quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Half 4 geweest, geen Kneus® die denkt het licht uitgevonden te hebben? Waar moet het heen met FOK!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Het was Steun®, half vier geweest, forgive me..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Disana het volgende:
Gratis aureool bij twee pakken pindakoek
[ afbeelding ]
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal niks, je mist steeds minder hier Blomst. Hooguit opmerkingen die vilein zijn.
Ach, een Martelaar heeft ook zo zn charmequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook jij kunt ongezien de tyfus krijgen![]()
En neem je katten mee in duister bestaan
Heb je het tegen mij???quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stelletje lamlullen, bah, bah, bah!
dan vanavond bellen en gooi het er allemaal uit, is niet fok, dus kun je ook niet geband wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal niks, je mist steeds minder hier Blomst. Hooguit opmerkingen die vilein zijn.
Nee, daar heb ik vooralsnog geen enkele reden toe. Ik geef je alleen mee dat ik het niet aanvaardbaar vind dat je je platform laat gebruiken voor mensen die denken verhaal te moeten halen.quote:
Die beesten kunnen er ook niets aan doen, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
Oh en Nmns, als je ooit een opmerking zou maken over één van mijn beesten, dood of levend, dan zou ik gaan voor een permban. No shit. Dat vind ik nl ook van een redelijk laag niveau.
Speel het dan op de man of vrouw in dit geval en zeg daar wat over. Dit is voor mij hetzelfde niveau als dat je over de kinderen van iemand gaat beginnen.
Sorry, zo steek ik dus net niet in elkaar. Bellen en iemand bewust zwart maken. De geschiedenis leert dat anderen daar geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef blomst het volgende:
[..]
dan vanavond bellen en gooi het er allemaal uit, is niet fok, dus kun je ook niet geband worden
Het gaat vanavond over vrijheids van meningsuiting.............(en de variatie Vrijheids Van Meningsuitingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik vooralsnog geen enkele reden toe. Ik geef je alleen mee dat ik het niet aanvaardbaar vind dat je je platform laat gebruiken voor mensen die denken verhaal te moeten halen.
knipquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gaat vanavond over vrijheids van meningsuiting.............(en de variatie Vrijheids Van Meningsuiting
Op Een Internetforum)
Ja joh en sleep anderen er fijn in mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier heb je wat leesvoer ('t is maar een klein deel, maar goed), kun je je een beetje inlezen:
gone
De bui boven Rotterdam drijft ook maar niet over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee! Ik overdrijf niet, het gaat al een half jaar door.
Ik ben mijn kop cup-a-soup nog niet helemaal opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Marrije het volgende:
Iedereen al klaar met lunchen?
-edit- in een poging het wat luchtig te houden![]()
Nee, ik zal mijzelf bij voortduring op het schavot plaatsen, 't is wel lekker met je. Het centrale figuur is al die draadjes iedere keer dezelfde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja joh en sleep anderen er fijn in mee.
Jezus Mina.
Waar ik nog steeds vierkant achtersta. En nu? Ik heb het over gisteravond en vannacht. Niet over dingen van honderd jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij vanmorgen over LS en Lobasca.......niet ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |