Open is wel o.k. denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoi !
Heb je nog wat aan mijn boekentips gehad?
of heb je het niet gelezen, ben speciaal voor jou mijn boekenkast in gedoken
Guido Weijers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeehhhhhhhhh Dan ga ik zakjes blazen![]()
Is zeker plaats voor 100 studenten, zoals Brian haar heeft uitgewoond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of Amanda die mensen moet overhalen zich in te schrijven voor de open universiteit
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh? Nee, dat heb ik niet gezien? Oh, jammer, maar wel bedankt!
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
Denk dat ik dat wel mooi ga vinden.
PM het anders even, dan kan ik het later weer terug lezen als je wilt?
quote:
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergisterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb wel nu Duizend schitterende zonnen aangeschaft en ik ben al bij hoofdstuk 6 ofzo.
De rest is leuk.. Guzman ff bovenaan. Jan jaap vind ik een lulquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Als je je woorden goed verpakt wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
Maarre op de keeper beschouwd heb je op Fok! ook geen
vrijheid van meningsuiting..............
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Guido Weijers?
Jan Jaap van der Wal?
Javier Guzman?
Nog erger is Peter Heerschopquote:
Oh t geeft niet, ik geef wel een gil als ik weer wat wil lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe staat wel een paar topics terug, zal kijken of ik dat nog terug kan vinden, was gister of eergister
weet ik niet eens meer.......
gevonden!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lukt bij mij ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid Youtube geladen
Zo irritantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog erger is Peter Heerschop![]()
Wat dáár nu leuk aan is?
Najib Amhaliquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guido Weijers is![]()
Ik moet lachen als ik hem alleen al zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |