Ik sla ff overquote:Op maandag 1 september 2008 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Schuttersfeesten; vrijdag Mooi Wark en zaterdag Vital Sign
geen ideequote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik sla ff over! Wtf is Vital Sign voor een band dan
?!
Ik ken dus niemandquote:Op maandag 1 september 2008 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen ideemaar goed, ik ken erg veel mensen, altijd gezellig daar, mooi pilsjes drinken en drive-in discotheek is vaak niet slecht
* rulerofdeath doet zijn best om te blazenquote:
Ja! Desnoods spam je met Guitarist 10 pagina's vol!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath doet zijn best om te blazen
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Desnoods spam je met Guitarist 10 pagina's vol!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Pareltje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteravond met een collegaatje naar de bios geweest
Jepquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
annelotte? of las ik niet die naam in je msn naam?
Nee. Er staat alleen: Het was gezellig Annelottequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Omg, jij bent ook zo iemand die hele levensverhalen in je msn naam hebt staan?!!
Oke, tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Er staat alleen: Het was gezellig Annelotte
Waarom zou ik? Ik heb niks met haarquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke, tof!
Moet je btje mee oppassen gezien andere dames!
je hebt dus gewoon de grootste bekquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vandaag trouwens nog een mooi compliment van m'n mentor gekregen. Volgens hem ben ik een "regisseur" van de klas
Daar komt het in de praktijk wel op neerquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon de grootste bek
wat vind je trouwens van mooi wark?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar komt het in de praktijk wel op neer
Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat vind je trouwens van mooi wark?
door de boel op te stoken of het goede voorbeeld te geven?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje de aanvoerder van de klas volgens meneer de mentor
jammerquote:
Beidequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
door de boel op te stoken of het goede voorbeeld te geven?
ook dat laatstequote:
Waar en wanneer is het dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga er wel heen en daarna door naar de camping
de vriendin speelt de bob, en dat kost me dan een treetje corona en een fles lambrusco voor haar.
De laatste tijd voorál dat laatstequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook dat laatste
niet verwacht
het is vrijdagavond in haaksbergen. als je wilt, kunnen we je wel meenemen naar nijverdal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het dan?
joooowquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste tijd voorál dat laatste
!quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joooow
ook een tijd niet gesproken
tjah, en ik de camping.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:03 schreef Rumille het volgende:
PSV.
Kut, dat kan niet
[..]
!
Druk druk druk, Rome reis, begin van school etc.
dat kan. je hebt waarschijnlijk al wel in de gaten dat ik het ook niet zo druk hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:06 schreef Rumille het volgende:
Maar ik heb het nu niet druk, anders zat ik hier niet.
henig an en rap watquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:28 schreef Rumille het volgende:
Tss, doe rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |