is?
Najib Amhaliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guido Weijers is![]()
Ik moet lachen als ik hem alleen al zie
Het wereldschokkende nieuws dat er gaan streams komen natuurlijk....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter?
Wat is morgen het onderwerp?
Ah, goed lijstje!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gevonden!
De stad der Blinden - Jose Saramago
Zout op mijn huid - Benoite Groult
De Eeetclub - Saskia Noort
Dagboek van een Geisha - Arthur Golden
Triomf - Marlene van Niekerk
Een brandbaar Huwelijk _ A.M. Holmes
en gewoon alles van Nicci French
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh t geeft niet, ik geef wel een gil als ik weer wat wil lezen
Ik dacht dat je het nog wel uit je hoofd wist, vandaar.
Peter Heerschop, die zit toch elke week bij Evers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog erger is Peter Heerschop![]()
Wat dáár nu leuk aan is?
Pfff, ik dacht ff dat aan mijn laptop lag. Die doet nl. heel vreemd vanavond, eigenlijk al een paar dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Lukt bij mij ook niet.![]()
Ik wilde een 'mooi havenlied' voor de ppps van morgen uitzoeken.
Najib ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Najib Amhali![]()
Zomaar een stukje:
Die is geweldigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Najib ja!
Die is zooo leuk! En goed
Ik geef je mijn link wel even, die doet het prima: http://www.youtube.com/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid Youtube geladen
Je zou het geheim houden!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het wereldschokkende nieuws dat er gaan streams komen natuurlijk....
Sorry, ik vind Najib zo niet leuk, net als die Jörgen Raaymanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Najib Amhali![]()
Zomaar een stukje:
Vrijheid van meningsuiting op een internetforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter?
Wat is morgen het onderwerp?
Najibquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Najib zo niet leuk, net als die Jörgen Raayman
Lief, maar die doet het ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geef je mijn link wel even, die doet het prima: http://www.youtube.com/
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief, maar die doet het ook niet![]()
Ik wilde hier Snelkookpan van Hans Teeuwen posten, ik moet er elke keer weer zo om lachen
Nee hoor, dat was een hele mooie show.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
En (dan moet je eigenlijk de hele show hebben gezien) bij deze moest ik huilen... (niet van het lachen)
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Amateur aborteurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik het allergeniaalste van Hans vind is 'De Mannen van de Radio'
Daar hebben we ooit eens echt bij zitten huilen van het lachen
Echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik het allergeniaalste van Hans vind is 'De Mannen van de Radio'
Daar hebben we ooit eens echt bij zitten huilen van het lachen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef noekje het volgende:
Oh en Javier vind ik lekker. Dat telt toch ook voor iets?
En bedanktquote:
Opvulling voor Peterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
O, daar heb ik een stuk of 10 uitzendingen van op CD staan! Gaan we een keer doen, de beste stukjes. Dat is zoooo goed!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting op een internetforum.
bronquote:FOK! is geen democratie.
Outlawquote:
Jaaaaa neem maar mee half Oktoberquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
O, daar heb ik een stuk of 10 uitzendingen van op CD staan! Gaan we een keer doen, de beste stukjes. Dat is zoooo goed!
En wat vinden we dan van Jeff Dunham?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Oh en Jochem Meijer. Ook leuk.
Sheissequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oohhh nee.......geen cabaret meer in de show.
Eh...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En wat vinden we dan van Jeff Dunham?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Prinsesje Vingertje lik die snoept van de frambozen.
Ik vind hem tof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
daar kan zwarte piet /sinterklaas een puntje aan zuigen
Marc-Marie is tof, een vd beste die er zijn in Ned, ik zal eens eempjes wat YT zoeken, van waar ik van hou...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
En (dan moet je eigenlijk de hele show hebben gezien) bij deze moest ik huilen... (niet van het lachen)
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Laat die YT-tjes maar zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Marc-Marie is tof, een vd beste die er zijn in Ned, ik zal eens eempjes wat YT zoeken, van waar ik van hou...
Ja ik ook! Met hem heb ik zeg maar weer iets heel anders dan met Najib, MM kan mij echt kippenvel geven, en heel hard laten lachen, dat dan weer wel ook.quote:
truste Ruudje en fijne vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weg. Morgen weer vroeg dag voor de OS vanaf mij heerlijke luie vakantie nestjewaar geen PC naast staat.
![]()
Welterusten.![]()
![]()
Je hebt erop gekliktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat die YT-tjes maar zitten.
Van dat stemmetje krijg ik al de kriebels.
nee dit doet 't hem niet voor mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Prinsesje Vingertje lik die snoept van de frambozen.
Dit vind ik top.
Hoef toch ook niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee dit doet 't hem niet voor mij![]()
sorry bolletje
Hahaha ja ik zit ook al te tjoeben!quote:
Slaapse.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben er ook vantussen. Morgen weer buffelen voor den baasch.![]()
Dat was ons nog niet eerder opgevallen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik klik altijd overal op
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was ons nog niet eerder opgevallen!
Aan wat ik achteraf gelezen heb, was het toch best wel een leuk gesprek met Coos?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oohhh nee.......geen cabaret meer in de show.
Ahh nee dat sparen we op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zit ook al te tjoeben!![]()
Met m'n cd.
Eat your heart out Fan.quote:
Ik heb er NIET op geklikt.quote:
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ben nu bij de 2e ........
Keek vandaag op de achterkant van een Monty Python dvd box:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er NIET op geklikt.
Zit Monty Phyton te kijken. Dat blijft ook altijd leuk.
Zullen we daar een apart topic voor openen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoor
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh deze moet je nog wél ff luisteren, Gert
Nee is nu op België 2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Keek vandaag op de achterkant van een Monty Python dvd box:
Duur disc 1: 87 minuten
Duur disc 2: Heel lang
doe maar nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoor
Als ik Monty Phyton hoor moet ik onmiddelijk aan dit filmpje denken...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er NIET op geklikt.
Zit Monty Phyton te kijken. Dat blijft ook altijd leuk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
Er post opeens iemand een liedje in het commo topic wat ik nog ken van vroeger.
Begin het spontaan mee te fluiten hier.
Het is ook zo leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat hele topic staat ook al vol met joetoepjes
Ik moest lachen, 2x zelfs behoorlijk hardquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh deze moet je nog wél ff luisteren, Gert
Ik ook, en dan vooral om dat gesnuif en gegniffel van hunquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, 2x zelfs behoorlijk hard
een chaos wordt het in de sloepquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk![]()
Deze staat ook op de CD dus je hoeft 'm niet per se aan te klikken, maar leuk is-ie wel.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk![]()
Deze staat ook op de CD dus je hoeft 'm niet per se aan te klikken, maar leuk is-ie wel.![]()
Ja, honderden....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Juud, gingen er nou inmiddels al meer mensen mee naar de bbq?
En ik ben het helemaal met je eens, ook al ben ik nog erg newbie hier enzo, volgens mij wordt het heel gezellig, dus iedereen moet mee. Misschien deelt Sly zelfs wel handtekeningen uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat iedereen van hier gewoon mee moet gaan, om een avondje te BBQ-en en te ouwehoeren met elkaar, volgens mij lach ik me suf met de meeste mensen van hier...
Dus dat...
Opgeven voor t geheel kan tot 29 Augustus...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Het valt op een vrijdag dus op zich kan ik wel.
Mocht ik er zin in hebben of krijgen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry Liesje ik was effe helemaal weg![]()
![]()
![]()
ik weet het het is vreselijk plat maar moet er zo om lachen
Ik rij gewoon midden in de nacht in anderhalf uur terug naar mijn eigen huis/cq bed, in die uweetwelauto....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Thing is als ik ga regel ik meteen een hotelletje om te crashen.
Ach joh dat is nu eenmaal mijn ding.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik rij gewoon midden in de nacht in anderhalf uur terug naar mijn eigen huis/cq bed, in die uweetwelauto....
Tijd voor een liedje, een vd leukste bandjes die zijn langsgekomen in de Kooi..
Ik moest qua stem aan Peter denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De tranen kwamen ongeveer bij: uw ouders waren ook aan boord begrijp ik? hahahahhaah
Volgens mij heb ik die mp3 wel ergens voor je, zal hem morgen even opzoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik fiets gewoon naar huis, en in 3 uur tijd kan ik niet zo heel erg dronken worden, dus de schatting is ongeveer 20 minuutjes terugfietsen.
Ik heb net gezocht naar mp3tje van waar is de zon, maar kan hem nergens vindenen hij zou het zo leuk doen op mijn ipod. Wel heb ik van manlief de mannen van de radio gehad, maar dat is dan weer zo gevaarlijk om in de tram te luisteren.
(ivm vergeten van de omgeveing v.s schaterlachen)
Iig morgen weer 14 peuters, dat is een feit.
Slaap lekker iedereen!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Thing is als ik ga regel ik meteen een hotelletje om te crashen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plaatje lukt niet
Maar eerst nog even ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
Een smiley die het licht uitdoet, en dat het dan donker wordt, zou best wel gepast zijn nu.
Wil je rellem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Half 4 geweest, geen Kneus® die denkt het licht uitgevonden te hebben? Waar moet het heen met FOK!
gevonden..........quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
die twee laatste gasten had ik trouwens nog nooit van gehoord,
dat derde toepje dat liedje wat die vent zingt, dat vond ik altijd zo een leuk liedje
van wie is dat ook weer
anyone wanne go dancing in the garden....... of zoiets?
goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Disana het volgende:
Het babywalvisje voor de kust van Australie is met een spuitje ingeslapen. Het diertje was gewond en probeerde aan een boot te zogen. Dat laatste vind ik zo zielig.
http://www.dispatch.co.za/article.aspx?id=239999
Goedemorgen hondjes.quote:
The decision to euthanise the whale prompted a strong protest from a rescue group that designed a feeding apparatus intended to provide milk to the ailing calf. “You said you’d give us a 24-hour stay of execution,” Brett Devine, a member of Devine Marine Group, shouted as environmental officials tried to calm him.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Disana het volgende:
Het babywalvisje voor de kust van Australie is met een spuitje ingeslapen. Het diertje was gewond en probeerde aan een boot te zogen. Dat laatste vind ik zo zielig.
http://www.dispatch.co.za/article.aspx?id=239999
Je bedoelt dat er geen effectievere pogingen zijn gedaan het diertje te redden (bijvoorbeeld door het naar een opvangcentrum te brengen en te voeden)? Dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
The decision to euthanise the whale prompted a strong protest from a rescue group that designed a feeding apparatus intended to provide milk to the ailing calf. “You said you’d give us a 24-hour stay of execution,” Brett Devine, a member of Devine Marine Group, shouted as environmental officials tried to calm him.
En daar kan ik me dan weer kwaad om maken
helemaal mee eens, net zoals keiko,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen hondjes.
Ja, dat beeld van dat zogen blijft me bij. Maar ja, ze hebben er lang genoeg mee geklooid, ik snap niet dat ze het niet meteen hebben opgevangen en verzorgd.
Ja, zoals ik het begrijp had die man die een voedingsapparaat bedacht had 24 uur gekregen omquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er geen effectievere pogingen zijn gedaan het diertje te redden (bijvoorbeeld door het naar een opvangcentrum te brengen en te voeden)? Dat vind ik dus ook.
Wij kunnen natuurlijk niet beoordelen hoe slecht het diertje eraan toe was. Misschien had voeden al geen zin meer. Maar over de rest van de gepoogde oplossingen kun je je twijfels hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het begrijp had die man die een voedingsapparaat bedacht had 24 uur gekregen om
het uit te 'testen' en hebben ze het beestje voor die tijd een spuit gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, dan volgt hier ook nog een dienstmededeling: VANAVOND MOGEN ER GEEN VERZOEKJES
VAN JAMES BROWN WORDEN AANGEVRAAGD !!!!
Ahh zónde!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het begrijp had die man die een voedingsapparaat bedacht had 24 uur gekregen om
het uit te 'testen' en hebben ze het beestje voor die tijd een spuit gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, dan volgt hier ook nog een dienstmededeling: VANAVOND MOGEN ER GEEN VERZOEKJES
VAN JAMES BROWN WORDEN AANGEVRAAGD !!!!
Dat was vast mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:28 schreef hondjes het volgende:
het goede nieuws is wel, zag er 3 weken geleden 5 op de oceaan zemmen en spuiten.
prachtig om te zien.
trouwens ook de dolfinen zwommen langs de boot mee.
Oh t was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was vast mooi.
Vergat ik nog goedemorgen te zeggen tegen beequeen en CarOnline.
Nou hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh t was me nog niet opgevallen![]()
Maar ook een goeiemorgen 2 you 2
Sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Ik zeg meestal geen goedemorgen (want normaal werk ik dan), vandaar
Ehm... een beetje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik groet iedereen gewoon, in het groot en ik verwacht echt geen goedemorgen van iedereen terug.
Ik wéét dat ik hier welkom ben![]()
Het voelt als een warm bad, een thuiskomst, een rustpunt!
Of draaf ik nu door?
Ja, die Korsakov tikt er soms hard in!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Het was Steun®, half vier geweest, forgive me..
Take That, over jeugdsentiment gesproken, posters, stickerboeken, enz. Daar was ik echt fan van, allemaal van die (toen in mijn ogen) stoere mannen. Toen was ik 12/13 volop bakvissenperiode....hahahaquote:
Ja, dat zei ze. Het zou om een uur of tien zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:41 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
vanavond karin vanuit amaeland aan de lijn met haar weerbericht???
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die Korsakov tikt er soms hard in!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die Korsakov tikt er soms hard in!
Ja, en grappig is het ook al niet meer.quote:
Och wat is ze toch stoer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, en grappig is het ook al niet meer.
Eerst heb je een lijpe LS die uit de naam van weer een neefje zijn gram probeert te halen. Dan komt er in de nacht altijd nog zo'n lallend geval binnen met haar kinderachtige bijnaampjes om maar aan te tonen hoe stoer ze is.
![]()
![]()
Ja, is weer over.quote:
Ze beticht andere users ervan geen leven te hebben terwijl ze zelf om half vier 's nachts op een forum zo'n lage reactie plaatst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan heb je het nog lang volgehouden, ik vind het al een half jaar niet meer grappig, Van mij kan ze ongezien de tyfus krijgen. Ondanks dat ze soms ook grappig kan zijn.
Ja, het blijft maar doorgaan. Is het niet hier, dan is het elders. Iedere keer moet je maar weer afwachten waar ze nu weer mee komt. En natuurlijk komen er dan weer reacties en je zit weer in het oude patroon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze beticht andere users ervan geen leven te hebben terwijl ze zelf om half vier 's nachts op een forum zo'n lage reactie plaatst.
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef Dementor het volgende:
Oja ik moet een boek bestellen maar ik ben de titel vergeten.
Slim!
Ik voeg er dan nog een tip aan toe, ook geheel vrijblijvend:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"
ISBN10: 9043909742 | ISBN13: 9789043909747
Tirion Uitgevers....
Graag gedaan..............
quote:Bron Televaag
'Seksleven gelovige beter'
AMSTERDAM - Gelovigen hebben een beter seksleven dan mensen die niet geloven... Dat stelt de Duitse theoloog Andreas Bochmann in een artikel dat deze week verschijnt in het tijdschrift Psychotherapie und Seelsorge.
Die was niet voor jou maar voor de Martelaar in ons middenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, en nu ga ik weer even verder met Jamesthegodfatherofsoul
Brown.
Ook jij kunt ongezien de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Die was niet voor jou maar voor de Martelaar in ons midden![]()
Het zal eens niet zo zijn he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"
ISBN10: 9043909742 | ISBN13: 9789043909747
Tirion Uitgevers....
Graag gedaan..............
wat heb ik nu weer gemist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En één fout woord in de uitzending vanavond en hij komt geheid op Youtube, Geenstijl en andere relevante sites...
Stelletje lamlullen, bah, bah, bah!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Half 4 geweest, geen Kneus® die denkt het licht uitgevonden te hebben? Waar moet het heen met FOK!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Het was Steun®, half vier geweest, forgive me..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Disana het volgende:
Gratis aureool bij twee pakken pindakoek
[ afbeelding ]
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal niks, je mist steeds minder hier Blomst. Hooguit opmerkingen die vilein zijn.
Ach, een Martelaar heeft ook zo zn charmequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook jij kunt ongezien de tyfus krijgen![]()
En neem je katten mee in duister bestaan
Heb je het tegen mij???quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stelletje lamlullen, bah, bah, bah!
dan vanavond bellen en gooi het er allemaal uit, is niet fok, dus kun je ook niet geband wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal niks, je mist steeds minder hier Blomst. Hooguit opmerkingen die vilein zijn.
Nee, daar heb ik vooralsnog geen enkele reden toe. Ik geef je alleen mee dat ik het niet aanvaardbaar vind dat je je platform laat gebruiken voor mensen die denken verhaal te moeten halen.quote:
Die beesten kunnen er ook niets aan doen, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
Oh en Nmns, als je ooit een opmerking zou maken over één van mijn beesten, dood of levend, dan zou ik gaan voor een permban. No shit. Dat vind ik nl ook van een redelijk laag niveau.
Speel het dan op de man of vrouw in dit geval en zeg daar wat over. Dit is voor mij hetzelfde niveau als dat je over de kinderen van iemand gaat beginnen.
Sorry, zo steek ik dus net niet in elkaar. Bellen en iemand bewust zwart maken. De geschiedenis leert dat anderen daar geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef blomst het volgende:
[..]
dan vanavond bellen en gooi het er allemaal uit, is niet fok, dus kun je ook niet geband worden
Het gaat vanavond over vrijheids van meningsuiting.............(en de variatie Vrijheids Van Meningsuitingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik vooralsnog geen enkele reden toe. Ik geef je alleen mee dat ik het niet aanvaardbaar vind dat je je platform laat gebruiken voor mensen die denken verhaal te moeten halen.
knipquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gaat vanavond over vrijheids van meningsuiting.............(en de variatie Vrijheids Van Meningsuiting
Op Een Internetforum)
Ja joh en sleep anderen er fijn in mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier heb je wat leesvoer ('t is maar een klein deel, maar goed), kun je je een beetje inlezen:
gone
De bui boven Rotterdam drijft ook maar niet over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee! Ik overdrijf niet, het gaat al een half jaar door.
Ik ben mijn kop cup-a-soup nog niet helemaal opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Marrije het volgende:
Iedereen al klaar met lunchen?
-edit- in een poging het wat luchtig te houden![]()
Nee, ik zal mijzelf bij voortduring op het schavot plaatsen, 't is wel lekker met je. Het centrale figuur is al die draadjes iedere keer dezelfde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja joh en sleep anderen er fijn in mee.
Jezus Mina.
Waar ik nog steeds vierkant achtersta. En nu? Ik heb het over gisteravond en vannacht. Niet over dingen van honderd jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij vanmorgen over LS en Lobasca.......niet ik!
Haal je dan zoetjes voor mij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef Dementor het volgende:
Ik zal eens even kijken of mijn stufi al binnen is.
Pm terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Super![]()
Ik pm mn adres even, kan je het langsbrengen
Oh maar ik ben er vanavond niet, morgenvroeg rond half 12 is vroeg genoeg hoor.quote:
Waar moet ik teruglezen, waar ze over mij aan het kletsen was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijzelf bij voortduring op het schavot plaatsen, 't is wel lekker met je. Het centrale figuur is al die draadjes iedere keer dezelfde.
Ik vraag mij ook af waarom jij denkt dat jij er wel opmerkingen over mag maken en anderen niet![]()
Volgens mij begin jij vanmorgen over LS en Lobasca.......niet ik!
Nergens pop, ga maar weer slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar moet ik teruglezen, waar ze over mij aan het kletsen was?
Wat kunnen vrouwen in de overgang ook ontzettend zeuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar ik nog steeds vierkant achtersta. En nu? Ik heb het over gisteravond en vannacht. Niet over dingen van honderd jaar geleden.
Ik heb het over het hier en nu. Jij haalt er nu weer mensen bij die hier allang geen zin meer in hebben en die het willen laten rusten. Daarom heb ik het ook over recente dingen. *zucht*
Ah, dan wordt het weer even lekker rustig hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub alert, en ik ben de eerste die het meldt.![]()
![]()
nee, niets bijzonders, ook een cup a soup. En een broodje met vleeswaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben mijn kop cup-a-soup nog niet helemaal op![]()
Had jij iets lekkers?
gefeliciteerd peter6000quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub alert, en ik ben de eerste die het meldt.![]()
![]()
hey jouw ban is afgelopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gefeliciteerd peter6000![]()
huub
Nee? Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:48 schreef BONG4002 het volgende:.
Beetje mindere sfeer nu, mja, hopelijk wordt het ondanks dat toch een leuke PPPS, al ben ik er zelf niet bij deze keer
Succes met die DVD!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee? Waar ben je dan?
Ik ben er ook niet. Ik moet werken dus ik ben pas rond half 11 thuis.
Dan kan ik misschien nog net het staartje meepakken
Joh, haar achternichtje is vandaag precies 14 jaar geleden bijna aangereden op een spoorweg overgang. Beetje begrip graag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen in de overgang ook ontzettend zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |