Ik ook, hoe gasten dit topic volkomen overnemen en geen LS meer te zien.quote:
Ja één en de liefste van de wereld. Yoh ik heb een stel supergasten om me heenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet onbekend met bushido en ben overtuigd van het psychogische deel ervan. Niet het aangaan van de fysieke confrontatie is belangrijk, maar het vermijden ervan, maar als het zover zou komen ben ik voorbereid.
Neh, alleen maar schoonbroers en die zijn ook liefquote:
Ik ben dol op kippensoepquote:
Dat moet héél lekker voelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja één en de liefste van de wereld. Yoh ik heb een stel supergasten om me heen
Quero kippensoep por favor!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op kippensoepHoe zeg je dat in het Spaans?
Mijn Spaans komt niet verder dan "No tango dinero" en "camos a la playa"quote:
Het is ook echt een -excusez le mot- fundamenteel recht, vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ging echt juichen toen. Grappige is, dat hoorde je nu weer. Ik zei nog tegen meneer, die waar ik nooooooit ruzie mee heb dat je het volk hoort juichen. Wat een stel ingenomen klapkutten zijn dat, zeg.
Me gusta mucho la sopa de polloquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op kippensoepHoe zeg je dat in het Spaans?
Edit: Oh, ik word in de zeik genomen door ome Coos. Trap er ook altijd in.![]()
Nu krijg je op je kop van LS, let maar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:19 schreef PeterNB het volgende:
Quero kippensoep por favor!
DEMENTOR-EDIT: En als het een leuke ober is zeg je quieres follar?
Het is no tengo dinero en vamos a la playa.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Spaans komt niet verder dan "No tango dinero" en "camos a la playa"![]()
Wat betekent het dan?
Zorg je dat de accus morgen wel opgeladen zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
heb de hele tijd aan de telefoon gehangen![]()
Echt niet, LS weet ook als je dit zo in Lloret tegen een ober zegt dat jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu krijg je op je kop van LS, let maar op.
Is er nog een thema morgen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zorg je dat de accus morgen wel opgeladen zijn?
Het is toch "Vamos a la playa'?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat betekent het dan?
Maar dat gaan we dus niet doen hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu krijg je op je kop van LS, let maar op.
Of: ariba ariba! andele andele!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is no tengo dinero en vamos a la playa.
's effe kijken wie sopa de polla raad.
Kan me niet schelen wat ze over je zeggen LS, maar dat je het hiermee eens bent vind ik TOPquote:
Was het maar zo simpel dat een operatie alleen genoeg isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet lang hoop voor de volgend PPS thuis te zijn. Maar dan begint het werken pas. Een home trainer heb ik al geregeld.
OMFG
My thoughts exactly! En toch leveren we daar op in, denk ik maar daarom voelde het Halal-moment ook even zo goed en bij velen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook echt een -excusez le mot- fundamenteel recht, vind ik.
En het doet me echt een beetje goéd, als iik hem dan met een verwrongen kop hoor zeggen: "En weet je wie ik ook zo'n klootzak vind? ALLAAAH! Met z'n dikke lul!"
Niet omdat het nou zo enorm grappig is, laat staan inhoudelijk sterk, maar omdat je dat hier mág zeggen en omdat dat zo moet blijven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat betekent het dan?
Ook als je mensen daarmee kwetst?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook echt een -excusez le mot- fundamenteel recht, vind ik.
En het doet me echt een beetje goéd, als iik hem dan met een verwrongen kop hoor zeggen: "En weet je wie ik ook zo'n klootzak vind? ALLAAAH! Met z'n dikke lul!"
Niet omdat het nou zo enorm grappig is, laat staan inhoudelijk sterk, maar omdat je dat hier mág zeggen en omdat dat zo moet blijven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Zussen en chocola maken het leven dragelijk"
Een spreuk van een ieniemienie tegeltje dat ik laatst van één van mijn zussen kreeg
Morgen bij uitzending gemist. Nova Ned.3.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
enne........ ik heb Hans Teeuwen gemistkan ik dat nog ergens terugzien?
Ja ze zijn super. Eigelijk mijn beste vriendin is mijn zus. Mijn broer is altijd behulpzaam en daar waar ie nodig is. Ik heb het getroffen met die tweequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet héél lekker voelen.
Ik heb vier oudere zussen en maar 1 a 2 keer contact per jaar met de jongste van het stel.
ah oké thanks, noekkiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen bij uitzending gemist. Nova Ned.3.
Oftewel, Ik ben platzak, laten we maar op het strand gaan meurenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
"No tengo dinero y vamos a la playa"
Heeft Teeuwen toen ook iets over gezegd in dat gesprek met de 3 doekjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook als je mensen daarmee kwetst?
Ja het is vamos, maar ik zat te praten en te tikken tegelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch "Vamos a la playa'?
Die wil ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
''Ik glimlach omdat ik je zus ben, en ik lach me dood, omdat je er niets aan kunt doen""![]()
nee......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zijn super. Eigelijk mijn beste vriendin is mijn zus. Mijn broer is altijd behulpzaam en daar waar ie nodig is. Ik heb het getroffen met die tweeMijn moeder is ook een schat. Klef he?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je camas bedoelt
Iets met ik dans de tango niet voor geld en bedden naar het strand.
Maar je bedoeld waarschijnlijk "No tengo dinero y vamos a la playa"
Niks klefs aan. Zo hoort het eigenlijk. Bij mij ging het anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zijn super. Eigelijk mijn beste vriendin is mijn zus. Mijn broer is altijd behulpzaam en daar waar ie nodig is. Ik heb het getroffen met die tweeMijn moeder is ook een schat. Klef he?
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oftewel, Ik ben platzak, laten we maar op het strand gaan meuren
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond fok!
Nasi met mayo, nooit van gehoord, klinkt niet eens zo heel gek, ik vind een eitje bij de nasi ook lekker.
Balen als het kindje van Nadia en Dennis koemelk allergie heeft, maar kom je wel overheen.
Jaap is idd lief, een soort van moderne hippie.
Spaans, ik verheug me al op de cursus.
Zo.
Die Teeuwen roept ook over poep en andere gore dingen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeft Teeuwen toen ook iets over gezegd in dat gesprek met de 3 doekjes.
Ik ben ooit begonnen aan de Michel Thomas methode om Spaans te leren.quote:
"Voor sommige mensen is een belediging een waarheid die ze liever niet willen horen".quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Teeuwen roept ook over poep en andere gore dingen...
Die is leuk!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
die heb ik ook maar dan als koelkastmagneet en ook nog één
met
''Ik glimlach omdat ik je zus ben, en ik lach me dood, omdat je er niets aan kunt doen""![]()
die vond ik ook zó geinig
en nog een koelkast magneetje
''om van vreugde te genieten moet je iemand hebben om het mee te delen''
(alleen weet ik niet meer van welke broer of zus ik welke heb gekregen)
En dat kwetst de poep?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Teeuwen roept ook over poep en andere gore dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |