Och wat is ze toch stoer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, en grappig is het ook al niet meer.
Eerst heb je een lijpe LS die uit de naam van weer een neefje zijn gram probeert te halen. Dan komt er in de nacht altijd nog zo'n lallend geval binnen met haar kinderachtige bijnaampjes om maar aan te tonen hoe stoer ze is.
![]()
![]()
Ja, is weer over.quote:
Ze beticht andere users ervan geen leven te hebben terwijl ze zelf om half vier 's nachts op een forum zo'n lage reactie plaatst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan heb je het nog lang volgehouden, ik vind het al een half jaar niet meer grappig, Van mij kan ze ongezien de tyfus krijgen. Ondanks dat ze soms ook grappig kan zijn.
Ja, het blijft maar doorgaan. Is het niet hier, dan is het elders. Iedere keer moet je maar weer afwachten waar ze nu weer mee komt. En natuurlijk komen er dan weer reacties en je zit weer in het oude patroon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze beticht andere users ervan geen leven te hebben terwijl ze zelf om half vier 's nachts op een forum zo'n lage reactie plaatst.
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef Dementor het volgende:
Oja ik moet een boek bestellen maar ik ben de titel vergeten.
Slim!
Ik voeg er dan nog een tip aan toe, ook geheel vrijblijvend:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"
ISBN10: 9043909742 | ISBN13: 9789043909747
Tirion Uitgevers....
Graag gedaan..............
quote:Bron Televaag
'Seksleven gelovige beter'
AMSTERDAM - Gelovigen hebben een beter seksleven dan mensen die niet geloven... Dat stelt de Duitse theoloog Andreas Bochmann in een artikel dat deze week verschijnt in het tijdschrift Psychotherapie und Seelsorge.
Die was niet voor jou maar voor de Martelaar in ons middenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, en nu ga ik weer even verder met Jamesthegodfatherofsoul
Brown.
Ook jij kunt ongezien de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Die was niet voor jou maar voor de Martelaar in ons midden![]()
Het zal eens niet zo zijn he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"200+69 geweldige sex tips voor mannen"
ISBN10: 9043909742 | ISBN13: 9789043909747
Tirion Uitgevers....
Graag gedaan..............
wat heb ik nu weer gemist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En één fout woord in de uitzending vanavond en hij komt geheid op Youtube, Geenstijl en andere relevante sites...
Stelletje lamlullen, bah, bah, bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |