Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving kúnnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de polietsie van breda is op zeuk noar de eigenaar van bienoa 100.000 euro. 't bedrag zat in toet'n dee veurbieganger woensdagoamd vond langs weg in 't ulvenhoutsebos bieje breda. de eerlijke vinder hef 't gèèld ofgeleverd bieje de polietsie in breda. de polietsie stelt onderzeuk in, omdat zij 't nich onwaarschijnlijk acht dat 't gèèld te maak'n hef met criminele activiteit. zij hef de euro's veilig votdoan in kloes. aske de polietsie de eigenaar van 't gèèld binnen joar nich hef vonn, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland.
Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaald voetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen is momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion verhoogd van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras.
De huidige trainer is Gert Heerkes. Hij volgde interimtrainer Hendrie Krüzen op. Krüzen was tijdelijk trainer na het ontslag van Ruud Brood.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is een Nederlandse voetbalvereniging uit Enschede die sinds de oprichting in 1965 betaald voetbal speelt. De club ontstond uit een fusie tussen Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Op het seizoen 1983/84 na speelde FC Twente altijd in de Eredivisie. Het eerste elftal wordt momenteel getraind door oud-speler Fred Rutten en zijn assistent Erik ten Hag.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. Een thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in.
De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het huidige stadion. De grootste overwinning ooit is 8-0, een uitslag die behaald werd tegen De Graafschap op 14 september 1975 en tegen FC Utrecht op 23 april 1977. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 104 nationale en 19 Europese doelpunten. In het seizoen 1971/72 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is een record voor de Nederlandse Eredivisie.
FC Twente speelt zijn thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Dit stadion werd op 10 mei 1998 geopend en bood aanvankelijk plaats aan 13.500 toeschouwers. Later is dit teruggebracht naar 13.250. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 is het stadion uitgebreid met een gedeeltelijke tweede ring waardoor de capaciteit wordt vergroot naar 24.353 bezoekers. De naam zal na de uitbreiding "Grolsch Veste" luiden, een verwijzing naar vestingstad Groenlo waar de fabriek van sponsor Grolsch zijn oorsprong heeft.[1] De eerste officiële wedstrijd die in het huidige stadion werd gespeeld was op 10 mei 1998 tegen PSV, een competitiewedstrijd die in 3-0 voor de Tukkers eindigde.
Tot 1998 werd gespeeld in het Diekmanstadion, wat voor 1965 de thuisbasis was van Sportclub Enschede.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente; in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente-fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde, de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging, Vak-P de fundamenten voor de Ultras cultuur in Nederland.
Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio. Ook vlak over de grens in Duitsland is er een officieel erkende Twente-fanclub. In 2007 kwam daar ook een Australische supportersvereniging bij onder de naam "Tukkeroos". Enkele Twente supporters hebben sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse Schalke 04.
Twente won twee maal de KNVB-beker, in 1977 na een finale tegen PEC Zwolle en in 2001 na winst tegen PSV. In 1975, 1979 en 2004 verloor Twente de bekerfinale. Het beste competitieresultaat is een tweede plaats in 1974, eenzelfde klassering als voorganger Sportclub Enschede in 1958 behaalde. Zeven keer legden de Tukkers beslag op de derde plek in de eindrangschikking van de Eredivisie. In seizoen 1983/84 haalde FC Twente een tweede plaats in de eerste divisie en promotie naar de Eredivisie, nadat het het jaar daarvoor was gedegradeerd. Als bekerwinnaar mocht Twente in 2001 spelen om de Johan Cruijff-schaal. De wedstrijd tegen PSV ging echter met 3-2 verloren.
FC Twente speelde éénmaal een Europese finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M'gladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld. In 1973 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in 1978 de halve finale van de Europacup II.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cupwinnaars, na winst over twee wedstrijden tegen Kalmar FF uit Zweden. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint, waarmee het toegang verwierf tot de tweede kwalificatieronde voor de UEFA Cup van dat jaar. Hierin werd het echter uitgeschakeld door FC Levadia uit Estland.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Blawh, kun je mijn topic dan dichtgooien?
Want die gitaar had de lapo!!!
quote:
Nop, daarmee kan ik je helaas niet van dienst zijn. [FB] Ik STA er op! is the place to be om het te vragen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef Oldenzaal het volgende:
Blawh, kun je mijn topic dan dichtgooien?
Want die gitaar had de lapo!!!
Kan beter he, met jou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:29 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Alles goed hier?
[..]
Nop, daarmee kan ik je helaas niet van dienst zijn. [FB] Ik STA er op! is the place to be om het te vragen.
Welnee!!! Nergens last van!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan ook wel beter.![]()
Tukkers in een dipje.
Prijs u gelukkig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Welnee!!! Nergens last van!!!![]()
Heeft het gesmaakt?quote:
Eg wa.quote:
Zeker pannenkoekenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef 9christensen het volgende:
mien mobiel doet nie meer, heeft een paar rondjes in de wasmachine gemaakt
Player!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als je denkt dat het haast niet erger kan; wordt je ook nog even door een ander afgewezen
Dat doe ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Player!
Zorg er dan voor dat je t iig goed aanpakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
mooi wark dat gokken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Goooooooh!
Denk je een gewone training te krijgen, nog even de kantine in.
Kantine gaat dicht: Iemand stelt voor om nog even de stad in te gaan.
Oldenzaal gooit 2 euro in een gok automaat..
Ring ding ding... 150 euro winst![]()
![]()
Bovenin!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mooi wark dat gokken!
bovenspel of onderin?
quote:
Misschien wil ik je wel helemaal niet zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Blawh het volgende:
Roycooooo, ook lang niet meer gezien.![]()
Volgende week niet mee naar schiphol dus?
Naar Arsenal-Twente? Mooie stadquote:
Ik weet niet precies wie er allemaal heen zouden gaan, weet ook nog niet of ik ga, even kijken hoe ik me die dag voel. Als ik ga wil ik sowieso daarna ook de stad in, beetje pilsen op het Leidscheplein ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Neej joh, alleen om Paul op te halen? Kan ook niet, gewoon werken he! Jeroen en jij gingen? Bel down under vrijdag ofzo wel ff op! Neem toch aan dat we binnenkort party hebben bij hem
?!
Mag ik toch vanuit gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie er allemaal heen zouden gaan, weet ook nog niet of ik ga, even kijken hoe ik me die dag voel. Als ik ga wil ik sowieso daarna ook de stad in, beetje pilsen op het Leidscheplein ofzo.![]()
Zou inderdaad maar zo kunnen dat we daar binnenkort een party hebben.
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Naar Arsenal-Twente? Mooie stad
ik wel, eerste werkweek ging lekker snel, schooldagje ook zo voorbij, nu alweer weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh. Ik heb geen leuke week achter de rug. Hopelijk is komende week beter
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo naar Amsterdam!!!![]()
Mochten jullie vanavond lezen dat er een Oldenzaler doodgeschoten / stoken is..... Vaarwel![]()
Jij valt op Rumille?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie hier alleen maar een knappe ajacied
Roycoooooo al vergeten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De enige ajacied in dit topic.
Oojaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roycoooooo al vergeten?
Volgens mij ben jij als PSV'er in de minderheid hier.
Ik weet hoe je je voelt als ik in het Eindhoven-topic komquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige PSV'er hier
Maar ik ben stiekem ook geen echte tukker
ik woon er alleen al ruim de helft van mijn leven![]()
Je bent wel tukker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt als ik in het Eindhoven-topic kom
![]()
Que?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De enige ajacied in dit topic.
aah een mede-ajaciedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Que?!![]()
Volgende week barst t los
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan iemand die ajacied uit Eindhoven verwijderen hier?
Om de hoekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Bijna Eindhoven hè, Valkenswaard
In Valkenswaard is altijd een machtig concoursquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Bijna Eindhoven hè, Valkenswaard
Ja, alleen ik volg 't niet echt enzo.. weet jequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Valkenswaard is altijd een machtig concoursLang Leve Tops
Vertel!!!quote:
Ik leef echt met je meequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:35 schreef Samzz het volgende:
Boh ik moet weer naar Westdorp, en opzich heb ik daar zin in, maar nu moet ik m'n paard weer achterlaten, want ze heeft weer een blessure. M'n Rome reis gaat niet door, volgeboekt, en ik verveel me gewoon matelooooooos
Mooi weekend gehad Remco?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
sorry dat ik er een weekend niet was, maar was druk met andere zaken![]()
2 hele dagen samen met het vrouwtjequote:
Mooi tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 hele dagen samen met het vrouwtjeen ze ging ook nog mee stappen, wat al met al dik gezellig en party machen was
zekersquote:
Zoo zoo, keihard commercieel bezig hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zekers
en dan morgen+woensdag ook nog 2 dagen in Duitsland te vinden, administratie doen bij grote klant van onsalleen wel om 05.30 weg morgenvroeg, 3.5 uur rijden want het is 346 km volgens de planner
Was de cavia niet dood geknuffeld?quote:
het is 4 uur en 15 minuten geworden, uurtje langer dan de navigatie eerst aangaf, want er stond me toch een dikke file bij Oberhausenquote:
Ik heb wel een chille school, chill rooster, alleen die klotenbus....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb al m'n werk voor deze week al af, maar moet op school blijven om mijn uren te maken
Bus is voor paupersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb wel een chille school, chill rooster, alleen die klotenbus....
Ik slaap gewoon ELKE keer in de bus!![]()
Steeds net voor het einde word ik wakker
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?
Dat is toch dom!
Cava is een keur dekhengst... Cavalier, ex San Patrignano Mister. KWPN's best springende hengst ooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was de cavia niet dood geknuffeld?
Amenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik weet het, maar waarom zoveel geld uitgeven aan een auto, terwijl de bus (nog) gratis is?
Dat is toch dom!
Voor mij niet meer! Al die studenten in de bus, vreselijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is toch dom!
auto is hendig sjiekquote:
't is wel stil zonder jou hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ben er alleen vandaag en morgen. vant weekend weer naar de camping
mooi feestje bouwen.
succesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:56 schreef Samzz het volgende:
Mijn CC'er/ stagebegeleider wil morgen langskomen
Denk je? Vind dit toch een vrij zware poule hoor, Atletico erg goed team en Liverpool uiteraard. OL moeten ze toch kunnen hebben. Al heb ik weinig kennis van hun team!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tuurlijk, maar ik zie liever PSV weer in de kwart - of halve finales
Naja, ik hoop heel erg dat we het "gewoon" halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk je? Vind dit toch een vrij zware poule hoor, Atletico erg goed team en Liverpool uiteraard. OL moeten ze toch kunnen hebben. Al heb ik weinig kennis van hun team!
Herkansing? Anders ben je dr vroeg bij als t om een regulier tentamen gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen goedemiddag
tentamen gehad en die viel me niet tegen. is even afwachten.
Alle Tukkers tegen die mongoolquote:
dat dacht ikquote:
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het trouwens al weer tijd voor ouderwets spammen?
Hehehheequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!![]()
G: Jij bent de überposter!
R: Nee jij!
G:Nee jij!!!
je mag me ook wouter noemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Henny's!!! Stop met spam in het Fc Twente topic!!![]()
G: Jij bent de überposter!
R: Nee jij!
G:Nee jij!!!
inderdaad, die kunnen ze prima gebruikenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Perez naar Twente, goeie middenvelder hoor...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alle ToF'ers zijn mijn favoriete Fokkers volgens mijn FoBo behalve de ajacieden dan![]()
Grapje hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, die kunnen ze prima gebruiken
[..]
Bedtijd voor Oldenzaal!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:Fucking hell, wat was het vandaag weer druk op 't werk
Wat voor party??quote:Op maandag 1 september 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond inmiddels
dit weekend feestje bouwen in het altijd mooie Haaksbergen, komt allen
Ik sla ff overquote:Op maandag 1 september 2008 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Schuttersfeesten; vrijdag Mooi Wark en zaterdag Vital Sign
geen ideequote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik sla ff over! Wtf is Vital Sign voor een band dan
?!
Ik ken dus niemandquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen ideemaar goed, ik ken erg veel mensen, altijd gezellig daar, mooi pilsjes drinken en drive-in discotheek is vaak niet slecht
* rulerofdeath doet zijn best om te blazenquote:
Ja! Desnoods spam je met Guitarist 10 pagina's vol!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet zijn best om te blazen
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Desnoods spam je met Guitarist 10 pagina's vol!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Pareltje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteravond met een collegaatje naar de bios geweest
Jepquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
annelotte? of las ik niet die naam in je msn naam?
Nee. Er staat alleen: Het was gezellig Annelottequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Omg, jij bent ook zo iemand die hele levensverhalen in je msn naam hebt staan?!!
Oke, tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Er staat alleen: Het was gezellig Annelotte
Waarom zou ik? Ik heb niks met haarquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke, tof!
Moet je btje mee oppassen gezien andere dames!
je hebt dus gewoon de grootste bekquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vandaag trouwens nog een mooi compliment van m'n mentor gekregen. Volgens hem ben ik een "regisseur" van de klas
Daar komt het in de praktijk wel op neerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon de grootste bek
wat vind je trouwens van mooi wark?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar komt het in de praktijk wel op neer
Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van mooi wark?
door de boel op te stoken of het goede voorbeeld te geven?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje de aanvoerder van de klas volgens meneer de mentor
jammerquote:
Beidequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
door de boel op te stoken of het goede voorbeeld te geven?
ook dat laatstequote:
Waar en wanneer is het dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga er wel heen en daarna door naar de camping
de vriendin speelt de bob, en dat kost me dan een treetje corona en een fles lambrusco voor haar.
De laatste tijd voorál dat laatstequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook dat laatste
niet verwacht
het is vrijdagavond in haaksbergen. als je wilt, kunnen we je wel meenemen naar nijverdal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het dan?
joooowquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste tijd voorál dat laatste
!quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joooow
ook een tijd niet gesproken
tjah, en ik de camping.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:03 schreef Rumille het volgende:
PSV.
Kut, dat kan niet
[..]
!
Druk druk druk, Rome reis, begin van school etc.
dat kan. je hebt waarschijnlijk al wel in de gaten dat ik het ook niet zo druk hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:06 schreef Rumille het volgende:
Maar ik heb het nu niet druk, anders zat ik hier niet.
henig an en rap watquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:28 schreef Rumille het volgende:
Tss, doe rustig.
Omg!!quote:
Yupz, kan ook notes zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
kun jij ook zien of lui wel eens gebanned zijn?
maar als ze gebanned zijn, staat dat dan ook bij in de notes?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja zekers, http://www.fok.nl/shop/notes.php
Geen idee, in veel gevallen wel, weet niet of dat altijd al zo is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar als ze gebanned zijn, staat dat dan ook bij in de notes?
omdat ik wel eens een lemonparty had gepost (zag ik dus) maar ik vraag me af of ik daar voor gebanned ben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, in veel gevallen wel, weet niet of dat altijd al zo is.
Geen idee of je daar een ban voor hebt gehad, ik zie het niet in je notes staan in ieder geval. Maar het zou maar zo kunnen dat je daar wel voor gebanned bent, weet niet of men al een lange tijd bans bij de notes zet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik wel eens een lemonparty had gepost (zag ik dus) maar ik vraag me af of ik daar voor gebanned ben.
ikke lekker minderquote:
Goedzakjequote:
foeiquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is vrijdagavond in haaksbergen. als je wilt, kunnen we je wel meenemen naar nijverdal.
50?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Euj, hoi guita![]()
En mijn notes getal is mooi rond![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Net terug van training...
SUPERRRRRRR Ronaldinho was d'r niks bie
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Net terug van training...
SUPERRRRRRR Ronaldinho was d'r niks bie
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 3 september 2008 08:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar kan je de notes bekijken dan?
druk bezig op school?quote:
succes. ben bezig met het opruimen van mijn hok.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben nu bezig met een gigantisch verslag over de vreemdelingenwet.
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, heb je de boeken al besteld?
Da's opzich nog best snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagen
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.quote:
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's opzich nog best snel.
Ik zal het even in de groep gooien thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.
Hehehequote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huis
ik schat de kans zeer kleinquote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien thuis
lang niet gedaanquote:
Hahaquote:
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Stienn het volgende:
is het al bekend wanneer de drie gezusters open gaan?
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantiequote:
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinkenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelf
Zeker nu jij er weer bentquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantie
ow, dat wordt ineens een stuk interresanterquote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinken
onkruid vergaat nietquote:
Dat dacht ik!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat wordt ineens een stuk interresanter
Ahjoh!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinken
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Stienn het volgende:
ga er alleen wel vanuit dat het pokke druk zal gaan worden.. als heel enschede en omgeving weet dat je er gratis kan sjikkeren...
je mag van mij dat topic makenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb het nieuw topic al klaarstaan om online te gooien!
Dus laat mij de lapo hebben!!!
in een grolsch pandquote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!
tjah, maar het uitgaansleven daar begint vaak pas om 2300-0000 uur.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Stienn het volgende:
ga er alleen wel vanuit dat het pokke druk zal gaan worden.. als heel enschede en omgeving weet dat je er gratis kan sjikkeren...
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daarom juist! Gratis Heineken voor iedereen!quote:
ow is dat met die deeltjesversneller?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:![]()
DE WERELD VERGAAT (Ja, inderdaad, alweer)![]()
Klikkerdeklikgeenrickroll
ga daar maar niet vanuit!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!
maar dan jaag je toch juist iedereen wegquote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daarom juist! Gratis Heineken voor iedereen!
We hebben niet gezegd welk merk we gratis weggeven!![]()
Vanaf morgen weer gewoon Grolsch
Alweer?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
ga daar maar niet vanuit!
Grolsch komt trouwens in Twente weer met een nieuwe beugel op de markt hé!
Marketingtechniek...quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan jaag je toch juist iedereen weg
met gewoon normaal bier? of speciaal bier?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
ga daar maar niet vanuit!
Grolsch komt trouwens in Twente weer met een nieuwe beugel op de markt hé!
nou, ik zou het erg bagger vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Marketingtechniek...
Als je pand vet mooi is, en leuk personeel, goeie locatie, chille muziek...
Dan vergeven de klanten je deze rattenstreek wel..
Dan komen ze toch nog wel een keertje terug!
ooowjah, zoiets had ik ook ergens een keer gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Stienn het volgende:
Jep, met de grolsch veste er op en een twente logo! dacht dat het alleen maar bij de sanders te koop is vanaf 13 september
Top!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Stienn het volgende:
Jep, met de grolsch veste er op en een twente logo! dacht dat het alleen maar bij de sanders te koop is vanaf 13 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |