Coos dat heb ik in de jaren gemerkt. Familieband lijkt uniek .. Maar ik ben blij met die muizen die er zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks klefs aan. Zo hoort het eigenlijk. Bij mij ging het anders.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat een kwetsend lied. Asociaal ventje die Teeuwen.
meen je dat nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die vond ik ook geweldigdie weet ik nog wel die is van mijn zus die 2 jaar ouder is dan ik
maar die laatste spreuk weet ik niet meer zeker van wie ik die kreeg, volgens mij van mijn
broertje maar helemaal zeker weten doe ik het nietbest wel lullig eigenlijk
maar ja, ik heb er ook 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik heb een goed excuus
"Als ze mij van dierensex zouden beschuldigen... ik zou me echt betrapt voelen.. Dat is iets tussen mij en mijn snoek. Mijn snoek Ali."quote:
En het fijne is, jij mag dat voelen en vinden in dit land. Dit meen ik echt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als ze mij van dierensex zouden beschuldigen... ik zou me echt betrapt voelen.. Dat is iets tussen mij en mijn snoek. Mijn snoek Ali."
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:
Het gebeurd zo weer hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou weet ik écht niet of je het meent of niet.......
ik vindt Hans Teeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
en Theomijn god..... ja geen woorden voor wat er met hem is gebeurd
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die reclame van de recycling...
"It's broken"
Ï it's realy broken"
"It's realy realy broken"
Ik moet er toch steeds weer om lachen.
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gebeurd zo weer hoor.
Als er iemand durft op te staan.
Wel te hopen voor je.quote:
Kon er niet zo om lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is er dan muts ?
Ik weet toch niet wie er op zal staan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?
Ik meen alles wat ik zeg.........althans bijna alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou weet ik écht niet of je het meent of niet.......
ik denk dat niemand meer durft op te staan eigenlijk.......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie zal dan het slachtoffer zijn volgens jou?
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo schoot ik net voor de zoveelste keer in de lach om die belachelijke reclame van 1 of ander telefoonbedrijf.
UIteindelijk krijgt elke grote artiest een poliep op zijn stembanden...
Hoe lang moet ie nog Dinnie?
3 weken nog.
# weken dat zingen we wel uit he? Fons?
Naja het slaat nergens op, maar hij werkt gewoon op mijn lachspieren.
Mén, smullen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.
Huub lijkt me perfect voor een verdelgingsmiddel tegen kikkers in je tuin.
Edit: Die mogen ze in mijn tuin opnemen.
Oh jawel hoor het is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat niemand meer durft op te staan eigenlijk.......
dus dan houdt het op.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
écht niet,![]()
tja gewoon een kwestie van ander gevoel van humor, jij lijkt me ook meer een
type voor André van Duijn of Piet Bambergen![]()
![]()
geintje hoor........
Hoi !quote:
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Soury is een Bert Visscher tiepje denk ik.
Ze hebben ze niet in oranjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe vaak heb ik nou wel niet gezegd
ROOD STAAT JE NIET !!!!!!![]()
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het een kunst op zich, om een reclame te verzinnen.
Huub lijkt me perfect voor een verdelgingsmiddel tegen kikkers in je tuin.
Edit: Die mogen ze in mijn tuin opnemen.
Waar moet jij dan om lachen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazen![]()
Open is wel o.k. denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi !
Heb je nog wat aan mijn boekentips gehad?
of heb je het niet gelezen, ben speciaal voor jou mijn boekenkast in gedoken
Guido Weijers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazen![]()
Is zeker plaats voor 100 studenten, zoals Brian haar heeft uitgewoond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
Denk dat ik dat wel mooi ga vinden.
PM het anders even, dan kan ik het later weer terug lezen als je wilt?
quote:
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergisterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
De rest is leuk.. Guzman ff bovenaan. Jan jaap vind ik een lulquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Als je je woorden goed verpakt wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
Maarre op de keeper beschouwd heb je op Fok! ook geen
vrijheid van meningsuiting..............
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Nog erger is Peter Heerschopquote:
Oh t geeft niet, ik geef wel een gil als ik weer wat wil lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergister
weet ik niet eens meer.......
gevonden!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lukt bij mij ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid Youtube geladen
Zo irritantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog erger is Peter Heerschop![]()
Wat dáár nu leuk aan is?
Najib Amhaliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guido Weijers is![]()
Ik moet lachen als ik hem alleen al zie
Het wereldschokkende nieuws dat er gaan streams komen natuurlijk....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter?
Wat is morgen het onderwerp?
Ah, goed lijstje!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gevonden!
De stad der Blinden - Jose Saramago
Zout op mijn huid - Benoite Groult
De Eeetclub - Saskia Noort
Dagboek van een Geisha - Arthur Golden
Triomf - Marlene van Niekerk
Een brandbaar Huwelijk _ A.M. Holmes
en gewoon alles van Nicci French
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh t geeft niet, ik geef wel een gil als ik weer wat wil lezen
Ik dacht dat je het nog wel uit je hoofd wist, vandaar.
Peter Heerschop, die zit toch elke week bij Evers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog erger is Peter Heerschop![]()
Wat dáár nu leuk aan is?
Pfff, ik dacht ff dat aan mijn laptop lag. Die doet nl. heel vreemd vanavond, eigenlijk al een paar dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Lukt bij mij ook niet.![]()
Ik wilde een 'mooi havenlied' voor de ppps van morgen uitzoeken.
Najib ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Najib Amhali![]()
Zomaar een stukje:
Die is geweldigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Najib ja!
Die is zooo leuk! En goed
Ik geef je mijn link wel even, die doet het prima: http://www.youtube.com/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid Youtube geladen
Je zou het geheim houden!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het wereldschokkende nieuws dat er gaan streams komen natuurlijk....
Sorry, ik vind Najib zo niet leuk, net als die Jörgen Raaymanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Najib Amhali![]()
Zomaar een stukje:
Vrijheid van meningsuiting op een internetforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter?
Wat is morgen het onderwerp?
Najibquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Najib zo niet leuk, net als die Jörgen Raayman
Lief, maar die doet het ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geef je mijn link wel even, die doet het prima: http://www.youtube.com/
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief, maar die doet het ook niet![]()
Ik wilde hier Snelkookpan van Hans Teeuwen posten, ik moet er elke keer weer zo om lachen
Nee hoor, dat was een hele mooie show.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
En (dan moet je eigenlijk de hele show hebben gezien) bij deze moest ik huilen... (niet van het lachen)
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Amateur aborteurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik het allergeniaalste van Hans vind is 'De Mannen van de Radio'
Daar hebben we ooit eens echt bij zitten huilen van het lachen
Echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Wat ik het allergeniaalste van Hans vind is 'De Mannen van de Radio'
Daar hebben we ooit eens echt bij zitten huilen van het lachen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef noekje het volgende:
Oh en Javier vind ik lekker. Dat telt toch ook voor iets?
En bedanktquote:
Opvulling voor Peterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
O, daar heb ik een stuk of 10 uitzendingen van op CD staan! Gaan we een keer doen, de beste stukjes. Dat is zoooo goed!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting op een internetforum.
bronquote:FOK! is geen democratie.
Outlawquote:
Jaaaaa neem maar mee half Oktoberquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
O, daar heb ik een stuk of 10 uitzendingen van op CD staan! Gaan we een keer doen, de beste stukjes. Dat is zoooo goed!
En wat vinden we dan van Jeff Dunham?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Oh en Jochem Meijer. Ook leuk.
Sheissequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oohhh nee.......geen cabaret meer in de show.
Eh...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En wat vinden we dan van Jeff Dunham?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Prinsesje Vingertje lik die snoept van de frambozen.
Ik vind hem tof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
daar kan zwarte piet /sinterklaas een puntje aan zuigen
Marc-Marie is tof, een vd beste die er zijn in Ned, ik zal eens eempjes wat YT zoeken, van waar ik van hou...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
En (dan moet je eigenlijk de hele show hebben gezien) bij deze moest ik huilen... (niet van het lachen)
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Laat die YT-tjes maar zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Marc-Marie is tof, een vd beste die er zijn in Ned, ik zal eens eempjes wat YT zoeken, van waar ik van hou...
Ja ik ook! Met hem heb ik zeg maar weer iets heel anders dan met Najib, MM kan mij echt kippenvel geven, en heel hard laten lachen, dat dan weer wel ook.quote:
truste Ruudje en fijne vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weg. Morgen weer vroeg dag voor de OS vanaf mij heerlijke luie vakantie nestjewaar geen PC naast staat.
![]()
Welterusten.![]()
![]()
Je hebt erop gekliktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat die YT-tjes maar zitten.
Van dat stemmetje krijg ik al de kriebels.
nee dit doet 't hem niet voor mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Prinsesje Vingertje lik die snoept van de frambozen.
Dit vind ik top.
Hoef toch ook niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee dit doet 't hem niet voor mij![]()
sorry bolletje
Hahaha ja ik zit ook al te tjoeben!quote:
Slaapse.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben er ook vantussen. Morgen weer buffelen voor den baasch.![]()
Dat was ons nog niet eerder opgevallen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik klik altijd overal op
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was ons nog niet eerder opgevallen!
Aan wat ik achteraf gelezen heb, was het toch best wel een leuk gesprek met Coos?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oohhh nee.......geen cabaret meer in de show.
Ahh nee dat sparen we op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zit ook al te tjoeben!![]()
Met m'n cd.
Eat your heart out Fan.quote:
Ik heb er NIET op geklikt.quote:
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ben nu bij de 2e ........
Keek vandaag op de achterkant van een Monty Python dvd box:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er NIET op geklikt.
Zit Monty Phyton te kijken. Dat blijft ook altijd leuk.
Zullen we daar een apart topic voor openen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoor
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh deze moet je nog wél ff luisteren, Gert
Nee is nu op België 2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Keek vandaag op de achterkant van een Monty Python dvd box:
Duur disc 1: 87 minuten
Duur disc 2: Heel lang
doe maar nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan er zo nog 10 voor je posten hoor
Als ik Monty Phyton hoor moet ik onmiddelijk aan dit filmpje denken...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb er NIET op geklikt.
Zit Monty Phyton te kijken. Dat blijft ook altijd leuk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
Er post opeens iemand een liedje in het commo topic wat ik nog ken van vroeger.
Begin het spontaan mee te fluiten hier.
Het is ook zo leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dat hele topic staat ook al vol met joetoepjes
Ik moest lachen, 2x zelfs behoorlijk hardquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh deze moet je nog wél ff luisteren, Gert
Ik ook, en dan vooral om dat gesnuif en gegniffel van hunquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, 2x zelfs behoorlijk hard
een chaos wordt het in de sloepquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk![]()
Deze staat ook op de CD dus je hoeft 'm niet per se aan te klikken, maar leuk is-ie wel.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk![]()
Deze staat ook op de CD dus je hoeft 'm niet per se aan te klikken, maar leuk is-ie wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |