succes. ben bezig met het opruimen van mijn hok.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben nu bezig met een gigantisch verslag over de vreemdelingenwet.
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, heb je de boeken al besteld?
Da's opzich nog best snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagen
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.quote:
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's opzich nog best snel.
Ik zal het even in de groep gooien thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.
Hehehequote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huis
ik schat de kans zeer kleinquote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien thuis
lang niet gedaanquote:
Hahaquote:
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Stienn het volgende:
is het al bekend wanneer de drie gezusters open gaan?
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantiequote:
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinkenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelf
Zeker nu jij er weer bentquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantie
ow, dat wordt ineens een stuk interresanterquote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinken
onkruid vergaat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |