Ja, honderden....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Juud, gingen er nou inmiddels al meer mensen mee naar de bbq?
En ik ben het helemaal met je eens, ook al ben ik nog erg newbie hier enzo, volgens mij wordt het heel gezellig, dus iedereen moet mee. Misschien deelt Sly zelfs wel handtekeningen uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat iedereen van hier gewoon mee moet gaan, om een avondje te BBQ-en en te ouwehoeren met elkaar, volgens mij lach ik me suf met de meeste mensen van hier...
Dus dat...
Opgeven voor t geheel kan tot 29 Augustus...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Het valt op een vrijdag dus op zich kan ik wel.
Mocht ik er zin in hebben of krijgen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry Liesje ik was effe helemaal weg![]()
![]()
![]()
ik weet het het is vreselijk plat maar moet er zo om lachen
Ik rij gewoon midden in de nacht in anderhalf uur terug naar mijn eigen huis/cq bed, in die uweetwelauto....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Thing is als ik ga regel ik meteen een hotelletje om te crashen.
Ach joh dat is nu eenmaal mijn ding.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik rij gewoon midden in de nacht in anderhalf uur terug naar mijn eigen huis/cq bed, in die uweetwelauto....
Tijd voor een liedje, een vd leukste bandjes die zijn langsgekomen in de Kooi..
Ik moest qua stem aan Peter denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De tranen kwamen ongeveer bij: uw ouders waren ook aan boord begrijp ik? hahahahhaah
Volgens mij heb ik die mp3 wel ergens voor je, zal hem morgen even opzoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik fiets gewoon naar huis, en in 3 uur tijd kan ik niet zo heel erg dronken worden, dus de schatting is ongeveer 20 minuutjes terugfietsen.
Ik heb net gezocht naar mp3tje van waar is de zon, maar kan hem nergens vindenen hij zou het zo leuk doen op mijn ipod. Wel heb ik van manlief de mannen van de radio gehad, maar dat is dan weer zo gevaarlijk om in de tram te luisteren.
(ivm vergeten van de omgeveing v.s schaterlachen)
Iig morgen weer 14 peuters, dat is een feit.
Slaap lekker iedereen!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
Thing is als ik ga regel ik meteen een hotelletje om te crashen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plaatje lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |