succes. ben bezig met het opruimen van mijn hok.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben nu bezig met een gigantisch verslag over de vreemdelingenwet.
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, heb je de boeken al besteld?
Da's opzich nog best snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, net gedaan. ene duurt 1-2 dagen en andere 3-5 dagen
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.quote:
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's opzich nog best snel.
Ik zal het even in de groep gooien thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook, maar dit ding staat me gruwelijk in de weg. over een paar dagen gooi ik het weg als er niemand voor is.
Hehehequote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, weet niet. had liever vandaag besteld en morgen in huis
ik schat de kans zeer kleinquote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zal het even in de groep gooien thuis
lang niet gedaanquote:
Hahaquote:
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef Stienn het volgende:
is het al bekend wanneer de drie gezusters open gaan?
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantiequote:
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinkenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee. ik kom nooit zo vaak in enschede zelf
Zeker nu jij er weer bentquote:Op woensdag 3 september 2008 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het zal nu wel een stuk harder gaan met de topics dan in de vakantie
ow, dat wordt ineens een stuk interresanterquote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinken
onkruid vergaat nietquote:
Dat dacht ik!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat wordt ineens een stuk interresanter
Ahjoh!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
hmz, want d'r hangt een spandoek boven dat je tijdens de opening van 20:00 tot 23:00 gratis biertjes e.d. kan komen drinken
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Stienn het volgende:
ga er alleen wel vanuit dat het pokke druk zal gaan worden.. als heel enschede en omgeving weet dat je er gratis kan sjikkeren...
je mag van mij dat topic makenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb het nieuw topic al klaarstaan om online te gooien!
Dus laat mij de lapo hebben!!!
in een grolsch pandquote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!
tjah, maar het uitgaansleven daar begint vaak pas om 2300-0000 uur.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef Stienn het volgende:
ga er alleen wel vanuit dat het pokke druk zal gaan worden.. als heel enschede en omgeving weet dat je er gratis kan sjikkeren...
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef Stienn het volgende:
[..]
Daarom juist! Gratis Heineken voor iedereen!quote:
ow is dat met die deeltjesversneller?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:![]()
DE WERELD VERGAAT (Ja, inderdaad, alweer)![]()
Klikkerdeklikgeenrickroll
ga daar maar niet vanuit!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hehehe, misschien schenken ze voor de grap ineens Heineken!!
maar dan jaag je toch juist iedereen wegquote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daarom juist! Gratis Heineken voor iedereen!
We hebben niet gezegd welk merk we gratis weggeven!![]()
Vanaf morgen weer gewoon Grolsch
Alweer?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
ga daar maar niet vanuit!
Grolsch komt trouwens in Twente weer met een nieuwe beugel op de markt hé!
Marketingtechniek...quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan jaag je toch juist iedereen weg
met gewoon normaal bier? of speciaal bier?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
ga daar maar niet vanuit!
Grolsch komt trouwens in Twente weer met een nieuwe beugel op de markt hé!
nou, ik zou het erg bagger vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Marketingtechniek...
Als je pand vet mooi is, en leuk personeel, goeie locatie, chille muziek...
Dan vergeven de klanten je deze rattenstreek wel..
Dan komen ze toch nog wel een keertje terug!
ooowjah, zoiets had ik ook ergens een keer gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Stienn het volgende:
Jep, met de grolsch veste er op en een twente logo! dacht dat het alleen maar bij de sanders te koop is vanaf 13 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |